Ja kummalla puolella itse olet?

Well. Eh. Mietin miten Celica-tarran sais takaa rapsutettua nätisti pois, ja etumaskistakin logo pitää saada poies. Jos jotain maalauksia tai tarroja tulee, niin niissä ei ainakaan mainosteta yhtään mitään merkkiä. Jonkun ihan oman jutun vois johonkin laittaa...
En minä laittais päälleni edes Guccin paitaa, jos siinä rinnuksessa olisi niiden logo, vaikka suosikkivaatemerkki onkin. Tai vois sitä jossain autotallilla/juoksulenkillä pitää...

Ennemmin "mainostaisin" omaa osaamistani (jos sitä olis). Tyyliin kotisivuilla lukee lähdekoodissa editorina Notepad. Raha /brand/merkki ei ratkaise mitään, muuta kuin sen miten paljon kys. firma on käyttänyt aikaa ja muita resursseja imagon luomiseen. Okei on tuotteen toki oltava hyvä että rispektiä saa, ei pelkillä lupauksilla kukaan nouse johtavaan asemaan. Mutta silti en osaa arvostaa mitään ostettua niin paljon kuin itse tehtyä. Toki on niinkin, että jotain kannentiivisteitä on vähän hankala itse alkaa väsäämään

mut anyway minulle pitäisi antaa käytännössä auto tarroineen, ennenkuin alkaisin mainostamaan yhtään mitään.