Työnalla ns.jokkisdrifteri ja laitan autoon pedalboxin. (6:1)
Onkos kukaan laskeskellut vakiojarrujen vaatimia "optimi" sylinterikokoja?
Ei millään jaksaisi perinteistä yrityserehdysrakennusmetodia tämän projektin kanssa, joten kaikki helpottava tieto ja kokemus otetaan vastaan.
Ei varmaan oo laskenut mutta tällee persedynosta lähtisin ehdottaan pientä halkaisijaa.
Mulla euro takajarruissa nyt alconin toisiksi pienin sylkkä kässärissä ja olis pitänyt siihenkin ostaa vaan se pienin (olisko ollu 0,625") etta sais paremman tuntuman ja vähemmän voiman käyttöä.
Sekin fiilis kun ajelee kavereiden pedalboxei niin jarrupoljin on kuin kivi eikä mitään tuntumaa jarruvoimaan kun tarttee vaan sotkee perkeleesti, eli siis mielestäni liian iso sylkka.
Riippuu kans kuinka monta mäntäsillä jarruilla meinasit ajella. Ja ookko mietinyt loppuun miksi haluat vaihtaa pedalboxiin kun ainoa etu mitä keksi on että penkin saa siirrettyä taaemmaksi.
Yhdellä pedaliboksi autolla ajaneena oli kyllä kova tuntuma.
itsellä oli jäärataautossa alkoni ja olisi pitänyt ottaa pienin mahdollinen vaikka on vakio jarrut.
laittaisin itse pienimmät alkonin sylinterit jos pitäisi lähteä koittamaan.
mieluummin herkät kuin kovat jarrut...
pedalbox tulee tilankäytöllisistä syistä konehuoneessa sekä kabiinin muutoksien vuoksi.
itse olen pedalbox autoilla ajanut ja oikein mitoitettuna jarrutuntuman saa erinomaiseksi.
autoon jää toistaiseksi vakio jarrut, joten jos jollakulla on koot näihin tiedossa sekin auttaisi.
0.625 ja 0.750 on hyllyssä useita, joten taitaa jälleen lähteä yrityserehdysmetodilla homma käyntiin.
Tietämättä yhtään millanen setappi ja tavoitteet hommalla on muuten niin voisin veikata että jos takana yksimäntäset jarrusylkat niin ne tarttee sit jossain kohtaa päivittää kaksimäntäsiks.