Onko noissa moottoreissa paljon eroja?
Onko lohko sama 1jz kuin 2jz?
Käykö 1jz moottoriin 2jz kansi?
Niin ja kyse tupla turbo moottorista.
Lohkoissa ei taida olla juurikaan mitään samaa paitsi poraus?
Kannet käy ristiin, mutta niissäkään ei muilta osin juuri yhtäläisyyksiä ole.
2JZ lohko -1JZ kansi kombinaatioita on jonkin verran, sitä en tiä onko kukaan
laittanu 1jz:taan 2jz kantta?
Mikä hyöty saavutetaan kuin 2jz laitetaan 1jz kansi?
Lainaus käyttäjältä: jouni.325 - 30 kesäkuu, 2011, 12:22:26
Mikä hyöty saavutetaan kuin 2jz laitetaan 1jz kansi?
Saadaan huomaamattomasti 1JZ koneen kokoa kasvatettua helpohkosti puolella litraa. Eikä tarvitse muutoskatsastaa.
Lainaus käyttäjältä: coren - 30 kesäkuu, 2011, 12:25:31
Saadaan laillisesti 1JZ koneen kokoa kasvatettua helpohkosti puolella litraa. Eikä tarvitse muutoskatsastaa.
Ei laillisesti vaan huomaamattomasti.. Tietävä kyllä tajuaa tuonkin swapin mutta harva konttori setä noita lohkoja toisistaan erottaa.
Lainaus käyttäjältä: OspreY - 30 kesäkuu, 2011, 13:57:56
Ei laillisesti vaan huomaamattomasti.. Tietävä kyllä tajuaa tuonkin swapin mutta harva konttori setä noita lohkoja toisistaan erottaa.
Totta, pienenpieni asiavirhe :D Jos ton joku konttorilla spottaa niin on aika taitava katsastusäijä. Mitenköhän tollasessa muuten menee jos väittää vaan että on 2.5 lohko, mennäänkö tarvittaessa koneen aukaisuun asti?
Lainaus käyttäjältä: coren - 30 kesäkuu, 2011, 18:17:41Mitenköhän tollasessa muuten menee jos väittää vaan että on 2.5 lohko, mennäänkö tarvittaessa koneen aukaisuun asti?
Eikös iskun saa mitattua vaikka tulpan reiästä? Ei kai sitä aukoa tarvii..
Lainaus käyttäjältä: Tem - 30 kesäkuu, 2011, 18:24:40
Eikös iskun saa mitattua vaikka tulpan reiästä? Ei kai sitä aukoa tarvii..
Tosiaan. No kuitenkin taitaa olla aika utopiaa että noin kävisi. Eri jos sattuu jotain ja vakuutusyhtiö haistaa asian. Nehän availee ja tutkii aika tarkkaankin tietyissä tapauksissa hylsyjä.
Lainaus käyttäjältä: coren - 30 kesäkuu, 2011, 18:56:54
Eri jos sattuu jotain ja vakuutusyhtiö haistaa asian. Nehän availee ja tutkii aika tarkkaankin tietyissä tapauksissa hylsyjä.
Kerrotko esimerkkejä? Itse en ole koskaan kuullut, että vakuutusyhtiö olisi jättänyt korvaamatta sen takia, että ajoneuvo on viritetty.
Lainaus käyttäjältä: El_Paco - 30 kesäkuu, 2011, 20:12:45
Kerrotko esimerkkejä? Itse en ole koskaan kuullut, että vakuutusyhtiö olisi jättänyt korvaamatta sen takia, että ajoneuvo on viritetty.
Ei ehkä virityksen mutta muutoskatsastamattomuuden takia on ainakin yksi tapaus missä korvausta alennettiin huomattavasti (muistin mukaan -50% tms). Moottori oli vaihdettu toiseen ilman asianmukaisia lupia.
Muutoin lähinnä petostapauksissa kai nuita tutkivat tarkemmin, esimerkiksi eräs 7-sarjan bemmi meni tutkimuksissa aika pieniin osiin tekniikaltaan kun paloi epäilyttävästi..
Lainaus käyttäjältä: coren - 30 kesäkuu, 2011, 12:25:31
Saadaan laillisesti 1JZ koneen kokoa kasvatettua helpohkosti puolella litraa. Eikä tarvitse muutoskatsastaa.
Tämä tieto on hyvä >:D
Onkos 1jz myös öljyruiskut lohkossa?
Kuinka pitkälle riittää 1jz turbot?
Osaisko joku valottaa käykö 1jz venakoppien tilalle 2jz venttiili kopat? Ulkonäkö seikka enemmänki..
ei käy
Paljonkos vapari supran koneessa oli hevosia? 211hv
230hp mainos puheiden mukaan ja hirveesti alavääntöä :icon_biggrin:
Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 18 huhtikuu, 2012, 12:02:03
ja hirveesti alavääntöä :icon_biggrin:
Tota ei kyllä millään kyllästy kuulemaan ;D