Supra Club Finland
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
18 Maaliskuu, 2010, 12:29:34

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Muista myös SCF chat!
61223 viestiä 4059 aihetta kirjoittanut 1379 jäsentä
Uusin jäsen: Jukkka--
* Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Supra Club Finland  |  Vierasalue  |  Yleinen  |  Aihe: Driftausta kellään kokemusta 0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Driftausta kellään kokemusta  (Luettu 5450 kertaa)
TJV
SCF jäsen
Juniori
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #30 : 09 Elokuu, 2006, 17:43:35 »

Kyllä noita videoja löytyy 1000hv 4koppanen supra keltanen väriltään supra driftaa  ja löytyy kolas koppanenkin haen ne vaan jostain esille  niin lähetän  sulle linkit Grin
Se keltanen on varmaan JUN:in tekemä kilpuri mikä ei oo varsinaisesti driftaamiseen tehty. Vetää radalla kumit tules kuitenki.
Ootko sä varma ettet oo sekoittanu vanhempaa FC RX7 Mazdaa kolmoskoppaseen supraan? Niissä on kuitenki jonki verran yhdennäköisyyttä.
tallennettu
Vili
Aktiivi
Poissa Poissa

ahdin on aina määrännyt tahdin

Profiili
« Vastaus #31 : 09 Elokuu, 2006, 17:53:04 »

Halvempi vaihtoehto on kyllä tosiaan S13 hankkia siihen käyttöön (harjoitteluun). Kyllä tuohon MK3:een kyllä Drifting palikkaa saa jos haluaa.
tallennettu

A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
------------------------------------------------------
Autohifi,AV- ja valvontatekniikka,äänentoisto,valaistus,trussit,räkit,kotelot,mekaniikka
-------------------------------------------------------
JDM-Factory
ville.vesamo@jdmfactory.fi
Vili
Aktiivi
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #32 : 09 Elokuu, 2006, 17:54:12 »

Pistäppä yksikin kuva tai video missä japsit driftaa mk3:lla! Yksi mk4:n on ja se on RS-R:n auto jolla Orido vetää. Harmi kun Orido itse on niin paska kuski niin ei pysty sanomaan että onko vika kuskissa vai autossa kun auto on _jokaisessa_ kisassa seinässä tai katollaan;D

-Jore
Lainaus

No sä varmaan sitä sitten paremmin viet vai?
« Viimeksi muokattu: 10 Elokuu, 2006, 09:29:09 kirjoittanut Vili » tallennettu

A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
Autohifi,AV- ja valvontatekniikka,äänentoisto,valaistus,trussit,räkit,kotelot,mekaniikka
JDM-Factory
TJV
SCF jäsen
Juniori
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #33 : 09 Elokuu, 2006, 18:07:03 »

Kyllä tuohon MK3:een kyllä Drifting palikkaa saa jos haluaa.
Joo varmaan saa palikkaa, jos meinaat alustaa ja tehoa. Vielä kun sitä painoa sais kunnolla pois. Kerran oon ajanu mk3 supralla että ei omia kokemuksia juurikaan ole. Miks niitä ei oikeesti näy D1 luokas tai ylipäätään missää drifting kisois?
Tää keskustelu johtaa pelkästään Merkki-X vs. Toyota Supra mk3 kiistaan.
tallennettu
Ferda
SCF jäsen
Juniori
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 09 Elokuu, 2006, 18:12:43 »

Hohhoijaa mitä kinastelua mutta makunsa kullakin. Itse olen HENKILÖKOHTAISESTI käyny paikanpäällä Japanissa kaksissa D1 Grand Prix kisoissa ja en nähnyt yhtään Supraa driftaamassa. S13 S15 Nissanit ja AE86:et niitä kovia pelejä jos Driftaamaan lähdetään. Poikkeuksia tulee jatkuvasti mutta olen sillä kannalla että jos Suomessa pitäisi harrastaa niin yhdyn s13 Nissaniin. Siinä on järki mukana.
tallennettu
anttirob
Vieras
« Vastaus #35 : 09 Elokuu, 2006, 18:25:40 »

gt-corolla Grin
tallennettu
subra300
Vieras
« Vastaus #36 : 09 Elokuu, 2006, 19:10:46 »

Joo oikee auto en tiedä sitten mutta kyllä ne ainakin sillä driftas oli kai sitten esitys video vain
tallennettu
subra300
Vieras
« Vastaus #37 : 09 Elokuu, 2006, 19:15:56 »

joo ohan se s13 kova peli mutta edelleen sanon että aletaan kattomaan miten se kumi palaa vauhdissa ja miten vääntöä riittää se on mk3 supra nimittäin suorakutonen vääntää loppuun asti sit taas 200sx saa antaa kenkää ´kokoajn että sen saa sliippii ja pieni kone vääntöä ei ole kokemusta on on ollut sellanen tosi pettymys siitä autosta Grin
tallennettu
subra300
Vieras
« Vastaus #38 : 09 Elokuu, 2006, 19:21:52 »

gt-corolla Grin

tarkotat varmaan japanilaisten leviniä se on kiva peli  Grin
tallennettu
subra300
Vieras
« Vastaus #39 : 09 Elokuu, 2006, 19:28:07 »

samaa mieltä että mk3 koppanen sopii driftailuu hyvin nillä ne japsitkin on harjoiteleet  Grin

