Moro kaikki!!!
Kertoisitteko minulle minä vuonna supraan vaihtui uusi korimalli......
ja Onko supran valmistus lopetettu ja koska se on lopetettu? ??? ;D
Jos supria on uusia niin laittakaa myös linkki kuvaan. (Tietämätön suprista kiinnostunut)
Kiitokia jo etukäteen vaivan näöstänne!!! :) :) :)
http://www.google.com
/nr000001
http://www.toyota-supra.info/
http://odin.vl.ru/Toyota_Supra/toyota_supra.htm
http://www.geocities.com/~yoshi83/celica.html
Oon käynnyt nyt (jopa) kahta turbo supraa kahtomassa, ja jäi hieman ihmetyttämään tuo hintapolitiikka. Turbojen hinnathan alkaa jostain kuuden tonnin kieppeiltä (paskimmat) aina tuonne 22kE:hen asti. (ks nettiauto) ::) Yleensä kalleimmat normaalimallit maksaa noin 13kE. Kymppitonnilla siis luulis saavan lähes sitä parhaimmistoa. ??? Kuitenkin noissakin autoissa molemmissa oli maalipinta aika paska, pieniä kolhuja/lommoja siellä täällä, toisen puskuri haalistunut ihan eri sävyyn ja maalit lohkeillut, toinen tiputti ÖLJYÄ jostain moottorin alaosan suunnilta, en saanut selville mistä kun ei sattunut tuo hallinosturi mukaan. Alkavaa ruostettakin löytyi molemmista jne jne. Hintaa kuitenkin on se 10-11000e. Sattuikohan mulle vaan pari huonommin pidettyä yksilöä eteen, vai onko kaikissa (kalliimmissakin) mk3 suprissa em oireita?
Halpaa ja hyvää ei ole.Jos haluu siistin ja jopa vähän piristetyn niin 10000-15000.Sulla ollu huono tuuri uusi yritys ;D
Jep, täytyy siis jatkaa kiertelyä. Edullinen ja hyvä hakusessa. ;)
Lainaus käyttäjältä: Luukkanen - 23 heinäkuu, 2005, 23:05:22
Jep, täytyy siis jatkaa kiertelyä. Edullinen ja hyvä hakusessa. ;)
::) ::) Joo, mä lähdin tuon "edullisen ja hyvän" linjoille - nyt on reikien paikkailua rungossa yms yms ...
Kannattaa hakea saksasta sellane kansivikarojekti niinkuin itse tein, auto ajamalla tänne ja vittu suomessa 2päivää ni pahvilojahti lopullisesti, MUTTA HELVETIN HIENO muuten. verot hmm liikaa ja remontti n. töineen 2 800e. :bootyshak
Lainaus käyttäjältä: Jaypee - 24 heinäkuu, 2005, 00:11:42
::) ::) Joo, mä lähdin tuon "edullisen ja hyvän" linjoille - nyt on reikien paikkailua rungossa yms yms ...
Corollan kanssa olen jo tottunut ruostevaurioihin yllättävissäkin paikoissa. ;) Ei tässä mikään kiire ole, ens kesäks olen autoa ajatellut, joten ehtiihän tässä vielä kierrellä. 8)
Lainaus käyttäjältä: Jakke - 24 heinäkuu, 2005, 00:38:42
Kannattaa hakea saksasta sellane kansivikarojekti niinkuin itse tein, auto ajamalla tänne ja vittu suomessa 2päivää ni pahvilojahti lopullisesti, MUTTA HELVETIN HIENO muuten. verot hmm liikaa ja remontti n. töineen 2 800e. :bootyshak
OP Perkele !!!!
