Eli. Celica Supra -84 2.8Ei jaksa kiertää yli 3000rpm.. Ennen sitä vetää ihan normaalisti, mutta siinä kohtaa rupeaa röpöttämään, eikä mee yli millään..
Millä tapaa noissa on toteutettu ennakonsäätö?
Tai jos jotain muita vinkkejä teillä olis tarjota, niitä otetaan mieluusti vastaan...
Tulpat vaihtamalla raja nousi 4000-4200rpm. Eli uudestaan kysynkin: Miten toteutettu ennakonsäätö?
Ajattelin , josko täältä löytyy tietotaitoa, jos tätä foorumia kukaan lukee?
Kiitos jo etukäteen ja anteeksi v-tutuskäyrä. Hävettää myöntää, mutta Xsara sentään toimii ;D
Lainaus käyttäjältä: GameOver - 24 heinäkuu, 2006, 22:03:47
Tulpat vaihtamalla raja nousi 4000-4200rpm. Eli uudestaan kysynkin: Miten toteutettu ennakonsäätö?
Ajattelin , josko täältä löytyy tietotaitoa, jos tätä foorumia kukaan lukee?
Kiitos jo etukäteen ja anteeksi v-tutuskäyrä. Hävettää myöntää, mutta Xsara sentään toimii ;D
Pikku vinkki. kannattaa liittyä autojäseneks niin saattaa ehkä saada jotain vastauksiakin.
Onko sitä tuon ikäisessä autossa ilma-määrämittaria...muutoin viittaisi vituillaan olevaan sytytykseen....
Eiköhän 5M-GE ole vielä ilmamäärämittarilla, kuten 7M-GE:kin.
Sytkähän se siellä on perseellään...sain strobon käsiini.
Tyhjäkäynnillä ennakko näyttäisi olevan ok. Pikkasen kun nostaa kierroksia, sytkä vetää täydet ennakot. Sitten kun rupee pätkimään siinä 4000rpm jälkeen, siirtyy sytkä liian myöhäselle...yli nolla-asennon.
Taitaapi olla aika ruveta ettimään sellasta pientä boksia, mikä makaa siinä puolan päällä
Se puolan päällä oleva sytytysyksikkö ainoastaan katkoo kipinää, eli jos se on rikki niin kone ei käy lainkaan...