Elikkä automaatti ruikki öljyt jostain liittimestä pihalle, no ei muutakun uudet öljyt sisään kun kotipihassa huomasin mutta ei auttanut asiaan, elikkä onko laatikko nyt entinen kun ei 2vaihde toimi ollenkaan (luistaa) :tard: muut vaihteet toimii aivan normaalisti
Kyseessä mk3 turbo
Edit: Tarkennettu otsikkoa. Oletan, että kyseessä on Supra. ~Baz~
Äkkipäätään kuulostaa kyllä sille että sai kipeitä laatikko , mutta kokeiles vielä tätä: katso minkä väriseksi meni öljyt , vaihda ne , käyttele laatikkoa jonkun aikaa paikoillaan siten että öljy varmasti on kiertänyt jokapaikassa , jos vieläkin luistaa niin on syytä epäillä että kakkosen kytkinlevyt ovat menneet piloille. Sivusta seuranneena tuollaisen laatikon kunnostusta voin sanoa että laatikon kunnostukseen kannattaa varata reilusti aikaa , uudet osat kaikki ( kuluvat yms vaihdettavat) ja tutustua hyvin huollellisesti huolto/ korjaus manuaaliin
Aisin/wargner laatikon sisuskalut kun on melkoisen mielenkiintoisen näköiset verrattuna perus jenkki laatikoihin :-)
Öljyt tuli mustana pihalle, ei lähteny toimimaan uusillakaan öljyillä. mitä tollasen korjaus tulis suunnilleen maksamaan? vai ruvetaanko etsimään manuaali romppeita :P
Lainaus käyttäjältä: simbura - 05 heinäkuu, 2012, 23:37:05
Öljyt tuli mustana pihalle, ei lähteny toimimaan uusillakaan öljyillä. mitä tollasen korjaus tulis suunnilleen maksamaan? vai ruvetaanko etsimään manuaali romppeita :P
korjaaminen tulisi helposti maksamaan ehjän laatikon verran.. manua sovittamaan tai samanlaista tomaattia kiinni..
Ei noilla automaateilla oo oikeen mitään arvoa, niitä on saanu tänkin kerhon kautta 0-100e:lla, ettei paljoa kannata hajonnutta remppailla (jos ei sitten lähde parempaa tekemään).
Tiedän mistä voin kysyä osien hinnat , eräs tuttu remppas kahteen otteeseen moisen laatikon , toki toyodiy.com sivulta saa marmoritiskin hinnat helpoisti esille , mutta suosittelen manuaali muutosta :-)
Kiitos näistä vastauksista, kyllä se taidetaan manuaaliksi muuttaa ;)