Joo eiköhän lopeteta tää kinastelu en tuu sun ikkuna taa jos niin kovin pelkäät
Katoppa vähän tarkemmin niitä quoteja.. Viittasinko tolla suhun?
mutta asia on niin että se filmi on driftailua koska ei sitä voi kuminpolttoon kaan verrata.Mitä mieltä itse olet onko sun mielestä supra huono auto kun sun täytyy siitä koko ajan piikitellä
sinuna en yhtään siellä virnuilisi jos tulet radalle jollain cliolla
Ei mua sun elämäs niin kiinosta ihmetteln vaan noita sun kommettejas herra kaikkitietäväinen pääministerin paikka varmaan olisi vielä vapaana 
Toi video ei vieläkään ole driftaamista, drifin yksinkertaisin peruste on että se alkaa ennen mutkaa ja jatkuu yhtenäisenä läpi mutkasarjan. Eli apexin kohdalta lähtevä powerover ei vain ole driftaamista.
Ja johan tässä on pariin kertaan todettu että supra on lähtökohtaisesti huono laite driftaamiseen. En ole ikinä väittänyt että sillä ei voisi driftata, mutta jos tätä lajia alkaa harrastamaan niin miksi valita lajiin huonosti sopiva auto? Harva lätkänpelaajakaan pelaa kiekkoa kaunoluistimet jalassa, vai?
Mä voin hyvin virnuilla vaikka ajankin cliolla, se on mun ensimmäinen "normaali auto" taas pariin vuoteen ja vaikka noi japanin ihmeet onkin pääosin ihan hauskoja leluja niin joskus on vaan kiva ajaa vehkeellä mihin lyö pensaa tankkiin ja lapun lattiaan, ilman pienintäkään pelkoa tai kiinnostusta että kuinka pitkälle matka jatkuu ongelmitta.
Enkä ole kaikkitietäväinen, mutta driftingiä olen seurannut kohta kymmenen vuotta, mikä on sinällään aika pitkä aika kun suurin osa suomalaisista harrastajista ja "harrastajista" ovat tienneet koko lajin olemassaolosta vasta pari-kolme vuotta.
-Jore