Powered byDEADRACER.FI
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ei pyöri vakiona paikallaan asfaltilla
Lainaus käyttäjältä: Fupra - 27 Lokakuu, 2005, 18:24:30Ei pyöri vakiona paikallaan asfaltilla Tossahan se tärkein tuli elikkä ei kannata ostaa Eipä tommosesta oo mitään pahaa sanottavaa...ostaisin jos olisi rahaa Vakiona jo tosi hieno
Lainaus käyttäjältä: --Joni-- - 27 Lokakuu, 2005, 20:20:42Lainaus käyttäjältä: Fupra - 27 Lokakuu, 2005, 18:24:30Ei pyöri vakiona paikallaan asfaltilla Tossahan se tärkein tuli elikkä ei kannata ostaa Eipä tommosesta oo mitään pahaa sanottavaa...ostaisin jos olisi rahaa Vakiona jo tosi hieno Samaa mieltä isoin vika pieni takapenkki tila Niin ja ei oo kutoskone
Mitä ihan tilavahan se on.. mahtui tohon mun celicaa 4 takapenkille ja vänkärinpaikalle 2 "vähän" ahdasta Ja tuossa lastissa kiihtyi kuin konevikainen supra
Ei mua kyllä huvittais lähtee meidän Celicaan tunkemaan 4 takapenkille
Miks ei... kolmevierekkäin ja yks poikittain niiden päällä
Niin ja 5 joulukuusta viime jouluna celicalla kyydissä SISÄLLÄ::::::::
Aika pieniä kuusia ollut
mitä carlosi muute painaa???mul on sellanen käsitys et ei sekää mikää kevyin auto oo
no eihä se sit niin painava ookkaa toho supran rohjoo verrattuna...nyt muute alkaa sellanen projekti et täytyy kattoo kaikki ylimääräset paikat mistä sais painoo pois
Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 30 Lokakuu, 2005, 10:31:59no eihä se sit niin painava ookkaa toho supran rohjoo verrattuna...nyt muute alkaa sellanen projekti et täytyy kattoo kaikki ylimääräset paikat mistä sais painoo pois Niin jos löydät ylimääräistä painoa niin pistäppä kuvia ym...'Ps popeista en luovu...........
mitäs ootte mieltä tosta carlos sainzin äänentoisto järjestelmästä
No itse en ole mikään musiikki friikki enkä noista tajua oikein mitään, mutta mulle on riittänyt hyvin.. Onhan tossa sitten mahdollisuus rakennella lisää jos haluaa..