Mistähän johtuis kun ohjaus jäykkä tyhjäkäynnillä. vähän kierroksia niin ohjaus kevenee. Tehostimen öljyt vaihdettu ja hihna kiristetty mut ei auttanut mitään.
Hammastangon solenoidin liitin irti, johtis poikki tai solenoidi sökö
Todennäköisesti vika ohjaustehostimen pumpussa. Mistähän löytäis uuden tehostimen pumpun ja mitäköhän maksaa?
Vaikka tuosta: http://www.driftmotion.com/Reman-1JZGTE-2JZGTE-PS-Pump-p/dm2963.htm
silti edelleen epäilen hammastangon solenoidia tai painepuolen banjoa hammastangossa, "tyyppi vika" kun on. Joskus ollut myös ohjaustehostajan ecu sökö, joka siis ohjaa tuota solenoidia hammastangossa.
vielä vähän tarkennusta tohon vikaan. elikkäs tehostin pelaa kyllä kylmänä normaalisti mutta kun ajaa jonkun matkan ja pysähtyy niin ohjaus jäykkä. Eli kun tehostajan öljy lämpiää ni tyhjäkäynnillä jäykkä ja kun kierrosksia ni normaali. Eikös toi solenoidi vika viittais siihen että pitäs olla koko ajan samanmoinen eli jäykkä?
Lainaus käyttäjältä: jham - 13 syyskuu, 2017, 19:11:11
Eikös toi solenoidi vika viittais siihen että pitäs olla koko ajan samanmoinen eli jäykkä?
Juu sitten voi kyllä hyvinkin olla pumpussa jotain häröö tai paineputken banjossa että venttiili alkaa jumiin kun lämpiää