Elikkäs sellanen ongelma ois mkiv suprassa, että et vaihdelaatikko rallattaa. Mikähän voisi olla vikana? Kytkintä painaessa ääni häviää mutta muuten rallattaa vapaalla ja myös joka vaihteella. Laatikko on 5 lovinen.
Kytkimen painelaakeri tai paineasetelma??
Lainaus käyttäjältä: kenppi - 10 toukokuu, 2012, 12:09:16
Kytkimen painelaakeri tai paineasetelma??
kävi mielessä mutta en ole kerennyt perehtyä asiaan ja ajttelin jos jollakulla olisi vastaavaa käynyt tai muuten vaan parempaa tietoa.
Ainakin tuossa firman pienessä punaisessa fiestassa rallattaa painelaakeri niin että saattaa tietämätöntä hirvittää ;D ja myöskin samanlainen elikkä kun painaa kytkintä niin häviää :)
Lainaus käyttäjältä: kenppi - 11 toukokuu, 2012, 07:59:51
Ainakin tuossa firman pienessä punaisessa fiestassa rallattaa painelaakeri niin että saattaa tietämätöntä hirvittää ;D ja myöskin samanlainen elikkä kun painaa kytkintä niin häviää :)
eipä sillä rallatuksella enää väliä kun tuo vaihteisto sano lopullisesti sopimuksen irti. Epäilys kytkinakselin katkeamisesta. No ei muuta kun purkamaan ja kattelee saako enää kalua
Ohhoh. Jospa ei koko laatikko uusiin mene :(
Jos rusahti kunnolla niin suosittelen uuden askin hankintaa , alukuorinen aski kun ei oikein hirveää hajoamista kestä , yllättävän paljon venähtää kuoret ja sen jälkeen ei ole hammaskosketus enää oikea , toki kannattaa aina tutkia että mitä meni ja harkita että mitä tekee
Pidetääs ylhäällä, koska kiinnostaisi itseasiassa tälläkin suunnalla tieto mistä oli lähtöisin.
Toi oma W58 kun on myös ujeltanu ihan samalla tapaa kytkin ylhäällä vapaalla & vaihteilla jo noin viimeset 2 vuotta aina pikkuhiljaa voimistuen. Alkuunsa oli suht vaimeaa mutta se on siitä rouheammaksi muuttunut -ilmeisesti protestina huomiotta jäämiselle sillävälin kun on ollut liian kiirus vaihtaa kaikkia muita tällävälin lauenneita tai tielle tippuneita "luotettavan toyotan" osia. :icon_biggrin:
Nyt vaan alkaa pikkuhiljaa loppua opiskelijabudjetin vaimennusmatto ja stereoiden taktinen vastemelu kesken niin ilmeisesti tarttis ns oikeesti tehä asialle jo jotain..
Eli jos ikinään selviää tosta laatikosta mikä sen turmaks koitu niin se olis vähintäänkin hyvää referenssiä tulevaa varten. vääntösupria on finlandiaan uitettu jo semmonen liuta että luulis tänkin sattuvan eteen joillekin ennenpitkää.
Varsinkin kun Itelle on tähänmennessä vika-analyysiksi ehdotettu ristiin niin eri asiantuntijoiden, toyon virallisen huollon kun itseoppineiden gurujen toimesta laidasta laitaan kaikkea painelaakerin, laatikon ekan laakerin ja kadonneen anopin väliltä..
mulla rupes kuulumaan edellisessä autossa tämmöstä epämäärästä rallattelua laatikosta
ääninäyte: http://trololololololololololo.com/ (http://trololololololololololo.com/)
pistin heti auton vaihtoon.
Lainaus käyttäjältä: lekonna
mulla rupes kuulumaan edellisessä autossa tämmöstä epämäärästä rallattelua laatikosta
ääninäyte: http://trololololololololololo.com/ (http://trololololololololololo.com/)
pistin heti auton vaihtoon.
:o
Lainaus käyttäjältä: lekonna - 20 toukokuu, 2012, 19:59:27
mulla rupes kuulumaan edellisessä autossa tämmöstä epämäärästä rallattelua laatikosta
ääninäyte: http://trololololololololololo.com/ (http://trololololololololololo.com/)
pistin heti auton vaihtoon.
:D hohoho .. päivän parhaat naurut taas ,, ettei vaan se ratin ja penkinvälinen osuus olis jollottanu noin ? :D
Kakkos vaihteen rattaathan ne petti. Ja meni siinä samalla myös kytkin. Nyt on w58 tilalla r154 ja uusi vauhtipyörä, kytkin, kytkinkoppa ja kardaani. Ammattilaisen mukaan ei muuta erityistä syytä kun että väännön kesto loppuu 450nm jälkeen. Kallis ja pitkä remontti.