No ei ny huippuduuniin (taino, nautin kyllä kesällä linkkujen alla roikkumisesta ts korjaamoapulainen tais olla työnimike) mutta siis jotain sellasta mistä oikeesti pitää, muuten hommasta ei tule yhtään mitään... Ja kyllähän täällä kylällä täytyy ravata jos koulua aikoo käydä...
Mitä noita Sorgguja olen ajellut, en antaisi sellaista omalle pojalleni käsiin, heti kortin saatuaan varsinkaan. Rakastan poikaani sen verran paljon. Nuoren miehen tehtävä on jatkaa sukua, ei sukuhautaa! Jos siinä on vielä tasauspyörästön lukko, a´vot kun on liukkaasti ympäri ja poikittain. Olen tuon tapaista ajellut talvella (Camaro Z28 tasauspyörästön lukolla), olipa siinä tekemistä ja hiki, kun perille pääsi. Ihan melkein suutelin sen jälkeen omaa kulkupeliäni Talbot Horisonttia.
Osta Toyota Avensis diesel. Kohtuu hintaisia, tilat riittää sinun kokoiselle hyvin ja kulkee pienellä. Minulla menee matka-ajossa 4.6 - 4.8 litraa/ 100 km! Eikä tarvitse korjailla. Omallani on ajettu kohta 300000 kilometriä. Muuta ei ole tarvinnut tehdä kuin huollot ja kolme kertaa EGR venttiilin puhdistus. Helppo tehdä itse, vain neljällä pultilla kiinni ja osa on hyvin käsillä.
Lentämisestä: Jos vakavasti suunnittelet sellaista uraa, niin pyri ilmavoimiin. Ota asiasta selvää ennen kutsuntoihin menemistä! Mutta jos et ole vielä harrastanut lennokkeja tai purjelentoa, onko sinulla tarpeellista paloa ilmalaivan kuljettamiseen? Englanti ja matikka pitää olla hallussa sekä avaruudellinen hahmottaminen. Se työ, jos mikään, on erittäin kurinalaista ja tarkkaa. Nopeuksia ei voi ylittää, laskussa pitää tulla solmun tai kahden tarkkuudella (=1,852 km/h).