Mikä mahtaa olla vikana? Kaverilla mk4 vapari supra ja tuntuu ohjaustehostimen pumput olevan kulutus osaa nyt kolmas pumppu mikä sanoi itsensä irti. Voisko vika olla hammastangossa? Mikä siellä voi ahistaa?
Muilla ollu ongelmia?
Ilmattu huonosti?
Pumppu sama kuin turbossakin joten epäilisin häikkää nestekierrossa tai sit on osunu huonoja käytettyjä kohdalle...
Lainaus käyttäjältä: J.A.A. - 15 huhtikuu, 2013, 20:02:32
Ilmattu huonosti?
Säiliössä ei ainakaan kuplia ome ollut. Viimeksi kun pumppu vaihdettiin löytyi pieniä metallin paloja, tiedä onko sitten pumpun sisältä vai hammastangon sisältä.
Pitää varmaan seuraavaksi vaihtaa hammastango ja pumppu.
Jos tuon hammastangon ehostaa niin mistä löytyy räjäytys kuva?
Toyodiy?
Onko soarerissa sama hammastanko?
Ohjaustehostimen pumppua saa kaupata!
Olisko jollaki ohjeita pumpun korjaamiseen?
tuossa nyt ainakin räjäytys kuva
(http://www.toyodiy.com/parts/diag_1riBqI6.png)
(http://i6.aijaa.com/t/00455/12148830.t.jpg) (http://aijaa.com/DVG1YL)(http://i4.aijaa.com/t/00364/12148829.t.jpg) (http://aijaa.com/SKv0Sp)
Aikamoiset nirhaumat myös osat 443131 44342
Onkp jomlai tietoa mitä kyseiset osat kustantaa? Toimitus aika tilaukseSta viikko?
Marmoritiskiltä veikkaisin 2-3pv jos Belgiasta asti joutuvat tilaamaan.
Onko jommas kummas letkus joku vasta isku venttiili joka säätelee nesteen virtausta?
Lainaus käyttäjältä: jouni.325 - 08 toukokuu, 2013, 21:01:54
Onko jommas kummas letkus joku vasta isku venttiili joka säätelee nesteen virtausta?
Ei tai tavallaan kai? Semmonen musta murkula on mihin tulee parit letkut mutta ei o ihan tarkkaa tietoo sen merkityksestä kun toimii pirun hyvin ilmankin.
Kertokaas nyt joku et mitä tuo kyseinen musta morkula tekee?
Lainaus käyttäjältä: jouni.325 - 15 toukokuu, 2013, 01:19:21
Kertokaas nyt joku et mitä tuo kyseinen musta morkula tekee?
Tuo on tarkoitettu tyhjäkäynnin hienosäätöön. Kun käytät tehostinta, niin kalvo laskee ilmaa läpi, jotta tyhjäkäynti kohoaisi/ auto ei sammuisi( tehostimen pumppu kuormittaa konetta). Voi poistaa huoletta.
Kysytääs nyt kuvan kanssa. Tuon mustan morkulan saa poistaa ja alipaine letkut tukkia?
(http://i2.aijaa.com/b/00330/12229679.jpg) (http://aijaa.com/grB5Q7)
Kyllä juurikin tuo. Ja asiaa tutkin ihan itse ja tulin samaan johtopäätökseen kuin natikka jo tuossa kertoikin.
Kertokaas nyt oikea oppiminen ilmaus?
Öljyjen vaihto:
(http://i832.photobucket.com/albums/zz243/laamaporo/Ohjeet/PagesfromSteering_Page_1_zpseffa649a.jpg?t=1369385475)
Ilmaus:
(http://i832.photobucket.com/albums/zz243/laamaporo/Ohjeet/PagesfromSteering_Page_2_zps9ac82515.jpg?t=1369385475)
Similar matter has already been discussed at yahoo answers. I can post the link if needed
Käykö tehostin öljyksi perus atf?
Dexron II luokituksella olevaa pitäis mielellään olla.
Lainaus käyttäjältä: jouni.325 - 27 toukokuu, 2013, 08:35:49
Käykö tehostin öljyksi perus atf?
Lainausta muualta. Tuo 4L jos koko järjestelmä on tyhjänä, pelkkä säiliö ja letkut sen 1-2L.
"Power Steering Fluid
Stock Dexron III ATF
I recommend you stick with Dexron III oil but all makes should be suitable
Capacity <4L's"
Lainaus käyttäjältä: laamaporo - 27 toukokuu, 2013, 11:34:50
Lainausta muualta. Tuo 4L jos koko järjestelmä on tyhjänä, pelkkä säiliö ja letkut sen 1-2L.
"Power Steering Fluid
Stock Dexron III ATF
I recommend you stick with Dexron III oil but all makes should be suitable
Capacity <4L's"
Kaiken yritin järjestelmästä saada pois.
Vanhassa pumpussa oli taas laakeri paskana ja lamellit kuluneet sekä pientä rauta hilppua pumpussa.
Taas yksi supra toimii moitteettomasti :headbang: