En tarkoittanu et kiinostaako poliisia. Vaan sitä et on olemassa niitä runkkareita jotka oikein hankkivat just tolla tavalla tavaraa ja myyvät niitä sit puoleen hintaan eteenpäin ja jättää osarit luonnollisesti maksamatta, sitähän pystyy tekemään niin kauan kunnes nimi menee...
Mitä se vitun poliisi siinä meinaa välissä?
Minun auto yritettiin pölliä vuonna -99, silloin olin menossa autolle niin kaksi jätkää istui jo autossa, otettiin jätkät kiinni ja soitettiin poliisit.noin puol vuotta ja käräjät, seurauksena käräjäoikeuden tuomio, korvaus (olikohan 600mk lukoista) itse pitää periä korvaus summa niiltä kuopion runkkareilta. tai siirtää ulosottoon ja maksaa itse ulosottokulut siihen saakka että he maksavat sen summan+ulosottokulut, elleivät he maksa niin itse maksan ulosottokuluja niin pitkään että he maksavat...
En laittanut ulosottoon koska sain selvitettyä et heillä on yhteensä satoja tuhansia markkoja ulosotossa kaikista autovarkauksista.
Kaverit oli kuitenkin tullut ilosaarirockiin silloin viikkoa aikaisemmin ja tottakai varastetulla autolla, ja jääneet kiinni.
Kysyn vaan et olisitko itse laittanu sen 600 mk ulosottoon?