Morjensta kaikille!

Olen siirtymässä tuolta Honda-jengin puolelta nyt näihin vähän "mielenkiintoisempiin" japski-autoihin, joten vähän tietoa olisi vailla. Hakua olen käyttänyt _useita_ kertoja, mutta jotain jäi vielä kaivelemaan.
Asiaan:
- Olen jo pidemmän aikaa katsellut japanintuonti autoja sillä silmällä, että kesäksi 2010 tälläinen olisi saatavilla. Budjetti on niukka (opiskelija) ja halut on kovat. Vaihtoehtoina on ollut: R32 GTS-T, Evo 3, Impreza tai sitten Supra. Supra on näistä kaikista mielenkiintoisin ulkonäöltään ja varmasti laadultaan? Auto tulisi jokapäiväiseen käyttöön, joten varmuus on yksi suuri tekijä!
Hintaluokkaan sopisi MKIV suprasta vain vapari. Turbon hinnat on kuitenkin vielä sen verran korkealla, että saa vain haaveilla. Josko sitten joskus muuttaisi turboksi, sen näkee sitten. Mutta! Mitä sanotte tuosta vaparista, tekniikka kestää? Kerkeääkö tuollaisella mihinkään, lukemieni juttujen perusteella melko nuhanen, mutta onko se vain vrt. ahdettuun? Onko automaatti minkälainen, vai kannattaako suoraa etsiä manuaaleja? Muutamia hyviä ehdokkaita on suomen puolella verottomana tarjolla, autom/man. Auton tulisi siis olla tax-free, ihan vain budjetti syistä. Kerkeää pari kuukautta veröpäätöstä odotelles aikana tienata sitten vähän rahaa.
Onko kilvitys ns.ongelma, vai meneekö kohtuu helposti? Jostain lueskelin, että näihin ei tarvi muutakun sumuvalon laittaa ja vaatimustenmukaisuustodistus hommata niin saa kilpiin? Ei muita valomuutoksia? Skylineen ainakin kun pitäisi kaikki vaihtaa, ja mitään ei saa e-hyväksyttynä järkihintaan.
Mitä vapari 2jz-ge vie kohtuu rauhallisella seka-ajolla bensaa? Sen nyt tietää, ettei ne pelkillä hajuilla kulje mutta. Onko jotenkin erityisen suuri kulutus vrt muihin yllämainittuihin vaihtoehtoihin? Varaosa-saatavuus? Kuinka huoltovapaa tälläinen supra on?

ja viimeisenä, onko tälläinen "köyhänmiehen supra" kannattava ostos kaikinpuolin? Kaikki mielipiteet ja tieto tervetulleita, mutta sen "Osta turbo, sellaisen sä kuitenki haluat!" - selittelyn voi jättää pois, budjetti ei kerta kaikkiaan riitä opiskelijalla.