Powered byDEADRACER.FI
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: Street racer - 30 Syyskuu, 2007, 10:33:12Seinäjoella nähty punanen 185 korinen saiz celica ja hopee tupla lamppunen hopee celica, jäseniä? Ei taida olla klubilaisia.. ainakin luulen tietävän molemmat autot sekä omistajat. Saintzin omistaa yks jamppa (juuri ostanut tämän laitteen) ja sen tuplavaloisen yksi tyttönen..
Seinäjoella nähty punanen 185 korinen saiz celica ja hopee tupla lamppunen hopee celica, jäseniä?
Tummanpunainen mk3 Supra siirtokilvillä bongattu Kuopion linja-autoaseman Shellillä.
Lainaus käyttäjältä: Chew - 01 Lokakuu, 2007, 14:02:14Lainaus käyttäjältä: Street racer - 30 Syyskuu, 2007, 10:33:12Seinäjoella nähty punanen 185 korinen saiz celica ja hopee tupla lamppunen hopee celica, jäseniä? Ei taida olla klubilaisia.. ainakin luulen tietävän molemmat autot sekä omistajat. Saintzin omistaa yks jamppa (juuri ostanut tämän laitteen) ja sen tuplavaloisen yksi tyttönen.. Joo. Se tyttönen on vissiin samas koulus ku mä, mutta ylemmällä luokalla. Ajelekko itte Chew s.joella?
Valkonen Celica lambo ovilla ja valko/vihreellä nahkasisustalla bongattu perjantain 100 lehdestä. Otsikolla: Tämä auto edustaa suomalaista tuunaamisosaamista
Lainaus käyttäjältä: Hyyti - 05 Lokakuu, 2007, 14:25:13Valkonen Celica lambo ovilla ja valko/vihreellä nahkasisustalla bongattu perjantain 100 lehdestä. Otsikolla: Tämä auto edustaa suomalaista tuunaamisosaamista mistäs noita lehtiä saa?
Keravalla näkynyt jo useammankin kerran pirun hieno ta-22 Celica, oranssi väriltään. Onkohan moisen laitoksen omistaja klubilaisia?
Bongattu eilen illalla musta MKIV Espoonlahden essolla, todella hienon auto
Lainaus käyttäjältä: vaahto - 22 Lokakuu, 2007, 10:55:25Bongattu eilen illalla musta MKIV Espoonlahden essolla, todella hienon autoVasmon hang-aroundeja, ei taida olla vielä ees full member..-Jore
Lainaus käyttäjältä: Jore - 22 Lokakuu, 2007, 12:54:04Lainaus käyttäjältä: vaahto - 22 Lokakuu, 2007, 10:55:25Bongattu eilen illalla musta MKIV Espoonlahden essolla, todella hienon autoVasmon hang-aroundeja, ei taida olla vielä ees full member..-JoreVasmon porukkaa juu. Ja on kyllä full member sekä vasmossa, että supraclubissa. Nimim. JaniA kirjottelee täällä. Aika harvoin kyllä paikalla.http://www.supraclubfinland.com/forum/index.php?action=profile;u=1761
Bongattu eilen illalla musta MKIV Espoonlahden essolla, todella hienon auto Olin itse mustalla MKIII katselemassa suu auki uudempaa ohi lipuvaa versiota Suprasta