Supra Club Finland

Vierasalue => Supraa ostamassa? => Aiheen aloitti: itarumaa - 11 tammikuu, 2011, 10:30:58

Otsikko: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 11 tammikuu, 2011, 10:30:58
Terve,

asun Irlannissa ja kartotan nyt muuttoautoa. Yksi vaihtoehto on Supra 3.0l automaatti ( tiedän,tiedän), mutta miten erotan sen, että onko auto UK vai Japani spec.

Tässä olisi autoon linkki:

http://www.carzone.ie/search/Toyota/Supra/3.0--VVT/201048200389288/advert?channel=CARS (http://www.carzone.ie/search/Toyota/Supra/3.0--VVT/201048200389288/advert?channel=CARS)

Olenko oikeassa jos oletan tämän olevan Japanin spekseillä ja siis 3.0l suora6 ja 4-nopeuksinen automaatti?

Toinen vaihtoehto on sitten Skyline R33 2.5Turbo, se on tosin tonnin kalliimpi.

Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: Osmo - 11 tammikuu, 2011, 11:04:38
Moro,

Suprat on aina 6-cyl ja automaatit 4-vaihteisia, joten se pitää paikkansa.

Ihan ekana tulee hinnan puolesta mieleen j-spec, ei kukaan myy exporttia noin halvalla vaikka onkin vapari.
Ite ostaisin sen Skyllen jos se on vaa tonnin kalliimpi ja turbollinen, näitä vapareita on jo täällä ihan tarpeeksi.


edit. Joku kone swappi tuohon on tehty jos on kerta VVTi koneella kun niitä on tehtaalta laitettu maailmalle vasta -98 vuodesta lähtien.
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: laamaporo - 11 tammikuu, 2011, 11:32:04
Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 11 tammikuu, 2011, 10:30:58
miten erotan sen, että onko auto UK vai Japani spec.

Tuossa erot spekseistä. Tyyppikilvestä ainakin erotat jos auto on nenän edessä.

http://members.iinet.net.au/~lair/supra/models.pdf (http://members.iinet.net.au/~lair/supra/models.pdf)
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 11 tammikuu, 2011, 12:19:05
moi,

todella hyvä kommentti tuosta koneesta, jos se on vaihdettu niin en osta:)

Haluan tuoda mukanani vain alkuperäisen yksilön, jossa on paperit 100% ja ei ole ollut joillain teinillä tai drift pelinä.

Voi olla että käyn Supraa kattomassa, mutta se Skyline olis 100% orggis (toki sen tarkistan) joten vähän heikolta nyt näyttää Supran kannalta.

Tosin Supra on kyllä paremman näköinen.

Mistäpäin löytyy Supran tyyppikilpi, jostain päin konehuonetta ilmeisesti?
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: Ero - 11 tammikuu, 2011, 12:26:16
ainakin mittaristosta tunnistaa jos pääsee paikanpäälle kattomaan...uk:ssa on mailimittari kun jdm:ssä on kilometrit...
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 11 tammikuu, 2011, 12:38:49
Lainaus käyttäjältä: Ero - 11 tammikuu, 2011, 12:26:16
ainakin mittaristosta tunnistaa jos pääsee paikanpäälle kattomaan...uk:ssa on mailimittari kun jdm:ssä on kilometrit...

No olishan minun pitänyt tämä tajuta :)

Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: Osmo - 11 tammikuu, 2011, 14:02:52
Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 11 tammikuu, 2011, 12:19:05
Mistäpäin löytyy Supran tyyppikilpi, jostain päin konehuonetta ilmeisesti?

Tyyppikilpi:

(http://img12.imageshack.us/img12/9651/impp081204z1994toyotasu.th.jpg) (http://img12.imageshack.us/i/impp081204z1994toyotasu.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)



VVTI moottorin tunnistat tuosta venttiilikopasta; siinä on tuommonen "potikka" edessä  kun vertaat sitä tavalliseen moottoriin:


(http://img225.imageshack.us/img225/9234/supra69.th.jpg) (http://img225.imageshack.us/i/supra69.jpg/)




Kuvaa klikkaamalla saat sen isommaksi.
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 11 tammikuu, 2011, 17:32:31
Homma etenee kunnolla tänään ja löysin uuden yksilön.

http://www.gumtree.ie/dublin/21/64968021.html (http://www.gumtree.ie/dublin/21/64968021.html)

Tuo vaikuttaa aivan upealta joka on pakko käydä katsomassa.

