pakko laitta vielä uusi "vastaus" koska rupes niin kyrsiin tällänen piirileikki!
jäsenen H..... kaupankin olen valmis purkamaan vaikka tällä sekunnilla, mikäli niin haluat! kanssasihan ei tarkkaa toimitusaikaa edes sovittu, sullahan oli se oma autosi vielä sillon myymättä, ja on kai vieläkin, ainakin niin kerroit just pari päivää sitten. ja muutenkin sen auton tarina hieman eri, niinkuin tiedät, ja aikaa vievä. EI SILTI KUUKAUSIA, JOS NYT SITTEN PELÄSTYIT..

mutta tiedät mitä tarkoitan...
olen sieltä tuonut useita,useita autoja eikä kenenkään kanssa ole tullut ongelmaa, päinvastoin, on ollut kiitollista porukkaa kun olen tuonut varaosiakin miltei omakustannehintaan mukana!
tässä non-tbo tapauksessa nyt vain suoraan sanoen kävi paska tuuri! ja kuten aikaisemmassa viestissäni sanoin, toki se oltas tänne saatu konevikaisenakin, mistä olisi aiheutunut vielä isompi poru! KERROIN KUITENKIN REHELLISESTI MIKÄ TILANNE!!
mutta koska ilmeisesti se auton haku on niin vitun helppoa ulkomailta, niin mikset itse ole hakenut?
minä en elä tällä tuontitouhulla, se on vaan harrastus josta ovat enemmän hyötyneet autojen ostajat kuin minä. ja niin olisi käynyt tässäkin tapauksessa, touhu vaan meni ostajan puolelta täydelliseksi vittuiluksi, ja enää mulla ei ole pientäkään halua tuoda jäsen VIKUCHU:lle mitään autoa vaikka saisin koko kauppasumman etukäteen ilman mitään kuntositoumuksia.
ja katoinpa että olit sä täällä jo aikasemminkin katsonut aiheeliseksi kommentoida jonkun osienhintoja...tietämättä siitäkään mitään!
mulle tulee susta aikavahvasti sellanen kuva että sun nyt vaan pitää porata kaikista maailman asioista, liittyi ne sinuun tai ei...
JA KAIKILLA MEISTÄ, JOTKA OVAT AUTOKAUPPAA TEHNEET MYYJÄNÄ EDES KERRAN, ON OLEMASSA IHAN NIMIKIN SELLASILLE TYYPEILLE....
PISTE!!