Tässä vähän viisaammilta apua tarviisi. Pikku hiljaa muutettu auto single turboksi. Vanha ecu paikalla ja HKS F-CON VEHICLE SPECIFIC HARNESS TP5-1. Uusi mootorin ohjain Link G4Plus Kurofune. Koestartteja tehty ei lähde käyntiin. Map-anturin signaali häviää johonkin: näytää 0,5v ja kaasuläppä tiedot ihan mitä sattuu. Mutta jos jättää Kurofunen pois, niin alkuperäsellä eculla käynistyy. Kurofune kun rinnalla niin map anturin arvot startatessa ihan mitä sattuu, ja polttoainetta syöttää samalla käyrällä mitä näytää map anturi käyrä. Kiitokset etukäteen.
Vastataan itse itselle: Ongelma selvisi asteittain pikkuhijaa. 1) HKS:n johtosarja reitittää Map-anturin ja kaasuläpän asentotunnistimen eri tavalla kuin oletuksena Linkissä. 2) Sytytysjärjestys pitää samasta syystä vaihtaa 123456. 3) Sytytyksen ajoitusta piti myös näiden operaatioiden jälkeen korjata aika reilusti.