Onko näissä koneissa jakohihna ja mikä on vaihtoväli?

Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: Tem - 11 tammikuu, 2011, 17:36:41
Lainaus käyttäjältä: Ero - 11 tammikuu, 2011, 12:26:16ainakin mittaristosta tunnistaa jos pääsee paikanpäälle kattomaan...uk:ssa on mailimittari kun jdm:ssä on kilometrit...

Eikö tuontiautoon joudu vaihtamaan mailimittariston, kun sen tuo britteihin? Tai noin ainakin uuskoppasten misterien kanssa, tiiä sitten onko joku uudempien autojen vaiva vaan.
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: ooee - 11 tammikuu, 2011, 18:09:58
Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 11 tammikuu, 2011, 17:32:31
Homma etenee kunnolla tänään ja löysin uuden yksilön.

http://www.gumtree.ie/dublin/21/64968021.html (http://www.gumtree.ie/dublin/21/64968021.html)

Tuo vaikuttaa aivan upealta joka on pakko käydä katsomassa.

Onko näissä koneissa jakohihna ja mikä on vaihtoväli?




Luulenko vaan, vai onko konepelli erivärinen puskurin kans..?

Ps. Unohda vaparit ja osta kerralla TT :)
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: kaahari - 11 tammikuu, 2011, 18:37:05
Lainaus käyttäjältä: ooee - 11 tammikuu, 2011, 18:09:58
Ps. Unohda vaparit ja osta kerralla TT :)

+1

tai sit suoraan single, niitähän on pistonheads pullollaan ja asialliseen hintaan kun kerran muuttoautona menee
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: ooee - 11 tammikuu, 2011, 22:02:10
Lainaus käyttäjältä: kaahari - 11 tammikuu, 2011, 18:37:05
+1

tai sit suoraan single, niitähän on pistonheads pullollaan ja asialliseen hintaan kun kerran muuttoautona menee

Mä ostaisin kyllä tod.näk. ihan orkkiksen jonka sit rakentaisin, meinaan nykynen lintta hyvä esimerkki: "ostan tollasen kohtuu edukkaan vähän rakennetun, niin säästän paljo ku ei tartte sit ostaa "perus"osia" Nnnnooo, sellanenhan sit tuli jaappaniasta, oli valmiina putkee ja coolerii ja suodatinta ja alustaa yms pikku härpäkettä. Niin nyt sit talven aikana KAIKKI noi vaihtuu uusiin koska A. ne on ihan loppu tai B. niillä ei muuten vaan tee mitään. Mahdollisen seuraavan yksilön kans oon sit ehkä viisaampi...
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 11 tammikuu, 2011, 23:22:10
No niin sen verran kommentoisin, että vain irkkukilvissä oleva Supra kelpaa, eli Pistonheadin voinee unohtaa, koska se on UK saitti. Toinen juttu on että haluan mahdollisimman vakion yksilön, eli ei korisarjoja, ei mustaa konepeltiä yms mitään turhaa. Sen takia olen tuosta punaisesta yksilöstä niin kovin kiinnostunut.

Lisäksi Irlannissa olevat turbot on sellaiset 8k alkaen, jolloin mennään jo Skyline tontille malliin r33 GTR.

Eli nämä on vähän monimutkaisia hommia, mun pitää saada auto täällä vakuutuksiin ja jos menen noihin UK kilvissä oleviin autoihin, niin niihin pitää maksaa VRT vero, joka ei oo ilmaista.

Eli kaikki on edelleen auki, mutta itse näen vaihtoehdot joko Skyline R33 2.5 Turbo tai Supra 3.0l manuaali.

Jos hintaero olisi tonnin-kaksi niin sitten turbo, mutta hinta on yli tuplat. Ei ole myöskään tavoitteena ostaa turboautoa ja virittää sitä, eli tarkoitus on auto pitää vakiona, se pitää kuitenkin olla myös mun käyttöauto suomessa 2v muistaakseni ennenkuin sen voi myydä.

Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: ooee - 11 tammikuu, 2011, 23:31:48
Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 11 tammikuu, 2011, 23:22:10

Jos hintaero olisi tonnin-kaksi niin sitten turbo, mutta hinta on yli tuplat. Ei ole myöskään tavoitteena ostaa turboautoa ja virittää sitä, eli tarkoitus on auto pitää vakiona, se pitää kuitenkin olla myös mun käyttöauto suomessa 2v muistaakseni ennenkuin sen voi myydä.



