Supra Club Finland

Vierasalue => Yleinen => Aiheen aloitti: jham - 05 syyskuu, 2017, 20:24:50

Otsikko: toyota supra -89 ohjaustehostin
Kirjoitti: jham - 05 syyskuu, 2017, 20:24:50
Mistähän johtuis kun ohjaus jäykkä tyhjäkäynnillä. vähän kierroksia niin ohjaus kevenee. Tehostimen öljyt vaihdettu ja hihna kiristetty mut ei auttanut mitään.
Otsikko: Vs: toyota supra -89 ohjaustehostin
Kirjoitti: TmiJKaas - 06 syyskuu, 2017, 08:01:03
Hammastangon solenoidin liitin irti, johtis poikki tai solenoidi sökö
Otsikko: Vs: toyota supra -89 ohjaustehostin
Kirjoitti: jham - 11 syyskuu, 2017, 21:13:01
Todennäköisesti vika ohjaustehostimen pumpussa. Mistähän löytäis uuden tehostimen pumpun ja mitäköhän maksaa?
Otsikko: Vs: toyota supra -89 ohjaustehostin
Kirjoitti: TmiJKaas - 12 syyskuu, 2017, 08:58:37
Vaikka tuosta: http://www.driftmotion.com/Reman-1JZGTE-2JZGTE-PS-Pump-p/dm2963.htm

silti edelleen epäilen hammastangon solenoidia tai painepuolen banjoa hammastangossa, "tyyppi vika" kun on. Joskus ollut myös ohjaustehostajan ecu sökö, joka siis ohjaa tuota solenoidia hammastangossa.
Otsikko: Vs: toyota supra -89 ohjaustehostin
Kirjoitti: jham - 13 syyskuu, 2017, 19:11:11
vielä vähän tarkennusta tohon vikaan. elikkäs tehostin pelaa kyllä kylmänä normaalisti mutta kun ajaa jonkun matkan ja pysähtyy niin ohjaus jäykkä. Eli kun tehostajan öljy lämpiää ni tyhjäkäynnillä jäykkä ja kun kierrosksia ni normaali. Eikös toi solenoidi vika viittais siihen että pitäs olla koko ajan samanmoinen eli jäykkä?
Otsikko: Vs: toyota supra -89 ohjaustehostin
Kirjoitti: TmiJKaas - 13 syyskuu, 2017, 20:24:26
Lainaus käyttäjältä: jham - 13 syyskuu, 2017, 19:11:11
Eikös toi solenoidi vika viittais siihen että pitäs olla koko ajan samanmoinen eli jäykkä?


Juu sitten voi kyllä hyvinkin olla pumpussa jotain häröö tai paineputken banjossa että venttiili alkaa jumiin kun lämpiää