eli otsikko vähän kertookin asiasta, elikkä täys kaasulla vedättäessä ja vaihteen vaihtuessa ahdot nousee fuelcuttiin asti, missä voisi olla vikaa? ei ole aikaisemmin tehnyt tätä, ahdot vedossa 0.65-0.7bar.
Missäs päin sulla on ahto anturi? Ennen kaasuläppää?
varmaankin ;D :o kyseessähän on 7MGTE
Lainaus käyttäjältä: simbura - 26 huhtikuu, 2012, 19:35:42
varmaankin ;D :o kyseessähän on 7MGTE
Tietääkseni automaattilaatikko ei juurikaan ahda, voin toki olla väärässäkin :)
7ämmässä ei ole ahtopaineanturia vaan fuelcutti määräytyy ilmamäärämittarin signaalin perusteella. Jos ennen ei ole ollut ongelmaa noilla ahdoilla niin veikkaisin ahtovuotoa. Jos vakio ahdin niin ei pitäisi noilla paineilla vielä heittää cuttia kun kaikki on kunnossa.
Aikoinaan MK3:ssa teki samaa, eli ahdot nousi aina 0.1-0.2 vaihtojen välissä, eli väittäisin että tämä on ns. normaalia. Jos ei ole aikaisemmin heittänyt fuel cutia niin syynä voi tosiaan olla tuo ahtovuoto tai ihan kylmä ilmakin saattaa nostaa ahtopainetta / laskea fuel cut rajaa. Paineita on ilmeisesti nostettu, vakio paineet on muistaakseni 0.4 bar luokkaa?
kiitoksia näistä vastauksista :) ilmeisesti ahtoja on sitten nostettu, ahtopaineen säädin kyllä löytyy pellin alta ;)