Kun oot ajanu sillä suomes sen parivuotta ja meinaat myydä auton, nii lama-skyllee ja N/A Supraa ei osta kukaan, (etkä juurikaan pääse tekemään voittoa autolla) mutta orkkis TT supra on haluttua kamaa varsinkin manuaalina niin kauan kun bensaa saa pumpusta ja isoja turboja kaupasta :) (todennäköisesti jäät plussalle) Tämä tosin mun näkemys ja mielipide
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 12 tammikuu, 2011, 00:25:40
Ok, tuo jälleenmyyntiarvo on ihan hyvä pointti myös, kiitos siitä. Katson nyt tilannetta mitä teen, jälleenmyyntiarvon kannalta Turbo Skyline voinee olla parempi valinta.
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: LiquidStone - 12 tammikuu, 2011, 02:23:10
Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 12 tammikuu, 2011, 00:25:40
Ok, tuo jälleenmyyntiarvo on ihan hyvä pointti myös, kiitos siitä. Katson nyt tilannetta mitä teen, jälleenmyyntiarvon kannalta Turbo Skyline voinee olla parempi valinta.
Mutulla väittäisin, että skylinenkin jälleenmyyntiarvo on kohdillaan vasta ku keulalta löytyy GT-R merkintä.
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: Tem - 12 tammikuu, 2011, 07:14:26
Mikä sulla nyt yleensä on pointti auton ostossa? Hinnasta kun puhut koko ajan, niin onko tarkotus vaan tehdä suurimmat rahat, kun myyt sen joskus Suomessa? Siinä vaiheessa kannattais ehkä katella jotain, mitä ei normisti saa kilpiin, mut muuttoautona menee?
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: Osmo - 12 tammikuu, 2011, 08:02:44
Lainaus käyttäjältä: Tem - 12 tammikuu, 2011, 07:14:26
Mikä sulla nyt yleensä on pointti auton ostossa? Hinnasta kun puhut koko ajan, niin onko tarkotus vaan tehdä suurimmat rahat, kun myyt sen joskus Suomessa? Siinä vaiheessa kannattais ehkä katella jotain, mitä ei normisti saa kilpiin, mut muuttoautona menee?

Joo ei vapari supralla tee voittoa kyllä paljon yhtää, jos sitäkään. Itte ostaisin turbon ni siitä sais joskus rahaakin.
Tiedän että sua alkaa kuitenki himottaa saada lisää voimaa hetken ajelun jälkeen.

Silloin joudut vaihtamaan -gte moottorin ja siitä tulee ainakin pari tuhatta hintaa ja tuolla pre-facelift manuaaliaskilla (W58) ei hirveen pitkälle pääse virittelyssä.

Mutta niinkuin sanoit, jos todella aiot pitää auton vakiona ja ajaa sillä 2 vuotta niin eihän sitä kukaan estä, nämä ovat vain mun omia mielipiteitä ja näkemyksiä :)
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: koNi84 - 12 tammikuu, 2011, 08:04:59
Lainaus käyttäjältä: Tem - 12 tammikuu, 2011, 07:14:26
Mikä sulla nyt yleensä on pointti auton ostossa? Hinnasta kun puhut koko ajan, niin onko tarkotus vaan tehdä suurimmat rahat, kun myyt sen joskus Suomessa? Siinä vaiheessa kannattais ehkä katella jotain, mitä ei normisti saa kilpiin, mut muuttoautona menee?
Muuttoautona joku hirmupeli! Vapari suprii saa suomestaki kilvitettyn puol ilmaseks...
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: Make15 - 12 tammikuu, 2011, 09:04:36
http://www.gumtree.ie/dublin/07/66622407.html (http://www.gumtree.ie/dublin/07/66622407.html)

Tän ostaisin sinuna ennemmin ku sen punaisen...
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 12 tammikuu, 2011, 11:11:31
Idea auton ostosta lähti oikeastaan tuon kaverin Skyline r34:sta, jolloin tuli mieleen että olisi kiva omistaa nopea auto.

Etsin siis nopeaa autoa, mutta kuitenkin sen verran käytännöllistä että se menisi käyttöautona. Myös japsit kiinnostaa siinä mielessä että ei tarvisi koko ajan rempata autoa, joka on vähän kyllästyttävää hommaa. Periaatteessa japsit ei ikinä ole olleet mikään intohimo minulle, enemmänkin se menis tuonne klassikoiden puolelle, kuten esim 70-luvun Rolls mutta ei sellaista voi ainoana autona pitää.

