Juu eli tollasta murhetta ristossa. Ohittaminen on jo lähes mahdotonta. Takapää elää ihan omaa elämäänsä vedossa. Nosturilla väännelty ja käännelty kaikkia niveliä ja koitettu että kaikki on kiinni. Apuja kaivattas?
Veikkaisin laakereita tai ylätukivarren sisempiä puslia.
Takapyörän laakerit?
Pyörän laakerille ääni kanssa, suprasta meni ja oli aivan holtiton ajaa.
Vänkärin puolen laakeri on kyllä ääntäny jo pidenpään. Täytyypi tutkia. Onko noissa laakeri kiristettävissä vai onko laaki ja vainaa?
ei oo kiristettävä laakeri.se on kerrasta vainaa.
Noni. Vähä asiaa tutkittuani. Laakeri kyllä ääntää mutta ei siinä juurikaan välystä ole. Voiko silti olla laakeri vika? Kokemuksia kellää?
no yleensä sellasessa laakerissa jos on jo välystä ni se on kyllä totaalisen paskana.
Onko kellään tietoa laakerin tarkoista mitoista. Kaveri on laakeri pajassa töissä. Vois saada sopu hintaan sieltä. Ei tarvis tota huntin laakeria ostaa?!
Ethän ole hiljattain alustaa madaltanut tai muuta tehnyt mikä voisi vaikuttaa takapään pyöränkulmiin?
Toi meiän gs meni ihan kauheaks ajaa kun oli alla vähän aikaa mkiv supran jouset ja auto madaltui n.90mm.
Kulmia ei säädelty kun oli väliaikainen madallus niin autosta tuli ihan mahdoton ajaa.
Oikeestaan yli 80 kmh ei pystynyt ajaa kun kulki kuin käärme ja varsinkin kiihytyksessä korostui...
En oo alustalle juu mitään tehny. Tuntuu tosi jännältä kyllä. Ja tää on ihan jäätävä käärme kans.
Lainaus käyttäjältä: kärppä77 - 27 elokuu, 2015, 06:51:15
Ethän ole hiljattain alustaa madaltanut tai muuta tehnyt mikä voisi vaikuttaa takapään pyöränkulmiin?
Toi meiän gs meni ihan kauheaks ajaa kun oli alla vähän aikaa mkiv supran jouset ja auto madaltui n.90mm.
Kulmia ei säädelty kun oli väliaikainen madallus niin autosta tuli ihan mahdoton ajaa.
Oikeestaan yli 80 kmh ei pystynyt ajaa kun kulki kuin käärme ja varsinkin kiihytyksessä korostui...
Täällä myös vastaavia kokemuksia Mk1 Ariston kanssa kun takapään pyöränkulmat on vituillaan. Paranihan ajettavuus hieman kun kulmat saatiin taas kohilleen!