Joo..Turussa kyl asustellan.Kyllä itsekin mietin että kait sitä voisi talven mittaan koittaa kääntää noi valot.Oliks sul kaikovalotkin doteilla vai pelkät lähivalot?Mites takapääs?Mulla kaukovalot ei ole ainakaa doteilla ja takavaloista en muista..
Suosittelen ihan sijoittaa vaa niihin uusin LHD valoihin. Helpommalla pääsee ja ei ole niin iso sijoitus ja onpahan sitten uudet.
Kaukovaloilla ei ole väliä onko dotit vai ei. Takavaloilla on ja jos sulla on -91 niin kyllä siinä pitäisi olla ihan DOT-valot.
Itse kävin perjantaina leimalla je meni tekniikan puolesta läpi kympillä. Leimamies vaa kehui.
Odotin, että etuvilkuista olisi sanonut jotain, mutta onneksi sanoin sille kun takavaloja kyttäs, että kaikissa valoissa on DOT-merkintä niin se sano vaa "aha ok" ja talsi poijes auton luota

Sillä oli vaan niin kiire, että kysyi sopiiko minulle jos hän tekis noi loput paperit maanantaina loppuun, että nyt katsotaan vaan tekniikka läpi.
Sopihan se minulle. Nyt tässä sormet ristissä olen, että ei ala enempiä lappuja maanataina kyselee.