Supra Club Finland

Vierasalue => Yleinen => Aiheen aloitti: Ablabius - 04 helmikuu, 2011, 12:16:38

Otsikko: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: Ablabius - 04 helmikuu, 2011, 12:16:38
Moi!

Hommasin tuosta ahdetun MR2 -93 mallia. Tietenkään brittiotteessa ei ole minkäänlaista infoa auton oma-/ kokonais-/ akselimassoista. Eikä nyt oikeastaan muutakaan paitsi väri ja moottoritilavuus... ???  ???

Jos jollain sattuis olemaan, nämät tiedot omassa otteessa niin pyytäisi ne ystävällisesti jakaamaan mun kans   ::)

Laittakaa vaikka pm tai suoraan tähän alle infoa, thanks :notworthy:
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: janiK - 04 helmikuu, 2011, 12:38:49
onko rev2 vai rev3? GT-S vai GT turbo eli targa vai kovalla katolla?
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: rämeairo - 04 helmikuu, 2011, 18:44:32
Lainaus käyttäjältä: janiK - 04 helmikuu, 2011, 12:38:49
onko rev2 vai rev3? GT-S vai GT turbo eli targa vai kovalla katolla?
Kumpi noist meinaa kovaa kattoa?
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: evitti - 04 helmikuu, 2011, 18:59:13
GT-S luki ainakin kova kattosen perässä
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: rämeairo - 04 helmikuu, 2011, 19:35:25
Eikö muuten tuon ikäiseen tartte päästö papereita yms?

Ja tuo omakin on GT-S ja kovakattoinen mutta tähän päivään asti olen ollut siinä uskossa että toi on varuste taso juttu. GT olis nahkajakkaroil yms herkuil.
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: evitti - 04 helmikuu, 2011, 19:40:10
Lainaus käyttäjältä: rämeairo - 04 helmikuu, 2011, 19:35:25
Eikö muuten tuon ikäiseen tartte päästö papereita yms?

Ja tuo omakin on GT-S ja kovakattoinen mutta tähän päivään asti olen ollut siinä uskossa että toi on varuste taso juttu. GT olis nahkajakkaroil yms herkuil.

juurikin noin ainakin wikipedia osasi kertoa.. ja joo tarttee päästöistä laput
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: Ablabius - 04 helmikuu, 2011, 22:20:06
Lainaus käyttäjältä: janiK - 04 helmikuu, 2011, 12:38:49
onko rev2 vai rev3? GT-S vai GT turbo eli targa vai kovalla katolla?

Eli kovakattoinen rev2 kyseessä, GT-S turbo.
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: janiK - 10 helmikuu, 2011, 10:36:28
niin siis GT-S on kovakattoinen ja GT-turbot järestään targoja ja varusteltu lisäpainon lisäksi kääntyvistä sumuvaloista nahka jakkaroihin.


Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: janiK - 10 helmikuu, 2011, 10:47:11
Ootko varma jotta nuo massat riittää?

Sorry hitauteni ja se etten aiemmin tätä älynnyt, mutta...
Sä tarviit autokohtasen runkonumerolla varustetun vastaavuustodistuksen jos menee niin kuin muillakin.
Pakettiautopojat hommaa sen sulle about 200€ ja tulee muistaakseni TUViltä.
http://www.pakettiautopojat.fi/ (http://www.pakettiautopojat.fi/)
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: enzie - 10 helmikuu, 2011, 13:25:01
Minulla ainakin on targakattonen GT-S :).
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: perak - 10 helmikuu, 2011, 20:27:08
Ablabiuksen boxi on täynnä, ei ota viestejä vastaan.

Voin lähettää oman CoC:n (vaatimuksenmukaisuustodistus) malliksi jos laitat viestiä:

tommi.makkonen@tomminautohuolto.fi

Katsastukseen pitää olla alkuperäinen todistus, ei esim. tulostettu pdf.
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: janiK - 12 helmikuu, 2011, 17:30:50
Ablabius HOI!  boxi on täynnä, ei ota viestejä vastaan.
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: Ablabius - 14 helmikuu, 2011, 14:07:24
Voi He*vetin 16.....  boxi täynä viidestä viestistä :D -ihmettelin vaan että miksi ei kuulu mitään ja nytten vasta älysin käydä tässä kattomassa

No, mutta ettepä ikinä usko tätä: Lähdin klo 10 asemalle, ja pelot olivat kyllä suunnattomat. Kuitenkin taisi olla katsastusmies ystävänpäivätuulella, kun silloin kun päästiin massa tietoihin vastasin vain suunnilleen tietämäni arvot ja samaan hengenvetoon "kaverilla on samanmoinen, vaan pari vuotta nuorempaa". Viittasin siis janiK:n viestiin jossa sanoi että voi käyttää esim hänen rekkaritiedot. Katsastusmies tarkisti niitä ja siirsi kaikki tiedot suoraan myös mun otteeseen, paitsi tehot jotka tuossa oli aikoinaan vielä 167kw, toisaalta on mulla siinä rev3 ahdin, joten kai ne tehot siinä on sitten samat kuin siinäkin, eipä vaan tullut mieleen  ;D

Eli läpi meni ilman mitään säätöjä tai esim sitä vastaavuustodistusta... :headbang:

-Kiitos kovasti teille vaivannäöstä ja varsinkin janiK:lle rekkaristaan, jos joskus tavataan miitissä niin koitan jotenkin vähän korvata!
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: enzie - 14 helmikuu, 2011, 17:38:09
No johan on käyny tuuri.. Toivottavasti ei Trafilta pomppaa takasin  ;).
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: Ablabius - 14 helmikuu, 2011, 18:34:35
Lainaus käyttäjältä: enzie - 14 helmikuu, 2011, 17:38:09
No johan on käyny tuuri.. Toivottavasti ei Trafilta pomppaa takasin  ;).

Voi ei, älä manaa! Milloinkas siitä sitten on tietoa tulossa?
Otsikko: Vs: MR2:n registeriin FAQ
Kirjoitti: janiK - 15 helmikuu, 2011, 09:38:36
Lainaus käyttäjältä: Ablabius - 14 helmikuu, 2011, 14:07:24
...paitsi tehot jotka tuossa oli aikoinaan vielä 167kw, toisaalta on mulla siinä rev3 ahdin, joten kai ne tehot siinä on sitten samat kuin siinäkin, eipä vaan tullut mieleen  ;D

-Kiitos kovasti teille vaivannäöstä ja varsinkin janiK:lle rekkaristaan, jos joskus tavataan miitissä niin koitan jotenkin vähän korvata!
Vakuutusyhtiön kannalta on varmaan fiksuin pitää vakio tehot rekisteriotteessa. Mullekkin oli tarjolla ihan mitä vaan numeroa siihen  ;)
Ei se ahdin ittessään niitä tehoja nosta jollei muuta ole tehty. Siellä on koneessa aika lailla eroa, yleensä nuo jdm gen2 turbot on vakiona vieläpä luokkaa 20hp alavireisiä ja gen3 turbot >20hp ylävireisiä tehtaan ilmotukseen nähden.

Hienoa et oli apua edes siitä rek nrosta