Myyjän mukaan ei kuluta öljyä ::), mutta putkesta näköjään tulee reipas sininen savu kun polkasee :-/ Mikähän näissä yleensä oireilee tuollai, liekö ahdin vaihtokunnossa...? Minkähän hintasta moinen olis korjauttaa/ostaa uus...?
(mittarissa vajaa 200tkm, uskoo ketä uskoo ::))
Lainaus käyttäjältä: Tem - 05 heinäkuu, 2005, 18:57:09
Myyjän mukaan ei kuluta öljyä ::), mutta putkesta näköjään tulee reipas sininen savu kun polkasee :-/ Mikähän näissä yleensä oireilee tuollai, liekö ahdin vaihtokunnossa...? Minkähän hintasta moinen olis korjauttaa/ostaa uus...?
(mittarissa vajaa 200tkm, uskoo ketä uskoo ::))
Oletko tulossa uskoon ja luopumassa rättikatosta voiman edessä? (En usko, kunhan kysyn. ;))
/nr000001
Lainaus käyttäjältä: NumberOne - 05 heinäkuu, 2005, 23:14:29Oletko tulossa uskoon ja luopumassa rättikatosta voiman edessä?
Eiku kakkosautoa tavaran kuljetukseen ;)
Ees hyviä tai huonoja veikkauksia syystä...kai jollain muullakin on sauhutellu...?
Voi olla pelkästään venttiilivarren kumit.... ???
mul oli öljyrenkaat kuoleentunu! sillon on venttiilinvarren kumit paskana ku laittaa käyntii ja pölläyttää! mulle vaihettii ne ekaks ja seuraavaks otettii kone auki...
Mulla on vähä samanlaista meininkiä, mut pölläyttelee vaan sillon ku tomaatin kickdown räjähtää käyntiin.. mun oma kyllä syö öljyäkin (mikä voi johtua miljoonasta syystä, tiedän)
Kysytääs että voiko venttiilinvarren kumit vaihtaa ilman että ottaa nokkia irti? Tms. onko miten kova operaatio? Meinaa tuo 7M-GE tehdä tota että kun käynnistää niin pöläyttää, mutta ajossa ei huomaa kyllä mitään, tai lämpöisenä muutenkaan ei pöläyttele. Voi olla tietty öljyssäkin vikaa kun mobilin kusta tällä hetkellä, castrol tws 10w-60 huomenna ;)
Lainaus käyttäjältä: Juipe - 01 elokuu, 2005, 14:21:46
Kysytääs että voiko venttiilinvarren kumit vaihtaa ilman että ottaa nokkia irti? Tms. onko miten kova operaatio? Meinaa tuo 7M-GE tehdä tota että kun käynnistää niin pöläyttää, mutta ajossa ei huomaa kyllä mitään, tai lämpöisenä muutenkaan ei pöläyttele. Voi olla tietty öljyssäkin vikaa kun mobilin kusta tällä hetkellä, castrol tws 10w-60 huomenna ;)
Kyllähän siinä nokat pitää pakosti ottaa irti, mutta kantta ei.
Tässä ohjeet 2JZ-GTE:lle:
http://www.mkiv.com/techarticles/valve_stem/index.html
Tässä ohjeet 7M-GTE:tä varten:
http://www.supras.com/06/techcenter/display.php?QID=5
väljä ahdin on toisiks yleisin venttiilivarrenkumien jälkee... jos pölläyttää moottorijarrutuksen jälkeen polkasusta niin on ne kumit luultavasti, itellä taas tuprauttaa kun kierroksilta höllää ni vähän ajanpäästä turbot väljät itellä...
Lainaus käyttäjältä: japex - 26 marraskuu, 2005, 13:54:58
väljä ahdin on toisiks yleisin venttiilivarrenkumien jälkee... jos pölläyttää moottorijarrutuksen jälkeen polkasusta niin on ne kumit luultavasti, itellä taas tuprauttaa kun kierroksilta höllää ni vähän ajanpäästä turbot väljät itellä...
Ei varmaan tarvii mainita että väljä turbo särkee koko koneen. Aksiaalivälystä ei saisi olla enemmän, kuin se mitä ne tehtaalla sanoo. Oikaiskaa jos olen väärässä. Mul on omassa 7M-GTE:ssä jotain vuotoja koneen alapäässä kun on pohjapanssari aika öljyinen. Pöllytystä en ole huomannut.