Jälleenmyyntiarvo on tietty yksi puoli asiassa, mutta en haluaisi mennä paljoa yli 4000e budjetin, varat riittäisivät kyllä enempäänkin, mutta mielestäni ei ole järkevää laittaa kaikkia rahoja autoon.

Alunperin vaihtoehtoina olivat 95-vuosimallin Camaro ja r33 Skyline, mutta Camaron 160hp ei oikein riitä (mun entinen Volvo s40 2l bensa on varmaankin nopeampi) eli jos tälle tielle lähtee, että ostaa isompikoneisia autoja, niin olishan se kiva jos ne johonkin kulkisikin:)

Lisäksi auto pitäisi löytää Dublinin seudulta, koska ei ole mitään järkeä lähteä hakemaan muutaman tonnin autoa kovin kaukaa. Irkkukilvet pitää olla ja tottakai vakuutus on myös merkitsevä seikka. Irlannin vakuutuksista sen verran, että jos olet 20v ja haluat vakuuttaa Supra twinturbon, niin sanoisin vakuutuksen olevan vuodessa ehkäpä sellaistet 10 000e, onneksi itse olen 33v, joten siinä ei ole ongelmaa.

Eli minun preferenssit auton ostoon on vähän erilaiset kuin teidän sanoisin.  Tällä hetkellä Supra on edelleen mukana kuvioissa, mutta voi olla että vaaka kallistunee Skylinen puoleen. Supran tievero 12kk on n. 1600e ja Skylinen 900e, joten jos sen auton pitää sen 6-9kk niin tuostakin tulee hintaeroa aika lailla.

Mutta katsotaan mitä vastaan tulee ja mihin autoon päädyn.

Kolmas minulle suositettu auto on Toyota Soarer, onko teillä mitään tietoa siitä?

Kiitos vinkeistä


Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: Make15 - 12 tammikuu, 2011, 11:18:07
Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 12 tammikuu, 2011, 11:11:31

Supran tievero 12kk on n. 1600e ja Skylinen 900e, joten jos sen auton pitää sen 6-9kk niin tuostakin tulee hintaeroa aika lailla.



Mistähän vakuutus yhtiöstä oot kattonu tai kysynyt noita vakuutuksen hintoja... Ku mulla on liikenne+huippukasko tuulilasi vakuutuksen kera nii alle 1500e vuosi nii kannatan vakuutus yhtiön vaihtoa heti miten...
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 12 tammikuu, 2011, 12:04:18
Niin nuo vakuutus/tievero hommat on ihan Irlannin juttuja,

teillä ei oo aavistustakaan Suomessa mitä vakutukset voi maksaa esim Irlannissa tai UK:ssa:)

Esimerkkinä, 17-v kaveri, Honda Integra. Vakuutus vuodeksi 12 000 euroa.

Mutta jos pidän sen auton 6-9kk täällä niin tottakai sellaiset pitää huomioida myös.

Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: LiquidStone - 12 tammikuu, 2011, 12:09:57
Soarer on omasta mielestäni ainaki hyvä auto, mutta jälleenmyyntiarvon kannalta ei kannata alkaa ostamaan.

Itse tosin lähtisin chaser, cresta, mark II linjalle. Paljon harvinaisempia ja pitävät hintansa ainakin toistaiseksi paremmin. Ja tietysti joku jzx100 laitos olisi paras, mutta varmaan menee yli budjetin.
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: Tem - 12 tammikuu, 2011, 12:21:55
Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 12 tammikuu, 2011, 11:11:31Etsin siis nopeaa autoa, mutta kuitenkin sen verran käytännöllistä että se menisi käyttöautona.

Jos käyttöautoon pitää joskus saada yli 2 ihmistä, niin Skylle.


Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 12 tammikuu, 2011, 12:04:18teillä ei oo aavistustakaan Suomessa mitä vakutukset voi maksaa esim Irlannissa tai UK:ssa:)

Älä yleistä, monella on tuttuja noissakin maissa ja paljon on juttua myös lontoonkielisillä foorumeilla. ;)
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 12 tammikuu, 2011, 13:09:16
Juu paljon hyvää juttua on tälläkin foorumilla.

