Elikkä ostin alkuviikosta mk3 supran kerkesin sill ajamaan 550km ja alkoi pieni naputus kuulumaan niin heti paikallistin vian kiertokangen laakereihin. Nyt ensi viikolla alkais vaihto operaatio mitä pitää ottaa huomioon kun vaihdan niitä?
Nosturilla ne vaihdetaan öljypohjan kautta mitä pitää purkaa että saa öljypohjan pois?
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Ainaki se on huomioitava jotta öljypohjaa ei saa pois jos kone on paikallaan.
Lainaus käyttäjältä: jykelä - 01 toukokuu, 2016, 18:22:13
Ainaki se on huomioitava jotta öljypohjaa ei saa pois jos kone on paikallaan.
kyll miä olin kattovinani et saa jos tiputtaa apurungon pois edestå :icon_smile: :ohnoes:
Lainaus käyttäjältä: toyocar - 01 toukokuu, 2016, 20:54:01
kyll miä olin kattovinani et saa jos tiputtaa apurungon pois edestå :icon_smile: :ohnoes:
nii no kyllä sen niin saa pois.
Nyt on vanhat laakerit pois ja 3 veivin laakeri sieltä oli antautunut. Minun onnekseni kampiakselissa ei jälkeäkään ja kaulakin on vielä pyöreä. Kiertokanki on suora ja kampiakseli on suora mikä lie sen tappanut. Yllätyksenä koneessa oli eaglen h-profiili veivit ja arp pultit. Ja cp n takomännätkin siellä oli☺
Sitten vielä paljonko on kiertokankien momentti? Voiko kiertokangen pultit käyttää uudestaan? Kyseessä arp t.