Lainaus käyttäjältä: Luukkanen - 23 heinäkuu, 2005, 10:17:29
Oon käynnyt nyt (jopa) kahta turbo supraa kahtomassa, ja jäi hieman ihmetyttämään tuo hintapolitiikka. Turbojen hinnathan alkaa jostain kuuden tonnin kieppeiltä (paskimmat) aina tuonne 22kE:hen asti. (ks nettiauto) ::) Yleensä kalleimmat normaalimallit maksaa noin 13kE. Kymppitonnilla siis luulis saavan lähes sitä parhaimmistoa. ??? Kuitenkin noissakin autoissa molemmissa oli maalipinta aika paska, pieniä kolhuja/lommoja siellä täällä, toisen puskuri haalistunut ihan eri sävyyn ja maalit lohkeillut, toinen tiputti ÖLJYÄ jostain moottorin alaosan suunnilta, en saanut selville mistä kun ei sattunut tuo hallinosturi mukaan. Alkavaa ruostettakin löytyi molemmista jne jne. Hintaa kuitenkin on se 10-11000e. Sattuikohan mulle vaan pari huonommin pidettyä yksilöä eteen, vai onko kaikissa (kalliimmissakin) mk3 suprissa em oireita?
Omastani maksoin n. 13000 e ja osia ja remontteja on yli 6000 e:n edestä että tonne 16000 ja yli ni voi odottaa saavansa rahoilleen jo vastinetta :) Eikä loppua näy, ens viikolla Mipan VIP Aquarius pintaan ja koristemaalaus kynäruiskulla viel ;)
Ja autohan oli siis MKIII -90 Turbo Targa
Lainaus käyttäjältä: Ama - 31 elokuu, 2005, 23:49:53
Lainaus käyttäjältä: Luukkanen - 23 heinäkuu, 2005, 10:17:29
Oon käynnyt nyt (jopa) kahta turbo supraa kahtomassa, ja jäi hieman ihmetyttämään tuo hintapolitiikka. Turbojen hinnathan alkaa jostain kuuden tonnin kieppeiltä (paskimmat) aina tuonne 22kE:hen asti. (ks nettiauto) ::) Yleensä kalleimmat normaalimallit maksaa noin 13kE. Kymppitonnilla siis luulis saavan lähes sitä parhaimmistoa. ??? Kuitenkin noissakin autoissa molemmissa oli maalipinta aika paska, pieniä kolhuja/lommoja siellä täällä, toisen puskuri haalistunut ihan eri sävyyn ja maalit lohkeillut, toinen tiputti ÖLJYÄ jostain moottorin alaosan suunnilta, en saanut selville mistä kun ei sattunut tuo hallinosturi mukaan. Alkavaa ruostettakin löytyi molemmista jne jne. Hintaa kuitenkin on se 10-11000e. Sattuikohan mulle vaan pari huonommin pidettyä yksilöä eteen, vai onko kaikissa (kalliimmissakin) mk3 suprissa em oireita?
Omastani maksoin n. 13000 e ja osia ja remontteja on yli 6000 e:n edestä että tonne 16000 ja yli ni voi odottaa saavansa rahoilleen jo vastinetta :) Eikä loppua näy, ens viikolla Mipan VIP Aquarius pintaan ja koristemaalaus kynäruiskulla viel ;)
Ja autohan oli siis MKIII -90 Turbo Targa
Omani ostin noin pari vuotta sit 11000€ yleis kunto hyvä ja koneessa ei mitään vikaa et eipä siitä aiva 16000€ tarvi välttämättä maksaa et hyvän saa se on vain tuuri peliä et mimmonen yksilö osuu kohdalle :)
Lainaus käyttäjältä: Petri_Supra - 13 kesäkuu, 2005, 18:01:07
Moro kaikki!!!
Kertoisitteko minulle minä vuonna supraan vaihtui uusi korimalli......
ja Onko supran valmistus lopetettu ja koska se on lopetettu? ??? ;D
Jos supria on uusia niin laittakaa myös linkki kuvaan. (Tietämätön suprista kiinnostunut)
Kiitokia jo etukäteen vaivan näöstänne!!! :) :) :)
Vuonna 1994 tehtiin ensimmäiset uuskoppaiset Suprat. Sen jälkeen sitä on valmistettu vuoteen (muistaakseni) 1998 asti muille kuin Japanin markkinoille, Japanissa myydään vissiin vieläkin jotain jäännöskappaleita? tästä en ole varma, koska en ole seurannut aihetta pariin vuoteen.
www.mikv.com on tasan varmasti paras tieto- ja kuvalähde tulevalle supramiehelle.
