Joo elikkä tarkoitus olis tuon kailahtaneen jälkiahdetun vaparin tilalle laittaa turbon moottori. Onko joku askarrellu saman asian kanssa? Muuten aika samanlaiset mutta sähköeroja. Esim miten sytkäpuoli? :icon_rr:
Itse kans meinasin ahtaa niin kauan kun kestää ja vaihtaa kans kerro kun tiedät enemmän ,mitäolit tehny vanhaan ja saiko voimaa yhtään.ja minkä pakosarja meni suoraa ja mikä turbo oli.
Joo eli vapariinhan sopii turbon hilut heittämällä. Öljypohjaan pitää öljyn paluu rakennella. Muuten aika bolt on. Täältä löytyy turbotus hilua jos kaipaat. Sen verran täs ny järkeillyt että täytyypi vaihtaa turbon johtosarjakin. Sytkäosissa sen verran eroa ettei tuu muuten mitään...
turbon johtosarja, ecu, puolat ja maf nyt ainakin.
jos manuaali niin suosittelen aftermarket ecu, custom johtis niin on paljon vapaammat kädet eikä tarvi käyttää paskaa maffia
Joo kiinnostaa kyllä rippeet soittele0451271673
Juu manuaali r154 tämä on. Nyt rupee oleen jokseenkin kasassa. Kansi on koneistamolla ja tulee tällä viikolla. Öljypohjan putsaus ja asennus. Tuo sähkö ei ole meikäläisen vahva puoli niin suosisin omaa johtosarjaa. Ellei jollain ole valmista pakettia kyseiseen moottoriin.?! :sign5: