Kirjoittaja Aihe: Lexus SC400 veroista ynnä ynnä  (Luettu 1572 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jaaggorr

• Wannabe
  • *
    • Profiili
Vs: Lexus SC400 veroista ynnä ynnä
« Vastaus #30 : 18 Tammikuu, 2012, 00:03:36 »
Itse omistan -98 Toyota Celsiorin joka on LS:n JDM-malli ja voin kyllä omalta osaltani suositella. Kulutus tosiaan matkassa ysin luokkaa, hieno ja mukava ajaa ilmajousituksen myötä ja jos osaa ebayta käyttää niin kaikki kulutusosat tulee kotiovelle hyvinkin edukkaasti. Tilaa löytyy muhkeasti ja Celsiorissa LS:ään verrattuna paremmat varusteet. Omallani olen ajanut nyt noin 45tkm ilman suurempia murheita. Vuosittainen vakuutus täyskaskolla on muistaakseni noin 1300€ ja ajoneuvovero noin 200€. Tuota en kyllä allekirjoita että olisi äkkinäinen talvella. Juuri tuli ihmeteltyä kuinka eleettömästi se luistonesto päällä lähtee liikkeelle ja pitää luistot kurissa lähes täysin. Oikeastaan isompana miinuksena pidän ettei luistonestoa saa kokonaan pois :D VVT-i kone liikuttaa noinkin painavaa autoa ihan iloisesti, jalkoihin ei normiliikenteessä tarvitse jäädä.

Jos Lexuksen haluaa niin ehdottomasti kääntäisin haun SC:stä LS:ään, eivät maksa enää mahdottomia ja rahaa vastaan saa todellakin paljon autoa joka suhteessa :)

Poissa Koljonen

• SCF jäsen
  • Juniori
  • ???
    • Profiili
« Vastaus #31 : 18 Tammikuu, 2012, 20:31:17 »
Itse omistan -98 Toyota Celsiorin joka on LS:n JDM-malli ja voin kyllä omalta osaltani suositella. Kulutus tosiaan matkassa ysin luokkaa, hieno ja mukava ajaa ilmajousituksen myötä ja jos osaa ebayta käyttää niin kaikki kulutusosat tulee kotiovelle hyvinkin edukkaasti. Tilaa löytyy muhkeasti ja Celsiorissa LS:ään verrattuna paremmat varusteet. Omallani olen ajanut nyt noin 45tkm ilman suurempia murheita. Vuosittainen vakuutus täyskaskolla on muistaakseni noin 1300€ ja ajoneuvovero noin 200€. Tuota en kyllä allekirjoita että olisi äkkinäinen talvella. Juuri tuli ihmeteltyä kuinka eleettömästi se luistonesto päällä lähtee liikkeelle ja pitää luistot kurissa lähes täysin. Oikeastaan isompana miinuksena pidän ettei luistonestoa saa kokonaan pois :D VVT-i kone liikuttaa noinkin painavaa autoa ihan iloisesti, jalkoihin ei normiliikenteessä tarvitse jäädä.

Jos Lexuksen haluaa niin ehdottomasti kääntäisin haun SC:stä LS:ään, eivät maksa enää mahdottomia ja rahaa vastaan saa todellakin paljon autoa joka suhteessa :)

Takaluukkukin aukee kaukosäätimellä ;)

Poissa jaaggorr

• Wannabe
  • *
    • Profiili
« Vastaus #32 : 18 Tammikuu, 2012, 22:39:31 »
Takaluukkukin aukee kaukosäätimellä ;)

Joo ja avaa sen kokonaan kun ovet lukossa ni tuli huomattua et hälytin alkaa huutaa ;D

Poissa hannu619

• Wannabe
  • *
  • Hakutoiminto?
    • Profiili
« Vastaus #33 : 11 Toukokuu, 2012, 00:02:39 »
No ei ny huippuduuniin (taino, nautin kyllä kesällä linkkujen alla roikkumisesta ts korjaamoapulainen tais olla työnimike) mutta siis jotain sellasta mistä oikeesti pitää, muuten hommasta ei tule yhtään mitään... Ja kyllähän täällä kylällä täytyy ravata jos koulua aikoo käydä...

