Ai jaa et tässä ei enää olekaan siitä kyse et saako ne rahat vai ei?
Kuten sanottua, mä vastasin vain siihen, että olisinko
mä laittanut sen 600mk ulosottoon. Ja edelleen, olisin. Mä teen paljonkin asioita laskematta jäänkö mä siitä voitolle vai en, varsinkin jos kyse on näinkin pienistä summista. Jos joku rikollinen on mulle satasen velkaa ja mä voin roikottaa sitä ulosotossa reilun kolmen euron vuosihintaan, niin kyllä mä sitä siellä roikotan. Ihan sama vaikka se tulis maksamaan mulle ajan mittaan yli satasen, enkä sitä koskaan saisi takaisin, ei se jää mua harmittamaan. Tota rahaa nyt menee paljon isompia summia paljon turhempaan. Jos joku taho jaksaa muutamalla eurolla seurata sen kaverin tuloja, niin mä maksan sen erittäin mielellään. Ja kyllä, mun mielestä kyse on muutamista euroista, jos se nyt maksaa vaikka ton 34e/8 vuotta. Se on lienee sitten makuasia, että onko 13.60e muutamia euroja. Mun mielestä se on, muutamia euroja, hiluja, taskurahaa, miksi sitä sitten haluaakin kutsua. Ilmastahan se on, jos ymmärrät etten tarkoita ilmaista kirjaimellisesti. Mä voin vaikka maksaa sen 13.60e seuraavalle Suprakerholaiselle, joka miettii pitäisikö jonkun rikollisen velat laittaa ulosottoon. Tää tarjous on voimassa kunnes joku sen käyttää hyväkseen.

Sä voit toki tehdä erilaisen ratkaisun, kuten teitkin. Sehän on sun valinta. Miksi muiden pitäisi tehdä sama valinta? Edelleen, en mä ole kommentoinut, että
sun olisi pitänyt se pistää ulosottoon. Jokainen tekee omat valintansa, mä vain vastasin sun kysymykseen mitä
mä olisin tehnyt.
Jos epäilet tuon toisen turkulaisen tietoja, niin ym. sivuilta löytyy kyllä muidenkin ulosottovirastojen yhteystietoja, jos haluat vaikka kysyä asiaa oman alueesi virastosta. Netti on siitä hieno paikka, että täällä ei tarvitse uskoa mitään kirjoitettua, vaan aina voi kysyä lisää ja selvitellä asiaa muualtakin.

JP, uskoisitko sä, jos joku tuntematon vastaisi sulle netissä jotain ns. lonkalta ilman viitteitä tietolähteeseen? Tässäkin aiheessa oltiin alkuun niin hataralla pohjalla, että onneksi tuli selviteltyä noita asioita.