Powered byDEADRACER.FI
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
-bongattu Tikkurilassa keltainen mk3 jossa tribaalit kyljissä.-euroissa bongattu musta mk3 jossa tribaalit kyljissä-euroissa punanen mk3:nen.-lime/valkonen Celica bongattu mun autoa vastapäätä euroissa. -valkonen sainz kanssa bongattu.Tikkurilan yössä tuli nähtyä vielä pari mk4:sta näytti et olis tullu pyhimys vastaan? Valkoinen ajo rusan shell:in ympäri takana.Bongaus saalis oli kyllä ihan hyvä. Ketkä tunnustaa?
Vähä myöhässä, mutta hartikaisen ja 2nerin Celicat viime perjantaina Seinäjoen abc:llä ja ja jomman kumman celica vielä kokkolassa liikennevaloissa. Meinasin tulla katteleen lähempää autojanne siinä apsilla, mutta ei antanu aikataulu periks. Sitte tänään jossain Jepuan ja Kokkolan välillä siinä puoli kolmen maissa tuli vastaan hopea mkiv, joku korisarja ja kohtuu matala näytti olevan, mitä nyt vauhdista näki. Klubilaisia?
http://gallery.henriluoma.net/HTS2007/IMG_7163Kuka myöntää, seisoo tässä 100m ikkunasta katottuna Helsingin keskustassa?
-lime/valkonen Celica bongattu mun autoa vastapäätä euroissa. Bongaus saalis oli kyllä ihan hyvä. Ketkä tunnustaa?
näytti olevan banaani työnnetty ilmanottoaukkoon..
Lainaus käyttäjältä: Hyyti - 15 Syyskuu, 2007, 09:05:52-lime/valkonen Celica bongattu mun autoa vastapäätä euroissa. Bongaus saalis oli kyllä ihan hyvä. Ketkä tunnustaa? taisin olla minä
Mietinkin kuka mulle rintteristä heiluttaa, luulin työkaveriks Eli se olin sit minä koskissa.
temmin taisin bongata tuolla ravattulan citymarketin valoissa menossa lietoon päin tossa 18.40 aikoihin.. kovin koitin morjestella mut eipä mies mua nähny..
muijan punasella nissan sunnyllä
Valkonen celicasupra n. klo 19.00 myllykylässä, lähti siitä edestä kiihdyttämään kun huomas celican takana ... klubilaisia?
Seinäjoella nähty punanen 185 korinen saiz celica ja hopee tupla lamppunen hopee celica, jäseniä?