Mitä noita Sorgguja olen ajellut, en antaisi sellaista omalle pojalleni käsiin, heti kortin saatuaan varsinkaan. Rakastan poikaani sen verran paljon. Nuoren miehen tehtävä on jatkaa sukua, ei sukuhautaa! Jos siinä on vielä tasauspyörästön lukko, a´vot kun on liukkaasti ympäri ja poikittain. Olen tuon tapaista ajellut talvella (Camaro Z28 tasauspyörästön lukolla), olipa siinä tekemistä ja hiki, kun perille pääsi. Ihan melkein suutelin sen jälkeen omaa kulkupeliäni Talbot Horisonttia.
Osta Toyota Avensis diesel. Kohtuu hintaisia, tilat riittää sinun kokoiselle hyvin ja kulkee pienellä. Minulla menee matka-ajossa 4.6 - 4.8 litraa/ 100 km! Eikä tarvitse korjailla. Omallani on ajettu kohta 300000 kilometriä. Muuta ei ole tarvinnut tehdä kuin huollot ja kolme kertaa EGR venttiilin puhdistus. Helppo tehdä itse, vain neljällä pultilla kiinni ja osa on hyvin käsillä.
Lentämisestä: Jos vakavasti suunnittelet sellaista uraa, niin pyri ilmavoimiin. Ota asiasta selvää ennen kutsuntoihin menemistä! Mutta jos et ole vielä harrastanut lennokkeja tai purjelentoa, onko sinulla tarpeellista paloa ilmalaivan kuljettamiseen? Englanti ja matikka pitää olla hallussa sekä avaruudellinen hahmottaminen. Se työ, jos mikään, on erittäin kurinalaista ja tarkkaa. Nopeuksia ei voi ylittää, laskussa pitää tulla solmun tai kahden tarkkuudella (=1,852 km/h).

Poissa Zoui

• SCF jäsen
  • Aktiivi
  • - esv.fi -
    • Profiili
    • ESV
« Vastaus #34 : 11 Toukokuu, 2012, 07:47:38 »
Mitä noita Sorgguja olen ajellut, en antaisi sellaista omalle pojalleni käsiin,

Osta Toyota Avensis diesel. Kohtuu hintaisia, tilat riittää sinun kokoiselle hyvin ja kulkee pienellä. Minulla menee matka-ajossa 4.6 - 4.8 litraa/ 100 km!

Eikös pojalle kuulu suprat ja soarerit ostaa, pitää pelimiehillä pelimiehen vehkeet olla... niin tai ostaa vaan toyota avensis diesel, samalla ostaa pojalle tuulipuvun, puudelin ja leikkaa pallit pois niin pysyy kotona turvassa.  8)

Poissa ToniH

• Uintimaisteri
  • SCF jäsen
  • Aktiivi
  • MKiv 95 TT
    • Profiili
« Vastaus #35 : 11 Toukokuu, 2012, 08:25:38 »
Mitä noita Sorgguja olen ajellut, en antaisi sellaista omalle pojalleni käsiin, heti kortin saatuaan varsinkaan. Rakastan poikaani sen verran paljon. Nuoren miehen tehtävä on jatkaa sukua, ei sukuhautaa! Jos siinä on vielä tasauspyörästön lukko, a´vot kun on liukkaasti ympäri ja poikittain. Olen tuon tapaista ajellut talvella (Camaro Z28 tasauspyörästön lukolla), olipa siinä tekemistä ja hiki, kun perille pääsi. Ihan melkein suutelin sen jälkeen omaa kulkupeliäni Talbot Horisonttia.
Osta Toyota Avensis diesel. Kohtuu hintaisia, tilat riittää sinun kokoiselle hyvin ja kulkee pienellä. 

Se on ihan sama kun nuorelle kollille antaa/ostaa auton aina sitä pitää koittaa ja esittää parempaa kuskia kun onkaan ja lipsuu se usein vanhemmillakin. Ja vaikka olisi maailman paras kuski joka aina vetää varmanpäälle liikenteessä on aina joku hölmöilemässä ja niittaa sua päin.

Poissa El_Paco

• SCF jäsen
  • Aktiivi
  • Rehellinen kiero savolainen
    • Profiili
« Vastaus #36 : 11 Toukokuu, 2012, 15:01:39 »
Autoharrastus pitää aloittaa pohjalta, elikkä 500€ vehkeestä(harvemmin varaa 18 kesäsenä parempaan on). Auto kuuluu ostaa itse, omilla hankkimillaan rahoilla. Kaveri, joka ajelee kaupungilla isin ostamalla supralla, on yleinen naurun kohde. Uskokaa pois...
JZZ30 -98

Poissa hannu619

• Wannabe
  • *
  • Hakutoiminto?
    • Profiili
« Vastaus #37 : 12 Toukokuu, 2012, 00:42:57 »
El_Paco puhuu asiaa ja tosiasiaa vuosikymmenten takaa.

Paikalla Pduk

• Tuttiritari
  • SCF jäsen
  • Aktiivi
  • JZS-161
    • Profiili
« Vastaus #38 : 12 Toukokuu, 2012, 03:08:10 »
tää kylä on niin juppi että täällä ruosteselle corollalle ei muuta tehdä ku naurettais...

Ite en kuitenkaan oikeestaan voi ostaa mitään 500 egen Bemaria... Joku taso pitää sentään säilyttää.

Oh! Fuck! Nyt selvis miks kaikki aina osoittaa mua sormella ja nauraa.. :( Forever alone...
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98 (Projekti)
Tunturi, zygä
BMW E36 316 CoNpact -95