En löytänyt aiheesta mitään tietoja joten alotin uuden aiheen.
Eli onko kaverit tehnyt mitään ilmastoinnille sinkutuksen yhteydessä? Lähinnä sitä meinaan että kestääkö se kompura sinkutuksessa tulevia teho piikkejä? Työ kaveri meinas että corveteissa ainakin on hajonnut tehonlisäyksen yhteydessä.
Minun tapauksessa auto on mkIV tt ja sinkutus menossa.
Ihan mahdollista jos kompuran ohjaus ei pysy mukana.
Itselläni ei ole ollut kyllä mitään ongelmaa ilmastoinnin kanssa. Hyvin toimii isommillakin tehoilla. En kyllä tiedä mikä on sitten raja. Et pari kesää on kestänyt ilman ongelmia.
Kyllä on kestänyt tähän asti
Kestää, ei siihen vaikuta onko autosi twineillä vaiko sinkulla.
Edit: jokos olet alkanut hyrriä vaihtamaan?
Lainaus käyttäjältä: MT - 22 lokakuu, 2011, 00:02:35
Kestää, ei siihen vaikuta onko autosi twineillä vaiko sinkulla.
Edit: jokos olet alkanut hyrriä vaihtamaan?
en miekään oo kuullu/nähnyt että olis otettu pois käytöstä suprassa toi kompura mutta aattelin varmistaa asian kuitenkin kun tosiaan corvetessa mennyt rikki ja aika kallis vekotin kuitenkin.
ot. keskiviikkona tulee pakosarjantiiviste(orkkis...kai se on hyvä siihen) niin sit sais nostaa hyrrän paikoilleen.
Aika paljon riippuu kestävyys onko:
Vinolevymäntäkompressori vakio- tai muuttuvalla tilavuudella <- Suprassa taitaa olla muuttuvalla.
Siipikompressori
Spiraalikompressori
Mäntäkompressori (rivipumppu)
En kyllä ole juu kuullut että olis yhtään kompuraa hajonnut tehojen noston jälkeen.
Ei teitenkään ole suositeltavaa käyttää ilmastointia silloin kun ottaa paljon teräviä kiihdytyksiä.
Vinolevykompuran muuttuvalla tilavuudella ei taida tykätä hyvää. Ja toiseksi ilmastointi vie aika paljon tehoa riippuen sen toiminta tilasta.
joo ei mulla olekkaan muita vermeitä paikoillaan kun toi kompura.
Lainaus käyttäjältä: L4 - 22 lokakuu, 2011, 12:16:49
joo ei mulla olekkaan muita vermeitä paikoillaan kun toi kompura.
Siis pelkkä kompura ?
Ei kuivainta, lauhdutinta, höyrystintä...