Hojo Hojo.
Elikkäs koitin katsella haulla josko löytyis tietoa jdm mallisten turbon toimivuudesta/kestävyydestä. Ei löytyny, joten ajattelin aloittaa uuden topicin. Te joilla tietoa asiasta niin valaiskaa tyhmempää. Olen kuullut monenlaista huhua näistä keraamisista siivistä, toiset sanovat että kestää kevyesti 1.5barin ahdot ja toiset sanoo että siivet lentävät alta aikayksikön sellaisilla paineilla. Millaisia kokemuksia aiheesta?
Lainaus käyttäjältä: sieltälöyty - 19 helmikuu, 2010, 08:26:25
Hojo Hojo.
Elikkäs koitin katsella haulla josko löytyis tietoa jdm mallisten turbon toimivuudesta/kestävyydestä. Ei löytyny, joten ajattelin aloittaa uuden topicin. Te joilla tietoa asiasta niin valaiskaa tyhmempää. Olen kuullut monenlaista huhua näistä keraamisista siivistä, toiset sanovat että kestää kevyesti 1.5barin ahdot ja toiset sanoo että siivet lentävät alta aikayksikön sellaisilla paineilla. Millaisia kokemuksia aiheesta?
Vaikkapa hakusanalla "keraamiset" tärppää aika kivasti luettavaa niin 1JZ kuin 2JZ JDM ahtimista
http://www.supraclubfinland.com/forum/index.php?action=search2
Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 19 helmikuu, 2010, 09:33:41
Vaikkapa hakusanalla "keraamiset" tärppää aika kivasti luettavaa niin 1JZ kuin 2JZ JDM ahtimista
http://www.supraclubfinland.com/forum/index.php?action=search2
Tosin valtaosa tiedosta on jäsenalueella.
Omat kokemukset kertoo että 1,1bar riitti hienosti lennättämään siivet kattiin.
Joo kyllä aika montaa keraamisesta johdettavaa enemmän tai vähemmän yhdyssanaa syötin hakukenttään, eipä sieltä kauheesti löytyny. Kiitos kuitenki Ospreylle.
Koko viime kevät, kesä ja syksy tuli ajeltua max paineiden ollessa 1,2 bar ::)
Vielä löytyy keraamiset siivet... Riskirajoilla mennään :icon_biggrin:
Itse ajelin vakio keraamisilla reilut 6tkm 1,26bar paineilla ja ei mtn ongelmia vielä ainakaan :)
Mulla ollut Aristossa 1.46 parhaimmillaan ahdot tilanteissa ;) eivätkä oo vielä keraamiset pettäneet :-D 1.2bar ahdoilla ajelen normaalisti..
(käytössä siis electroninen ahtopaineensäädin GReddy PRofec B-spec II, jossa hi -asennossa 1.4 ja low 1.2....)