Onnistuuko kampiakselin etummaisen stefan vaihto kuinka helposti?
Riittääkö kun purkaa jakopään ja kampiakselin ajoitus pyörän irti, niin
saako siitä sen sitten vaihdettua. Vai joutuuko enemmän purkamaan?
Jos ja kun jollain kokemuksia, niin kaikki tieto kiinnostaa.
Itsellä ilmeisesti se stefa vuotaa hieman öljyä ulos
Onnistuu juurikin mainitsemallasi tavalla. Ei pitäisi olla mitään ihmeempiä/ erikoista, mikäli osat purkaantuvat helposti pois.
Selvä homma. Kiitos tiedosta.
Millä ton ajoituspyörän irroittaa vai pitäiskö sen lähteä siitä, kun saa
muut osat pois tieltä. Tarviiko siihen jonkunlaisen ulosvetäjän.
Lainaus käyttäjältä: JRL - 09 tammikuu, 2017, 14:45:20
Selvä homma. Kiitos tiedosta.
Millä ton ajoituspyörän irroittaa vai pitäiskö sen lähteä siitä, kun saa
muut osat pois tieltä. Tarviiko siihen jonkunlaisen ulosvetäjän.
Ihan dampperille tarkotettu ulosvetäjä olis näppärä olla olemassa.
Tämmönen tai vastaava http://www.ebay.com/itm/282292133508
Vakiodampperi ainaki lähtee ihan tavallisella ulosvetäjällä, dampperin pulttia sopivasti vaan ulospäin ja sitä vasten vääntää ulos. Triggeripyörässä on kaks M6 (muistaakseni) kierrettä, parilla sopivalla pultilla ja sopivan lattaraudan avulla tulee ihan hyvin ulos.
Takasin toi triggeripyörä meni ihan sormin ku lämmitti sitä vaan pikkasen.
Dampperi varten tein itse ulos vetäjän. Vaikka kyllä tollanen kunnollinen olis hyvä.
Pitää alkaa ens v.loppuna purkamaan.