minun

ei kestä ainakaan tuota mkiv:tä kun tuosta harraste autosta on tullut eräänlainen sairaus eli jos pystyisin ostamaan tuos kyseisen mallin niin en voisi ajaa sillä vakiona kuitenkaan ja kun tuo perusvirityskään ei riittäisi niin autohan maksaisi sen jälkeen yli 50t euroa eli pakko ajaa tällä halvalla mk3 supralla

hieman topiciin liittyvää:mielestäni mkiv on todella hieno malli mutta teknisesti ei tuon hintaeron verran parempi eikä edistyksellisempi tottakai moottori hieman parempi(ehkä) joka tasolla ja vaihteisto 6 pykäläinen(manuaalissa) jne...mutta ei 20t euron verran tottakai kori on jo aivan toisen mallinen ja tietysti tärkein monen mielestä:näitä ei ole joka pojalla, myös itse tykkään vähän speciaalimmasta autosta mutta minulle se ei ole tärkein pointti vaan se että auto jolla ajan kesäisin vetää aivan sairaasti

ja minun mielestä erikoista autossa on myös esim. vaikka teho,1000hv auto kiinnostaa varmasti kaikkia siinä missä hyvät korin muodotkin (tosin näillähän ei ajeta kuin suljetulla alueella)