Powered byDEADRACER.FI
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
tänään n. klo 10-11 välillä keravalla porvoonkadulla ajeli keltanen mk3... oliko klubilaisia liikenteessä?
JL ja pelogo pongattu
Tunnustetaan.....Asusteleeko Keravalla/Tuusulassa muitakin klubilaisia kuin allekirjoittanut?
LainausTunnustetaan.....Asusteleeko Keravalla/Tuusulassa muitakin klubilaisia kuin allekirjoittanut?ite asustelen hyrylässä keravalta voi kylläkin useesti bongata ku hallitus asuu sielläpäin
Lainaus käyttäjältä: Justus - 04 Elokuu, 2007, 21:25:01LainausTunnustetaan.....Asusteleeko Keravalla/Tuusulassa muitakin klubilaisia kuin allekirjoittanut?ite asustelen hyrylässä keravalta voi kylläkin useesti bongata ku hallitus asuu sielläpäin Talli on hyrylässä, ja itsekin sieltä alunperin kotoisin....jännä ettei olla törmäilty
Talli on hyrylässä, ja itsekin sieltä alunperin kotoisin....jännä ettei olla törmäilty
Jep! Ite asun Tuusulassa Mattilan alueella
su iltana puoli yhdeksän maissa tuli valkoinen mk3 vastaan juvalla 5-tietä? vilkautti vilkkua ja meillä oli räpylät pystyssä? kuka oli hän?
Lainaus käyttäjältä: Supr4ever - 12 Elokuu, 2007, 22:35:59su iltana puoli yhdeksän maissa tuli valkoinen mk3 vastaan juvalla 5-tietä? vilkautti vilkkua ja meillä oli räpylät pystyssä? kuka oli hän?Se taisin olla minä. Olin palaamassa Kuopion viikonlopun reissusta. Näin kuljettajan tervehdyksen tumman sinisestä? mk3 Suprasta ja panin vilkkua tervehdykseksi kun en kerennyt kättä nostaa.
Lainaus käyttäjältä: Petsi - 13 Elokuu, 2007, 11:38:28Lainaus käyttäjältä: Supr4ever - 12 Elokuu, 2007, 22:35:59su iltana puoli yhdeksän maissa tuli valkoinen mk3 vastaan juvalla 5-tietä? vilkautti vilkkua ja meillä oli räpylät pystyssä? kuka oli hän?Se taisin olla minä. Olin palaamassa Kuopion viikonlopun reissusta. Näin kuljettajan tervehdyksen tumman sinisestä? mk3 Suprasta ja panin vilkkua tervehdykseksi kun en kerennyt kättä nostaa. Me oltiin kyl supr4everin kans mun valkoisella ST162 Celikalla liikenteessä...
Tänään bongattu mkIV supe Konneveden pankin edessä Harmaa ja tais olla tarrakilvet, keneköhän mahtaa olla?