Skylineen mahtuu 4 ihmistä mukavasti jopa taakse, on testattu. Sekin on ihan kiva seikka joka puoltaa Skylineä.

http://www.gumtree.ie/dublin/16/70945216.html (http://www.gumtree.ie/dublin/16/70945216.html)

Siinä on esimerkki taas, Soarer todella hienon näköinen auto kyllä, aika paljon ajettu tosin ja ikä alkaa painaa.

Ja toinen vielä:
http://www.gumtree.ie/dublin/10/66241210.html (http://www.gumtree.ie/dublin/10/66241210.html) Mutta onkohan jo liian tavallinen auto.

Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: kaahari - 12 tammikuu, 2011, 13:14:59
Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 12 tammikuu, 2011, 11:11:31
Kolmas minulle suositettu auto on Toyota Soarer, onko teillä mitään tietoa siitä?

Soarer: automaatti twinturboja on reilusti varmaan sielläkin mutta ne manuaalit luulis olevan varmaan vähän yli budjetin (?), tietty jos automaattie ei ole este niin sit.. mut mä ainakin rankkaan "kiva auto" = manuaali ;) 1JZ kestävä tekniikka ja voimaakin ihan kivasti.
R33 lama turbo: manuaalit taitaa sopia budjettiin
Supra mkiv vapari: ahtamaton suht alitehoinen kone verrattuina noihin muihin noinkin painavassa kopassa...  parhaan näköinen päältä mutta saattaa allekirjoittaneella olla samat lasit kuin nr1:llä päässä  ::)
Gt4 celica: neliveto ja mukvaasti voimaa  :thumbsup:

Jos tosiaan noin minimaalisella (4000e) budjetilla mennään ja pitäis saada "kiva auto" käyttikseksi, niin varmaan mäkin ottaisin sen R33 laman kesäkäyttikseks tai Gt4 celican jos sillä pitää talvellakin ajaa.

Mutta sehän on tosiasia että varsinaista voittoa et tee kyllä yhtään noilla vehkeillä mutta on niistäkin varmaan hupia pariks vuodeks jaa saa niistä varmaan ne omat pois aikanaan :) Ja koska vanhoista autoista kuitenkin kyse, niin luulen että otat minkä tahansa niin jotain ropaamista aina löytyy... enemmän tai vähemmän. Riippuu niin paljon millanen historia ollut ja miten ed omistajat kohdelleet. En usko että mitkään mummot on noilla maitokauppoihin ajelleet, eli kenkää on varmaan tullut aikojen saatossa.
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: vase - 12 tammikuu, 2011, 13:51:51
Ehdottomasti skyline, oli sitten gtr tai ei. Jälleenmyyntiarvo taatusti parempi - voin suositella!
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 12 tammikuu, 2011, 16:15:37
Juu, jos nyt omat takaisin saisin, niin sehän olis ihan ok. En ole ikinä autoa omistanut, jossa olisi näin tapahtunut.

Lauantaina varmaan tiedän enemmän, kun käyn vakuutusyhtiössä kyselemässä vakuutuksia ja myös katsomassa tuota r33 Skylineä.
http://www.carzone.ie/search/Nissan/Skyline/GTS-T-TY/200841190372900/advert?channel=CARS (http://www.carzone.ie/search/Nissan/Skyline/GTS-T-TY/200841190372900/advert?channel=CARS)

Se voi olla että Supra ei listalle enää kuulu, mutta katsotaan nyt miten asian kanssa käy.

Skyline on ulkokuoreltaan kyllä hieno, mutta sisusta on täyttä kuraa, ihan kuin Primeraa kattelis.



Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: gEmaLi - 12 tammikuu, 2011, 16:38:20
Sä haluut nopeeta autoa, sit katot vapari supraa?  no kaipa sillä jonku 1.3 corollan jättää.. 

täältäkin ääni r33 skylinelle.. ihan kiva auto, riittävästi tilaa, nopeuttaki nyt on edes vähän. Itsellä tollanen oli just 2vuotta, iha menevä laite.

soarer on tosiaan kanssa varmasti kiva laite, automaattina menee varmaasti ihan kivasti kun käyttöautoahan sä tässä haet. Nopeuttakin riittää, liekö nopeempi ku r33 skylle?

vapari supra nyt kannattaa suosiolla tiputtaa listasta, niitä o täälläkin jo pilvinpimein ja suomen kilvissäkään maksa juuri mtn(onha tuol nettiautos noita 10k vapareita, mut ei kukaa vaparia sillä hinnalla tuu ostamaan)
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: vase - 12 tammikuu, 2011, 16:40:09
Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 12 tammikuu, 2011, 16:15:37
Juu, jos nyt omat takaisin saisin, niin sehän olis ihan ok. En ole ikinä autoa omistanut, jossa olisi näin tapahtunut.

