2 keväänä yritetty ostaa 3 tuuman päätevaimenninta, ei onnistu.
Parempaa palvelua: kbcgarage.com
Se voi olla, mutta kumpaankin pätee hyvin pitkälti sama: tilaa syksyllä ja saat tuotteet keväällä.
Itse olen saanut futurezilta tosi nopsaan vastaukset kyselyihin ja tavaratki tulleet kiitettävän nopeasti..
Mullakaan ei ole ollu ongelmia, firman pitäjä tosin on puol tuttu. ;D
Lainaus käyttäjältä: alexi - 23 huhtikuu, 2011, 16:12:51
2 keväänä yritetty ostaa 3 tuuman päätevaimenninta, ei onnistu.
Kaveri ei vastaa ikinä puhelimeen.. Viimeks pitkän soittelun jälkeen soitti takasin ja lupas soittaa loppuviikosta kun tavarat tulee suomeen, eipä soitellu..
Lainaus käyttäjältä: alexi - 23 huhtikuu, 2011, 16:17:19
Parempaa palvelua: kbcgarage.com
Ihan yhtä huonolla menestyksellä asioinut tuollakin, soitettu ja laitettu s-postia, mutta ikinä ei oo vastausta tullu.
Lainaus käyttäjältä: Osmo - 26 huhtikuu, 2011, 07:08:33
Kaveri ei vastaa ikinä puhelimeen.. Viimeks pitkän soittelun jälkeen soitti takasin ja lupas soittaa loppuviikosta kun tavarat tulee suomeen, eipä soitellu..
Ihan yhtä huonolla menestyksellä asioinut tuollakin, soitettu ja laitettu s-postia, mutta ikinä ei oo vastausta tullu.
Suomessa on vissiin liikaa kyselijöitä kun ei ehditä vastata :D Tai liian hyvät katteet, ettei tarvi tehdä niin paljon kauppaa..
Ihmetyttää millä nuo jotkut ulkomaiset firmat ehtii vastata huonolla englannilla kyseltyihin juttuihin sähköpostilla jopa ensimmäisissä tunneissa.
Molempien kanssa asioinu aina kamat tullu sovitussa aikataulussa Futurezin kanssa aina sillon tällön tehny kauppaa jo useamman vuoden enkä oo hirveesti rutinaa kuullu. Kantsii miettiä onko omissa tarpeissa sorvaamisen varaa kaikkea ei saa heti seuraavaksi päiväksi.
Lainaus käyttäjältä: Osmo - 26 huhtikuu, 2011, 07:08:33
Kaveri ei vastaa ikinä puhelimeen.. Viimeks pitkän soittelun jälkeen soitti takasin ja lupas soittaa loppuviikosta kun tavarat tulee suomeen, eipä soitellu..
heh,joskus vuonna 2008 soitin valehtelematta 40krt=ei ikinä vastannut ;D
noin viikko sitten koitin 5krt soittaa=ei vastannut..
Futurezilta propsit siitä et selvitti kytkimen kanssa oikealle laatikolla/vauhtipyörille yms sen eikä vaa sanonu et toi se o ja kuiteskin ois ollu väärä, vaikkakin tilauksesta toimitukseen menikin 9 viikkoa en siitä Arttua syytä, joku muuhan sen maahantuojana on. KBC:lta tilattu n. 1½kk sitten suuttimet, eipä niitäkään ole näkynyt, koittanut soittaa/laittaa txt/sähköpostia Vehviläiselle täällä foorumeilla ja KBC sähköpostiin...ja lupas ne jo yli kk sitte et olis mulla seuraaval viikolla käsissä. Moottorin hoiti mulle kyllä hyvin mut sen jälkee se palvelu on hiipunut aikalailla ::)
Jokainen vetäköön johtopäätökset, nää on mun omakohtaiset kokemukset ko puljuista ja niille minä en voi mitää.
Lainaus käyttäjältä: coren - 26 huhtikuu, 2011, 11:59:20Suomessa on vissiin liikaa kyselijöitä kun ei ehditä vastata :D
Tai liian vähän kilpailua? Ei tartte vastailla, paitti joskus ku jaksaa, ku tuunarit ostaa kuitenkin. Ja kehuu vielä foorumeilla, jos kama tuli vaan muutaman viikon myöhässä. ;D
LainaaIhmetyttää millä nuo jotkut ulkomaiset firmat ehtii vastata huonolla englannilla kyseltyihin juttuihin sähköpostilla jopa ensimmäisissä tunneissa.
Ne tietää, että pisnes menee äkkiä muualle, jos ei vastaile.
Lainaus käyttäjältä: Tem - 26 huhtikuu, 2011, 17:02:57
Tai liian vähän kilpailua? Ei tartte vastailla, paitti joskus ku jaksaa, ku tuunarit ostaa kuitenkin. Ja kehuu vielä foorumeilla, jos kama tuli vaan muutaman viikon myöhässä. ;D
Ne tietää, että pisnes menee äkkiä muualle, jos ei vastaile.
