käsittämättömiä murheita 3sgte mr2:sen kanssa... ??? ongelma on seuraavanlainen. kyseinen vipu toimi moitteetta suoraan ajosta..toimi nornaalisti paikalliseen kahvilaan parkkiin..normaali jälkikäyttö..kahvilta takas ja veto kateissa..aivan jumisen oloinen ja ahdot nousi paikoillaan..noin.50hv tehoja..no ajattelin että pakosiipihän sieltä lähti..downpipe pois ja aivan ehjä ahdin..(silmämääräisesti) hetken kelailtuani tulin tulokseen että ennakot taitaa olla reilusti miinuksella kun paineet tosiaan nousee paikoillaan vaikka 1.5kg:seen ja ahdin rupeaa punertamaan...mutta mistäpä tota vikaa hakis?? jo tehdyt toimen piteet ovat seuraavanlaiset...
MAP-anturi vaihdettu...ei vaikutusta
Vedenlämpöanturit (vihreä, ruskea) vaihdettu ei vaikutusta
Nakutusanturi vaihdettu Ei vaikutusta
jakaja tarkistettu ja kohdallaan
Sytkälampulla tarkistettu perusennakko -20 ja paineessa asteikko katoaa kokonaan!!
samalla vaihdoin modatun ahtimen ...ei vaikutusta...ct26 lds-mod
Lambda uusittu ei vaikutusta
jako on paikoillaan ...ei tarkastettu mutta käy tyhjää kuin kello
-kansipahvi on ehjä ainakin perusjuttuihin katsoen
mikähän mahtaa olla?? ???
Lainaus käyttäjältä: vipu83 - 06 marraskuu, 2006, 11:53:30
käsittämättömiä murheita 3sgte mr2:sen kanssa... ??? ongelma on seuraavanlainen. kyseinen vipu toimi moitteetta suoraan ajosta..toimi nornaalisti paikalliseen kahvilaan parkkiin..normaali jälkikäyttö..kahvilta takas ja veto kateissa..aivan jumisen oloinen ja ahdot nousi paikoillaan..noin.50hv tehoja..no ajattelin että pakosiipihän sieltä lähti..downpipe pois ja aivan ehjä ahdin..(silmämääräisesti) hetken kelailtuani tulin tulokseen että ennakot taitaa olla reilusti miinuksella kun paineet tosiaan nousee paikoillaan vaikka 1.5kg:seen ja ahdin rupeaa punertamaan...mutta mistäpä tota vikaa hakis?? jo tehdyt toimen piteet ovat seuraavanlaiset...
MAP-anturi vaihdettu...ei vaikutusta
Vedenlämpöanturit (vihreä, ruskea) vaihdettu ei vaikutusta
Nakutusanturi vaihdettu Ei vaikutusta
jakaja tarkistettu ja kohdallaan
Sytkälampulla tarkistettu perusennakko -20 ja paineessa asteikko katoaa kokonaan!!
samalla vaihdoin modatun ahtimen ...ei vaikutusta...ct26 lds-mod
Lambda uusittu ei vaikutusta
jako on paikoillaan ...ei tarkastettu mutta käy tyhjää kuin kello
-kansipahvi on ehjä ainakin perusjuttuihin katsoen
mikähän mahtaa olla??
VIka poistettu...voinee poistaa
mikä mahto olla vikava? eikö toi pwerusennakko oo vähä aikasella... 3s-ge:ssä muistaakseni 8astetta poksi ohitettuna...
Mikä oli vikana tuttavan autossa samat murheet? eli ennakko katoaa rasituksessa????
Käsittääkseni 10 astetta on Toyotan kirjan mukaan vakiossa ennakko.