Lauantaina varmaan tiedän enemmän, kun käyn vakuutusyhtiössä kyselemässä vakuutuksia ja myös katsomassa tuota r33 Skylineä.
http://www.carzone.ie/search/Nissan/Skyline/GTS-T-TY/200841190372900/advert?channel=CARS (http://www.carzone.ie/search/Nissan/Skyline/GTS-T-TY/200841190372900/advert?channel=CARS)

Se voi olla että Supra ei listalle enää kuulu, mutta katsotaan nyt miten asian kanssa käy.

Skyline on ulkokuoreltaan kyllä hieno, mutta sisusta on täyttä kuraa, ihan kuin Primeraa kattelis.

Kyllä minäkin ennemmin skylinen ottaisin noilla perusteilla. Saa kuitenkin paljon enemmän autoa siten. Kannattaa muuten mennä dnsf.org forumille tiedustelemaan kun olet skylineen päätymässä. Siellä tiedetään noista enemmän.
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: LiquidStone - 12 tammikuu, 2011, 23:18:53
Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 12 tammikuu, 2011, 16:38:20
soarer on tosiaan kanssa varmasti kiva laite, automaattina menee varmaasti ihan kivasti kun käyttöautoahan sä tässä haet. Nopeuttakin riittää, liekö nopeempi ku r33 skylle?
Ei soarerkaan mikään mukava ole, jos tarkoitus enemmän kuin 2 ihmistä olla kyydissä. Ja taitaa tuo R33 hieman ripeämpi olla.
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 13 tammikuu, 2011, 10:51:13
Soarereita on myös paljon vähemmän myynnissä kuin esim Skylinejä.

Katsoin myös läpi nuo harvinaiset, tässä foorumissa mainitut autot, mitäs ne nyt olikaan, eli Mark II yms.

Ei niitä ole myynnissä juurikaan.

Mutta viikonloppuna ollaan viisaampia näissä autojutuissa.
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 15 tammikuu, 2011, 18:41:20
Jees vakuutusyhtiössä kävin.

Supra, Skyline, Altezza on kaikki korkeimmassa vakuutusluokassa. Ei saa vakuutusta ellei pääkonttorin manageri hyväksy, ei siis saa edes arviota paljon maksaa.

Ainoa mihin olisin saanut vakuutuksen olisi Nissan 200sx 2.0l Turbo vm 99, siihen olis ollut 780e comprehensive, eli aika edulllinen.

Saisin myös vakuutuksen Lexus Ls400 jossa 290hp v8 kone, ei ongelmia. Mutta heti kun mennään nuorison suosikkiautoihin, niin vastaus on joko ei tai hyvin vaikeaa.
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 29 tammikuu, 2011, 22:53:08
Kiitos vinkeistä, auto tuli ostettua ja se on Lexus Ls400 vm 98, hintaa oli 2150e :)

Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: Osmo - 30 tammikuu, 2011, 03:27:08
Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 29 tammikuu, 2011, 22:53:08
Kiitos vinkeistä, auto tuli ostettua ja se on Lexus Ls400 vm 98, hintaa oli 2150e :)



Päädyit sitten vähän erilaiseen loppujen lopuksi,
Laita ihmeessä kuvia jos sulla on :)
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: itarumaa - 31 tammikuu, 2011, 19:59:39
Muutama kuva Lexusesta.

Tajusin että haluan urheiluauton sijasta tuollaisen luxus sedanin, joten sellaisen sitten ostin. Onhan se vähän pappa-auto tosin kun kaasupoljinta painaa syvemmälle niin lähteehän se:) 290hp riittää aika pitkälle, vaikka auto painaakin jotain 1900kg.

Toivottavasti kuvat näkyvät.

(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs063.snc6/167321_10150094887873914_602713913_6129134_1532139_n.jpg)

(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs036.snc6/166604_10150094888233914_602713913_6129146_3659853_n.jpg)

(http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs882.ash1/179059_10150094888388914_602713913_6129153_395525_n.jpg)

(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs259.snc6/180783_10150094888528914_602713913_6129157_5038731_n.jpg)
Otsikko: Vs: Miten tunnistaa uk/jap spec
Kirjoitti: kaahari - 31 tammikuu, 2011, 20:11:47
Mahtava pappakärry ja vielä V8  :yum: