Elikkä todennäköisesti pihaa kaunistamaan olisi tulossa tuommoinen MKIV koppanen TT supatin. Itse olen ihan noviisi näiden TaxFree autojen kanssa, joten viisaimmat voisi valottaa hieman muutamissa kysymyksissä:
Auto on tuotu japanista britteihin ja brittien kautta suomeen. Tuottaako tämä mahdollisesti harmaita hiuksia rekisteröintikatsastuksessa? Mitä kannattaa huomioida paperien suhteen kauppoja tehdessä? Ilmeisesti mitä nyt selailin topikkeja nii pitää olla sama ensirekisteröinti pvmäärä Japanin sekä Englannin papereissa?
Autossa on alkuperäinen mittaristo, mutta kuulemma muutettu maileiksi jollain mittariston takana sijaitsevalla boxilla ja mittaristosta peitetty vain "k" kirjain. Vaikuttaako tämä katsastuksessa? Pitääkö vaihtaa takas kph mittariksi? Ja vaikuttaako tämä ihmeellinen "boxi" ajettu km. lukemaan? Myyjä sanoo niiden olevan kilometrejä, mutta auton edellinen omistaja joka hommasi auton maahantuojalta sano että vaikuttaisi ja ne olisikin maileja? Tämäkin varmaan olisi hyvä tietää veropäätöstä tehdessä.
Auto on jo kerran ilmeisesti käytetty viime kesänä Tullilla näytillä ja näin saatu 3kk ajolupa, mutta sen päätyttyä ei oo autosta maksettu veroja eikä rekisteröity. Pitääkö minun käyttää auto uudelleen Tullilla näytillä ja saako siihen uudelleen sen 3kk ajoluvan? Vai joudunko seisottamaan autoa pihassa kunnes siinä on peltikilvet?
Riittääkö akselimassojen yms muiden todistettavien juttujen todistamiseen paperi jonka saa tilattua pakettipojilta? Vai joutuuko niitäki haalimaa ympäri muailmaa.

Autossa on kuulemma DOT-hyväksyty ajovalot joista valokuvio käännetty, sumarikin on asennettu mutta väärälle puolelle. Pitääkö takavaloissa olla myös DOT-hyväksyntä? Ja riittääkö etupuskurissa sivuilla olevat vilkut katsastuksessa, vai pitääkö siihen vielä jotain muutaki härpäkettä hommaa?

Ikinä ei ole tyhmiä kysymyksiä vaan tyhmiä kysyjiä, joten olen varmaan se jälkimmäinen.