Powered byDEADRACER.FI
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Puoli kaksi moikattiin mustan/tumman mk3 supran kanssa Lievestuoreen Shellin risteyksessä. Itse olin sinisellä is200 lexalla liikenteessä.
Kukas tunnustaa punasen kelkan GT-4 rekkarilla omakseen ? Järvenpäässä pörrää
Upinniemessä viininpunainen facelift mk3 turboPiti varmistaa ettei rekkari ole sama kuin omassa
Kyllä aina kun Uldiz kommentoi johonkin ketjuun niin ei voi muuta sanoa kun:
Torstaina Lohjalla tynninharjun kiertoliittymässä bongattu orkkiskuosinen MKIII Supra. Väriltään viininpunainen ja perässä susiruma yksiakselinen, kohtuu iso peräkärry
Tällainen yhdistelmä on itsekin tullut bongattua Hanko-Hyvinkää -tiellä.
20.8 rovaniemellä harmaa? soareri talonsa edessä..
mulla on sinertävän hopia soarer. toinen sorkku mikä täällä pyörii on musta. minkälainen supra sulla on?
Varmaankin minä. Jos siis oli tollaset kuvassa näkyvät kultaset vanteet kiiltävällä huulella?
Tänään klo 20 aikaan Oulun Hintassa hopia MKIV. Mahtokoihan olla superjuhis liikenteessä? Olin ite sillä valakosella bussilla liikenteessä ja pikkupojat kyyisä kommentoi Supraa komiaksi
Kuopiossa perjantai iltapäivällä kiihdytteli sininen Mk3 Supra Soarerin viereen tasavallankadulla, lienet joku täältä?
Perjantaina n. klo 19 Naantalin keskustan ST1:llä tuli nähtyä sisältä ikkunan kautta heijastuksena valkoinen/tosi vaalea MKIV isolla takasiivellä (TRD?). Spoileriin pieni varaus, kun ikkuna josta heijastus tuli oli moniruutuinen Varsinainen bongaus
mie ajelin tuohon aikaan siittä ohitte
Samoihin aikoihin itekki ajeleskelin hintansuunalla, mutta tosin ruskonpuolella