Supra Club Finland

Vierasalue => Yleinen => Aiheen aloitti: mageiv - 26 kesäkuu, 2014, 09:38:55

Otsikko: soarer 1jz fuelcut
Kirjoitti: mageiv - 26 kesäkuu, 2014, 09:38:55
Eli tuleeko fuelcut 1bar kohdalla? Ainakin itellä siinä kohtaa rykäsee. Ja johtuuko se että täys veto päällä vetää seoksen 10-10.5? Bensanpaine nyt 2.2 ja aluks oli 3bar niin meinas mittari loppua kesken. (Plx dm-6)  et vakio boksi vaan antaa ruokaa niin paljon korkeilla?
Otsikko: Vs: soarer 1jz fuelcut
Kirjoitti: Soapra - 29 kesäkuu, 2014, 23:19:42
Automaatti vai manuaali? Itselläni tuli fuelcut jo 0.9 barin kohdalla, mittaristoon sytty jopa moottorin anturihäiriö valo ja kuulu ääni, samalla myös rykäs. Korjasin vian fuelcut defenderillä ja autto vikaan niihin tehoihin. Mutta jos vielä meinas kuulajousiventtiilillä nostella 1.3->bar niin se on vähän kiikunkaakun kannattaako pitää enään sillon defenderiä. Niin ja millä säädit bensapainee?


Lainaus käyttäjältä: mageiv - 26 kesäkuu, 2014, 09:38:55
Eli tuleeko fuelcut 1bar kohdalla? Ainakin itellä siinä kohtaa rykäsee. Ja johtuuko se että täys veto päällä vetää seoksen 10-10.5? Bensanpaine nyt 2.2 ja aluks oli 3bar niin meinas mittari loppua kesken. (Plx dm-6)  et vakio boksi vaan antaa ruokaa niin paljon korkeilla?
Otsikko: Vs: soarer 1jz fuelcut
Kirjoitti: mageiv - 24 heinäkuu, 2014, 09:55:15
automaatti nyt toistaseks... ihan säädettävällä bensanpaineen säätimellä.
Otsikko: Vs: soarer 1jz fuelcut
Kirjoitti: TmiJKaas - 24 heinäkuu, 2014, 23:07:09
Lainaus käyttäjältä: mageiv - 26 kesäkuu, 2014, 09:38:55
Eli tuleeko fuelcut 1bar kohdalla? Ainakin itellä siinä kohtaa rykäsee. Ja johtuuko se että täys veto päällä vetää seoksen 10-10.5? Bensanpaine nyt 2.2 ja aluks oli 3bar niin meinas mittari loppua kesken. (Plx dm-6)  et vakio boksi vaan antaa ruokaa niin paljon korkeilla?

Cutti raja tuntunu vaihtelevan 0,8-1,1bar välillä.

Seos ei o ylirikas jos puolat on kunnossa, uudet puolat ainakin sytyttää vielä 8,3 seoksen hienosti parin kilon ahdoillakin. (ALM laajakaistalla mitattuna seos)
   -Sen sijaan huonot puolat alko itellä pätkiin jo ennen 1 baarin ahtoja vakio ahtimilla, minkä takia uudet puolat tuli hommattuakin

Miksi bensanpainetta tiputettu ja onko tuo tyhjäkäynnillä ja 2,2bar ohjausletkun kanssa vai ilman letkua? Ellei tyhjäkäynti ole ihan ylirikas lämpösenä niin nosta se bensan peruspaine takasin 2.8-3.0 baariin tyhjäkäynnillä kun ohjainletku ei ole kiinni (eli n. 2-2.4bar kun ohjausletku on kiinni)
   - Tämä sen takia ettet särje konetta spoolausalueella kun ainakin oma meni vakiona melko laihalla spooli alueella (seos 14 luokkaa aina n.,5bar ahdoille asti ja melko korkeille kierroksille)
Otsikko: Vs: soarer 1jz fuelcut
Kirjoitti: juupejuupe - 27 elokuu, 2014, 23:46:15
ei liity tähä fcd:hen niinkään mutta bensahommiin kuitenkin. eli varmaan talvella kytketään sorkkuun haltecin moottorinohjaus joka löytyykin jo. mutta mitä tapahtuu bensapumpun eculle? tarvitaanko sitä tai mitä sille pitää tehdä? bensa pumppu vaihtuu ja suuttimet yms.
Otsikko: Vs: soarer 1jz fuelcut
Kirjoitti: TmiJKaas - 28 elokuu, 2014, 08:50:24
Ohje sama... katot vaa haltecista oikeen maadottavan nastan tohon releelle.
http://www.supraclubfinland.com/forum/index.php/topic,19524.msg172915.html#msg172915
Otsikko: Vs: soarer 1jz fuelcut
Kirjoitti: juupejuupe - 28 elokuu, 2014, 13:15:59
okei kiitos. täytii sitten pohtia tarkemmin kun päästään tuohon pisteeseen.