Jep sellanen ongelma et ilmastointi ei meinaa puhaltaa lämmintä. Mistä vois vikaa lähteä kartottamaan?
Sama ongelma oli itellä. Moottoritilassa on alipainekello, joka avaa vesikierron tulipellin sisäpuolelle. Sille alipainekellolle on magneettiventtiiliohjaus, joka tykkää mennä paskaksi ajan kanssa. Itse ohitin koko magneettiventtiilin, elikkä suora letku imusarjasta alipainekellolle, ja hyvin toimii. Tulipellin sisäpuolella on joku erillinen venttiilin, joka säätää kiertoa lämmityslaitteen kennolle.
Kysytääs nyt tässä sivussa et mistähän pitäs vikaa lähtee ettimään kun puhaltimessa ei toimi mikään muu nopeus kun hitain?
Lainaus käyttäjältä: El_Paco - 06 syyskuu, 2010, 13:38:40
Sama ongelma oli itellä. Moottoritilassa on alipainekello, joka avaa vesikierron tulipellin sisäpuolelle. Sille alipainekellolle on magneettiventtiiliohjaus, joka tykkää mennä paskaksi ajan kanssa. Itse ohitin koko magneettiventtiilin, elikkä suora letku imusarjasta alipainekellolle, ja hyvin toimii. Tulipellin sisäpuolella on joku erillinen venttiilin, joka säätää kiertoa lämmityslaitteen kennolle.
Aristossa oletettavasti samanlainen systeemi...?
Kiitoksia näistä tiedoista, täytyykin tutkia tuo kun samaa vikaa itsellä ja on paleltu p**kele :D
Lainaus käyttäjältä: Pduk - 07 syyskuu, 2010, 19:08:50
Aristossa oletettavasti samanlainen systeemi...?
Kiitoksia näistä tiedoista, täytyykin tutkia tuo kun samaa vikaa itsellä ja on paleltu p**kele :D
Luulis kyllä et samanlainen systeemi on. Sen kyllä huomaa kun konepellin aukasee ja kattelee.