Pistäppä yksikin kuva tai video missä japsit driftaa mk3:lla! Yksi mk4:n on ja se on RS-R:n auto jolla Orido vetää. Harmi kun Orido itse on niin paska kuski niin ei pysty sanomaan että onko vika kuskissa vai autossa kun auto on _jokaisessa_ kisassa seinässä tai katollaan;D

-Jore
No niin lähetän sulle mailiin vähä driftaavia supeja
tallennettu
subra300
Vieras
« Vastaus #40 : 09 Elokuu, 2006, 19:30:05 »

Kyllä noita videoja löytyy 1000hv 4koppanen supra keltanen väriltään supra driftaa  ja löytyy kolas koppanenkin haen ne vaan jostain esille  niin lähetän  sulle linkit Grin
Se keltanen on varmaan JUN:in tekemä kilpuri mikä ei oo varsinaisesti driftaamiseen tehty. Vetää radalla kumit tules kuitenki.
Ootko sä varma ettet oo sekoittanu vanhempaa FC RX7 Mazdaa kolmoskoppaseen supraan? Niissä on kuitenki jonki verran yhdennäköisyyttä.
Voi olla että olen sekottanut tossa mulla niitä pätkiä on voin niitä mailiin lähettää niin voit sanoo mielipitees kumpi se on  supra vai rx7 Cheesy
tallennettu
TJV
SCF jäsen
Juniori
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 09 Elokuu, 2006, 20:09:44 »

Voi olla että olen sekottanut tossa mulla niitä pätkiä on voin niitä mailiin lähettää niin voit sanoo mielipitees kumpi se on  supra vai rx7 Cheesy
Lainaus
Laita liitteenä tähän topicciin!
tallennettu
Jore
Vieras
« Vastaus #42 : 09 Elokuu, 2006, 20:25:55 »

Powerover ei ole driftiä.

-Jore
tallennettu
Jore
Vieras
« Vastaus #43 : 09 Elokuu, 2006, 20:27:53 »

Ota sormet ja herneet pois nenästä niin huomaat että juuri sitähän mä tarkotin   Kiss   Fakta vaan on että Orido on ainoa joka on rikkonut autonsa 6-7 kisassa peräkkäin. Eikä sillä että ei sitä itseäkään varmaan kiinnosta, sitä kiinnostaa vaan show-meininki.

-Jore
tallennettu
Jore
Vieras
« Vastaus #44 : 09 Elokuu, 2006, 20:28:55 »

Itse olen HENKILÖKOHTAISESTI käyny paikanpäällä Japanissa..

Vau! Saanks mä nimmarin??   Grin

-Jore
tallennettu
subra300
Vieras
« Vastaus #45 : 09 Elokuu, 2006, 20:37:51 »

-Jore
Vai nimmarin musta oi on ihan jees jos joku on ollut japanissa kattomassa driftausta nimittäin,olen ite aina haaveilu japanin matkassa koskaan ei ole niin paljoo ylimäärästä rahaa Huh
tallennettu
Kusti
Seniori
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #46 : 10 Elokuu, 2006, 09:29:43 »

Niin mitä noita videoita on yleensä tullu kateltua ni pääosin siellä noilla s13 mennää, mutta kyllä AE-86 on tän lajin kunkku  Grin
tallennettu
Vili
Aktiivi
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #47 : 10 Elokuu, 2006, 09:30:25 »

gt-corolla Grin

Kyllä Grin
tallennettu

A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
JDM-Factory
J-M kujala
SCF jäsen
Seniori
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #48 : 10 Elokuu, 2006, 10:59:18 »

ja jossei getsua taho laittaa niin samat tekniikat uppoaa ke70 corollaan  Grin ja pelti hiukan hlavempaa ja paremmin saatavissa  . Palvo
tallennettu

juha-matti kujala
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
celica ta-22  2t-g turbo (cellu / cecilia)
camry 3.0 v6 -93  (kärmy)
subra300
Vieras
« Vastaus #49 : 10 Elokuu, 2006, 11:30:43 »

-Jore
musta tuntuu vähän että et osaa edes driftaa suuret puheet mutta pienet teot  Grin voisin jopa laitta sun kanssa piene kilpailun pystyyn kun supe valmis katotaan sit kumpi vie parempi linkussa autoonsa ihan sama jos sä tuot jonkun nuhapumppu rx-7 niin kyllä mä siitä ohin menen  se vääntö ratkasee aj suoralla kutosella se ei heti lopu kesken Grin t:Viltsu
tallennettu
subra300
Vieras
« Vastaus #50 : 10 Elokuu, 2006, 11:32:54 »

samaa mieltä että mk3 koppanen sopii driftailuu hyvin nillä ne japsitkin on harjoiteleet  Grin