Oma kokemukseni on se, että 80% kyselijöistä ei ole aikomustakaan ostaa ja 20% kyselijöistä, jotka ovat ostamassa selvityttävät tarpeensa suomenkielisen asiakaspalvelun avulla ja näistä ehkä 20% ostavat ko. konsuiltointipalvelun tarjonneelta taholta, loput ostavat edullisemman hinnan perässä muualta. Pienyrittäjät, jotka tarjoavat vain verkkokaupan kautta tuotteita, kilpailevat samalla osin isompien kansainvälisten kauppiaiden kanssa. Vain muutamaa tuoteryhmää kannattaa myydä suomesta suomalaisille, kun kyse on marginaalikohderyhmästä eli markkinan koko on verrattain pieni. Tämä on toki markkinataloutta ja ne, jotka jaksavat puuhastella pitkiä päiviä maltillisella korvauksella tai harrastuksekseen varmasti pysyvät mukana.
Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 26 huhtikuu, 2011, 18:12:59Oma kokemukseni on se, että 80% kyselijöistä ei ole aikomustakaan ostaa
Jaksaneeko kukaan nyt ihan huvikseen kysellä? No, kai niitä haaveilijoitakin aina piisaa. Tietty jos tuunari kysyy viidestäkin paikasta samaa kamaa ja ottaa sieltä, mikä vastaa nopeiten/on halvin/mitäsittenvalkkaakaan, ni 80% firmoista on sitä mieltä, että se oli turha kyselijä. ;D
Lainaaselvityttävät tarpeensa suomenkielisen asiakaspalvelun avulla ja näistä ehkä 20% ostavat ko. konsuiltointipalvelun tarjonneelta taholta, loput ostavat edullisemman hinnan perässä muualta
Juu, toihan on tuttua jo pesukonekaupoista. Ensin vaivataan myyjää ja räplätään roippeita siellä, missä niitä on parhaiten esillä. Ja sitten haetaan sopiva malli sieltä missä se on halvin.
LainaaPienyrittäjät, jotka tarjoavat vain verkkokaupan kautta tuotteita, kilpailevat samalla osin isompien kansainvälisten kauppiaiden kanssa. Vain muutamaa tuoteryhmää kannattaa myydä suomesta suomalaisille, kun kyse on marginaalikohderyhmästä eli markkinan koko on verrattain pieni. Tämä on toki markkinataloutta ja ne, jotka jaksavat puuhastella pitkiä päiviä maltillisella korvauksella tai harrastuksekseen varmasti pysyvät mukana.
Juu, ne on toki jokasen myyjän omia valintoja, että myykö vain tietty kamaa, jotka on jopa selvästi esillä sivuilla. Vai onko pisnesidea "meiltä saa kaiken, kysy kaikkea". Jälkimmäinen varmasti saa paljon enemmän kyselyjä ku kauppoja. 8)
Lainaus käyttäjältä: Tem - 26 huhtikuu, 2011, 18:24:30
Jaksaneeko kukaan nyt ihan huvikseen kysellä? No, kai niitä haaveilijoitakin aina piisaa. Tietty jos tuunari kysyy viidestäkin paikasta samaa kamaa ja ottaa sieltä, mikä vastaa nopeiten/on halvin/mitäsittenvalkkaakaan, ni 80% firmoista on sitä mieltä, että se oli turha kyselijä.
Parhaimmat alkavat näin: "Mulla on 89 honda civik. Tarjotkaa jotain mun autooni..." tai "pistä paras tarjous osasta N. T: Pena" :D Menee ohi aiheen, mut itse kysyit. ;)
Ei kai siinä muuta ku tarjoo Penalle firman tarrat hyvään hintaan. ;D
Lainaus käyttäjältä: Tem - 26 huhtikuu, 2011, 18:24:30
Juu, toihan on tuttua jo pesukonekaupoista. Ensin vaivataan myyjää ja räplätään roippeita siellä, missä niitä on parhaiten esillä. Ja sitten haetaan sopiva malli sieltä missä se on halvin.
Ja musiikkialalla haetaan kitarat ja styrkkarit paikalliselta yrittäjältä muutamaksi päiväksi kokeiltavaksi, viedään takaisin kommentilla "ei ollu mulle sopivat" - ja tilataan ihan samanlaiset Thomannilta... ::)
Varmaan se aika pitkälle on kiinni saatavuudesta maailmalla miten nopeaa tavara tulee. Ja otetaan nyt sen verran takas että muutama päivä sitte tuli lopullinen sposti asiaan liittyen että se on jäissä. ilmeisesti otettu asiasta selvää ''tehtaalta'' asti vaikka kyseessä pieni osa eli homma ok. OT vehviläinen toimitti kerran kans tiipparin muistaakseni jostai ruotsalaisesta hanttipajasta ko greddyllä ja hksllä oli ongelmia toimituksissa ja itsellä kova kytö baanalle... ;) Joo ja ei varmaan ole nykyään helpoin ala myydä suomessa leipätyökseen viritysosia autoon tai tuplapedaaleita halvemmalla kuin thoman :P
Lainaus käyttäjältä: alexi - 01 toukokuu, 2011, 12:55:09Varmaan se aika pitkälle on kiinni saatavuudesta maailmalla miten nopeaa tavara tulee.
Tottakai. Ei kai kukaan oleta, että ne piruuttaan odotuttaa asiakasta.
Mut siinä mennään pieleen, ku luvataan toimitusaikoja, joita ei pystytä pitämään. Jos ei kamat oo tulossa ens viikoks, ni miks ne pitää luvata sinne. :(