vaparin pakonokassa ratas joka pyörittää jakajaa (kierroluku tieto)
turbon imunokassa 2 asentotunnisin nastaa joita vaparissa ei ole.
eivät käy suoraan ristiin...
ja miksi vaihtaa turbon nokkia vaparin nokkiin? EI MITÄÄN JÄRKEÄ kun muistaakseni vaparin nokissa enemmän nostoa... lisää aiheesta löytää
tältäkin foorumilta haku toiminnolla. :evil5:
EDIT:
Taitaa vaatia autojäsenyyden että näkee tarvittavat aiheet joten toisaalta lainattua:
Lainaus käyttäjältä: spl - 03 maaliskuu, 2007, 12:01:30
Täältä löytyy infoa: http://mkiv.supras.org.nz/specs.htm ...
J-spec TT vs J-spec N/A: imuventtiiliilin nosto 0,5mm enempi N/A:ssa + imuventtiili pitempään auki N/A:ssa. J-spec TT:n ja export TT:n välillä on myös eroja. Tuolta sivulta ei taida selvitä koko totuus.
Lainaus käyttäjältä: Natikka - 07 kesäkuu, 2010, 22:36:12
Haudankaivaja iskee ;D Vaparin nokkia turha haaveilla TT koneeseen. Imunokalla vaparissa ei ole asentotunnistimien ``linkkuja``. Pakonokalla on virranjakajan hammaspyörä, mutta nokka käy kyllä paikalleen.Hyödystä en osaa sanoa yhtään mitään, jos vaihtaa vain pakonokan.