Otetaas vähän takaisin. Tässä auton tosiaan ostaa asiakas itse, jolloin firmaa ei tietenkään kuluttajansuoja koske kun se paperilla ei tähän mitenkään sekaannu. Noh, onneksi tuolla on palvelupaketteja mistä valita.
Tarkennetaan hieman. Mamasan siis hoitaa kaiken kontaktin auton etsinnästä sen Suomeen tuontiin, myös rahan siirron. Tässä mielessä siis asiakas ei "osta autoa itse", ettei tule mitään väärinkäsityksiä.
Ainoa syy miksi peruspaketissa ei automaattista palautusoikeutta ole, on se ettemme ole itse satamassa autoa tarkistamassa. Emme siis voi tietää onko asiakas rikkonut auton väärällä käytöllä satamasta noudon jälkeen vai onko autossa ollut vikaa jo Suomeen tullessa. Jo konttipaketissa palautusoikeus on koska noudamme ja tullaamme itse auton. Tämä vastaa siis mm. ESV:n tavanomaista tapaa myydä auto. Halusimme vaan tarjota diy-miehille hyvin edullisen tavan hankkia auto Japanista.
Autojen hinnoista ja niiden vertailusta voidaan todeta sen verran, että foorumillamme mainitut hinnat ovat vain esimerkkihintoja. Saamme toki myös huomattavasti noitakin hintoja halvempia autoja esimerkiksi tinkimällä hieman ajomääristä ja grade -luokasta.
Joten ennen hintaspekulointeja, kysykää meiltä päivän hinta juuri sille teidän kriteerien autolle.
t: Aleksi / Mamasan