Moro,
Jos purkaa ratin (eli töötin painikkeen, alkuperäinen ratti) niin töötin liittimille saakka tulee virta OK ja jos laittaa manuaaliseti maihin ei toimi ja jos releestä ottaa kannen pois ja manuaalisesti relettä painaa soi töötti eli sulakkeet (moottoritila, onko muualla?) on OK.
Missähän on vika?
Pitäs saada katsastettua
Ilm. autosta on poistettu ajonesto tai kytketty se irti jotenkin, ainakin tuulilasissa oleva poksi vilkuttaa punasta välillä ja edellinen omistaja näin kertoi et se on poistettu nyt kun kuulemma meni talvella päälle ja auto aina sammu.
Mitä katsoin töötin kytkentäkaaviota niin se on sekasin jotenkin ajoneston kanssa (THEFT DETERRENT - sivu 232, linkki), mahtaako siinä olla vika jos se on kerta kytketty irti?
Mistä ihmeestä mää selvitän miten se ajonesto on pois kytketty jos se vaikuttaa töötinkin toimintaan.
http://www.ronkosworld.jossain.com/Body%20-%20Electrical%20Systems.pdf
(Jos joku muuten haluaa voin upata tuon koko Supran manuaalin tuonne linkkiin ZIPinä)
Kiitos etukäteen nauvoista jos niitä tulee :notworthy:
mittaa tuleeko releelle herätevirta / maa ku laittaa johon maihin ratilta
jos maadottaa releen pitäis kait napsua jos toisesta suunnasta tulee virta.
voihan releestä olla käämi poikki
Moro,
Pitääpä vloppuna sitten pulailla. Kiitti vinkistä, laitan viestiä testin tuloksesta :toothy10:
Jopas kesti testaus ;), eli tuon releen kääminhän voi mittata kyllä ja kun mittasin sen vastuksen -> NONE...
Tilasin uuden AK Sundstromilta ja AVOT johan töööööttäää :) Kiitos vinkeistä. :P-<: