Kellään neuvoja miten nuo lähtee irti? Uskalla mennä räpläämään kun pian on särki :(
Ensiks se yläpaneeli missä varoitusvalot ja hazard katkaisia neljä ristipäätä irti...sit se mittariston ympärys muovi muistaakseni ihan vaan vetämällä jos ei näy heti kahta ristipäätä...sen jälkeen ite mittaristo lähtee neljällä ristipäällä kulmista ja sit kolme johtoliitintä irti takaosasta... Sen jälkeen kirkas mittariston muovi on klipsuilla kiinni ite mittaristossa... Sen ku saa irti nii sit vaan haarukka käteen ja varovasti nostaa viisarit irti ja ne kun saa irti nii ne ite mittariston pohjat on pienillä kakspuoleisilla teipinpaloilla kiinni eli nostat ne varovasti irti... :icon_salut:
Akunkenkä ihan ensitöikseen irti :icon_biggrin:
Hei kiitti vinkeistä tyypit! Pohjat vaihdettu ;)
Pics or it didnt happen :toothy10:
Oleppa hyvä! Toivottavasti oli apua!
Kuinkas tiukassa noi viisarit on? Vähä jänskättää et meneekö poikki :/
Lainaus käyttäjältä: montsegur - 26 tammikuu, 2014, 16:15:08
Kuinkas tiukassa noi viisarit on? Vähä jänskättää et meneekö poikki :/
kyllä ne aika tiukkaan on mut haarukalla ku vääntää niitä suht varovasti mut kuitenkin voimalla nii tähän asti on kaikista autoista lähtenyt ehjänä irti... :thumbsup:
itellä kanssa ens viikonloppuna sama edessä, kaveri laserleikkaa pohjat rosterista laaserilla ja mittariston lukemat tulevat punaisin numeroin, tietenki läpinäkyvänä ne kohat. :) voin päivitellä kuvia loppu tuloksesta. OlIsi myös hienoa nähdä muiden pohjien ratkaisua tällä aukeammalla.