elikkäs hommailin tuossa parisenvuotta sitten sellasen kesä/sunnari supattimen ja oon sitä pikkuhiljaa laitellu esm: putkisto, turbo timeriä, isompi välijäähy, hukkaporttia ja ja siinäpä ne oleellisimmat ;D kysmys kuuluukin nyt että mitä kannattaisi ruveta seuraavaks hommailemaan kun havitellaan sellaisia 400-450 hp lukemia ? autohan on siis automaatti ja japanista tuotu eli suuttimet on vissiinnii vakiona 440cc ja körö pysähtyy siinä 180 km kohilla :notworthy: jos joku osaisi auttaa miestä mäessä ni ois taas yks supatin suomessa mistä ei pääsis rollaattorilla ohi :laugh: sen verta oon ite ottanu selvää et jonkii sortin fuel cut pitäs hommata ja joku on puhunu sekveniaalisoinnin postamisesta mut mene ja tiedä mistä esm: A/T hen käypäsen fuel cutin suap ? ja jos saisi vielä osotteita mistä kyseiseen tarkotukseen tarkoitettuja apulaitteita suap ni kiitoksia jo etukäteen :) AUTTAKKEE :P-<:
nuihin teholukemiin pitäisi riittää, kun hommaat minesin tai sardin automaattiin tarkoitetun ecun, ja siinä samassahan nopeusrajoitin häviää ja fuelcut nousee.
huppelis joo :-X elikkäs dumppihan se, män pikkasen sekasi :toothy10: jeps elikkäs tietääkseni tuo automaatti loota ei kestä hyvinpaljoo yli 450hp tehoja ellei käytä vahvistettavana ja vakkari turbot aika lähelle saman verran, vai onko joku puristanu enemmältikkin tehoja tän mallisista supattimista ilman et on joku paikka pettäny ? niin ja tietäiskö joku mistäpäin tuollaisia ecu boxeja kannattas lähtee metästelemään ? ???
Lainaus käyttäjältä: pekka3112 - 23 tammikuu, 2011, 13:09:57
huppelis joo :-X elikkäs dumppihan se, män pikkasen sekasi :toothy10: jeps elikkäs tietääkseni tuo automaatti loota ei kestä hyvinpaljoo yli 450hp tehoja ellei käytä vahvistettavana ja vakkari turbot aika lähelle saman verran, vai onko joku puristanu enemmältikkin tehoja tän mallisista supattimista ilman et on joku paikka pettäny ? niin ja tietäiskö joku mistäpäin tuollaisia ecu boxeja kannattas lähtee metästelemään ? ???
Kyllä se laatikko kestää, ainoa tärkeä asia miten saat sen kestämään on jäähdytys, kunnon öljynlauhdutin siihen laatikon öljyn kierrolle ni kyllä se kestää, vakionahan se "lauhdutin" on syylärin alaosassa, joka on ihan älytön kun yläpuolella kiertää melkei 100 asteinen vesi. Eli jäähydystä kunnolla sille askille, lämpö tappaa.
Itellä oli jdm a/t suprassa yhen kesän vakio turbot poistettu sekventaalista, mistä tossa aikasemmin puhuit. Ja ahdot oli nostettu 1,3bar, ei tee hyvää noille muoviturboille mutta mulla ainaki kesti, + sitte täällä on ollu aiheesta puhetta ni on ainaki muutamalla kolmekin kesää takana 1,3barilla ja hyvin toimii edelleen.
Ota sen aikaa tehoa irti niistä niin paljon ku saat ja sitte ku pamahtaa ni singleä pelii :)
Noita boxeja kannattaa kysellä "Ostetaan" palstalla, tai sitten kannattaa kysellä noilta import firmoilta jos olis jääny nurkkii pyörimää; ESV.fi, japan.fi, japanimports.fi jne..jne..
KBC:llä näyttäis olevan yks Blitzin ecu, varmasti ihan samanlaiset setupit kun sardissa ja minesissä.
http://www.kbcgarage.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=garden_flypage.tpl&product_id=41&category_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=53 (http://www.kbcgarage.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=garden_flypage.tpl&product_id=41&category_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=53)
Ensi töikseen kannattaa pistää SCF jäsenhakemus sisään niin pääset jäsenalueita lukemaan, mitä nyt et näe. Siellä paljon enemmän lisätietoa noista sun kysymyksistä ja tarinoita muiden kokemuksista. :thumbsup: