Terse,
Auto kyseessä on 92 Celica Sainz. Kelkassa todennäköisesti tyhjäkäyntimoottori rikki. Ymmärtääkseni sama osa kuin IACV eli idle air control valve?
Onko Sainzin IACV vastaava kuin gen2 3SGTE:n omaavassa MR2:ssa? Voiko throttle bodyn (kaasuläppä?) vaihtaa suorilta tuosta gen2 koneesta?
Tuossa linkki ebayhin: http://www.ebay.com/itm/1991-Toyota-MR2-Turbo-3SGTE-throttle-body-/281612380394?pt=DE_Autoteile&hash=item419167e8ea&vxp=mtr (http://www.ebay.com/itm/1991-Toyota-MR2-Turbo-3SGTE-throttle-body-/281612380394?pt=DE_Autoteile&hash=item419167e8ea&vxp=mtr)
Myös pelkkä IACV on tarjolla, mutta hinta jenkeistä raahattaessa about sama kuin koko rungolla.
Kiitos vastauksista!
Entiä onko jo myöhästä mut, sama venttiili ja kaasuläppä niis on. Voi siis vaihtaa suoriltaan.