-Jore
niin kai sait sen videon siinä esimakua kuinka supraa viedään linkussa ootko mahollisesti koskaan ajanut ite radassa vai onko se mennyt siihen penkkiurheiluun katsomossa ja täällä samanlaisii kalajuttuja kun baari tiskillä Grin
tallennettu
perkelerttu
Aluevastaava / Länsi-Suomi
SCF jäsen
Seniori
Poissa Poissa

YksJiiiiizet - geeteeeee

Profiili
« Vastaus #51 : 10 Elokuu, 2006, 11:42:04 »

-Jore
musta tuntuu vähän että et osaa edes driftaa suuret puheet mutta pienet teot  Grin voisin jopa laitta sun kanssa piene kilpailun pystyyn kun supe valmis katotaan sit kumpi vie parempi linkussa autoonsa ihan sama jos sä tuot jonkun nuhapumppu rx-7 niin kyllä mä siitä ohin menen  se vääntö ratkasee aj suoralla kutosella se ei heti lopu kesken Grin t:Viltsu
Meidän isi Voittaa teidän isin Roll Eyes Tongue
tallennettu

P-e-r-k-e-l-e-r-t-t-u
J-M kujala
SCF jäsen
Seniori
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #52 : 10 Elokuu, 2006, 11:44:20 »

-Jore
juu ja meiän isin autolla on parempi driftata ku teiän isin  Afro
tallennettu

juha-matti kujala
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
celica ta-22  2t-g turbo (cellu / cecilia)
camry 3.0 v6 -93  (kärmy)
subra300
Vieras
« Vastaus #53 : 10 Elokuu, 2006, 11:49:56 »

-Jore
joo just näint juttuja  kaikiilla omat mielipiteet hitto mitä kinastelua Grin  tosipaikan tullen jorella menee penkkiurheilun puolelle sitkun tarveis alkaa driftaamaan noita tokion tapahtuma kalenterin juttuja hyvä puhuu täällä  Cheesy
tallennettu
Vili
Aktiivi
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #54 : 10 Elokuu, 2006, 11:50:24 »

Ota sormet ja herneet pois nenästä niin huomaat että juuri sitähän mä tarkotin   Kiss   Fakta vaan on että Orido on ainoa joka on rikkonut autonsa 6-7 kisassa peräkkäin. Eikä sillä että ei sitä itseäkään varmaan kiinnosta, sitä kiinnostaa vaan show-meininki.

-Jore

Sulla taitaa olla koko pussi nenässä ku otat pienetkin piikittelyt noin tosissaan. Hei sähän voit tulla Su driftaa sillä BMW:llä.
Ainiin mutta se taitaa olla entisen vaimon veljen auto. Et varmaan saa siltä lupaa.
tallennettu

A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
JDM-Factory
subra300
Vieras
« Vastaus #55 : 10 Elokuu, 2006, 12:08:47 »

-Jore
niin kai sait sen videon siinä esimakua kuinka supraa viedään linkussa ootko mahollisesti koskaan ajanut ite radassa vai onko se mennyt siihen penkkiurheiluun katsomossa ja täällä samanlaisii kalajuttuja kun baari tiskillä Grin
aika paha jore jos sulla bmw ja sitten jätkä kehuu jotain japanin urheiluautoja täällä ei voi kun nauraa sulle  Grin
tallennettu
nr000001
Ukki
Admin
Pro
Poissa Poissa

Älä nuolaise ennen kuin lasissa.

Profiili WWW
« Vastaus #56 : 10 Elokuu, 2006, 12:09:12 »

Lollotus maximus! Grin

Ota sormet ja herneet pois nenästä niin huomaat että juuri sitähän mä tarkotin

Sulla taitaa olla koko pussi nenässä ku otat pienetkin piikittelyt noin tosissaan.

Vaikka kaikilla tuntuu nyt olevan pakasteherneet ties missä ruumiinaukoissa, niin rähjääminen loppuu tai poistan treahdin. Henkilökohtaisuudet voitte hoitaa vaikka suomi24.fi:n foorumilla.
tallennettu

'96 Supra Turbo targa, 6-speed Getrag euro spec.

Samuli
SCF jäsen
Juniori
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #57 : 10 Elokuu, 2006, 12:51:27 »

http://www.youtube.com/watch?v=BWd9UDcR2PI  Grin
tallennettu
Vortex
SCF jäsen
Juniori
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #58 : 10 Elokuu, 2006, 13:04:03 »

Nii pelkkää kumin polttoa? Toi ei ollu driftaamista nähnykkää.
« Viimeksi muokattu: 10 Elokuu, 2006, 13:07:49 kirjoittanut Vortex » tallennettu
subra300
Vieras
« Vastaus #59 : 10 Elokuu, 2006, 13:18:12 »

Nii pelkkää kumin polttoa? Toi ei ollu driftaamista nähnykkää.
Samaa mieltä  mutta onko japanilasiet yleensäkään koskaan pitäny supraa driftaus autona kilpaautona enimmäkseen nähny paitis jun auto se pätkä se driftas siinä  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6 Siirry ylös Tulostusversio 
Supra Club Finland  |  Vierasalue  |  Yleinen  |  Aihe: Driftausta kellään kokemusta « edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!