- varaudu myös tautiseen rahanmenoon, jos meinaat joskus toteuttaa ajatuksesi ;)
Lainaus käyttäjältä: c17000 - 20 syyskuu, 2005, 13:22:14
Vuonna 1994 tehtiin ensimmäiset uuskoppaiset Suprat. Sen jälkeen sitä on valmistettu vuoteen (muistaakseni) 1998 asti muille kuin Japanin markkinoille
Pilkunnussinnaksi menee, mutta 1000 ensimmäistä neloskorista tuli tehtaasta ulos jo joulukuussa 1992 ;).
Lainaus käyttäjältä: Klunssila - 20 syyskuu, 2005, 17:08:07
Lainaus käyttäjältä: c17000 - 20 syyskuu, 2005, 13:22:14
Vuonna 1994 tehtiin ensimmäiset uuskoppaiset Suprat. Sen jälkeen sitä on valmistettu vuoteen (muistaakseni) 1998 asti muille kuin Japanin markkinoille
Pilkunnussinnaksi menee, mutta 1000 ensimmäistä neloskorista tuli tehtaasta ulos jo joulukuussa 1992 ;).
Jooh ja niitä alettiin myydä jo vuonna 1993 ... ;) Jenkeissä ja Euroopassa myynti loppui 1998, jossain muualla kuten Japanissa muistaakseni 2001. Myös australiaan on viety uudempia kuin 1998-mallin supria, mutta sillä nyt ei taida olla mitään väliä ;D
Lainaus käyttäjältä: spl - 22 syyskuu, 2005, 09:32:30
Lainaus käyttäjältä: Klunssila - 20 syyskuu, 2005, 17:08:07
Lainaus käyttäjältä: c17000 - 20 syyskuu, 2005, 13:22:14
Vuonna 1994 tehtiin ensimmäiset uuskoppaiset Suprat. Sen jälkeen sitä on valmistettu vuoteen (muistaakseni) 1998 asti muille kuin Japanin markkinoille
Pilkunnussinnaksi menee, mutta 1000 ensimmäistä neloskorista tuli tehtaasta ulos jo joulukuussa 1992 ;).
Jooh ja niitä alettiin myydä jo vuonna 1993 ... ;) Jenkeissä ja Euroopassa myynti loppui 1998, jossain muualla kuten Japanissa muistaakseni 2001. Myös australiaan on viety uudempia kuin 1998-mallin supria, mutta sillä nyt ei taida olla mitään väliä ;D
Käsittääkseni Euroopassa myynti lopetettiin -96, korjaa faktalla, jos olen väärässä.
Lainaus käyttäjältä: NumberOne - 22 syyskuu, 2005, 09:46:36Käsittääkseni Euroopassa myynti lopetettiin -96, korjaa faktalla, jos olen väärässä.
Semmonenhan tossa voi olla, että tuonti on lopetettu '96, mutta viimeinen varastossa seisonut on voitu myydä myöhemmin?
Esim. noitten T-Sporttien tuontihan loppui jo, mut niitä piisannee hyvin vielä ens vuodeksi. Joku liike voi moiden myydä vieläkin myöhemmin. Sinänsä harmi, kun porukat puhuu yleensä rekisteröintivuodesta vuosimallina :-\
Lainaus käyttäjältä: Tem - 22 syyskuu, 2005, 09:52:59
Sinänsä harmi, kun porukat puhuu yleensä rekisteröintivuodesta vuosimallina :-\
No tämähän on automyyjien aiheuttama. Ajatuksen tasolla, jos auto esim. on vuosimalleissa 2001-2004 pysynyt muuttumattomana, onko auto tällöin vuosimallia 2001, jos se on myyty 2003? Vuosimalli sinänsä terminä ei ole monellekaan selvä. Selvempi on valmistus-, ensirekisteröinti- ja käyttöönottoajankohta. Vuosimalli on markkinoinnin termi IMHO. Vrt. vuosimallin 2006 autoja saa rekisteröityä jo 2005. :)