Mites, onko kukaan foorumilainen celicasupen omistaja tehny 7M-GTE swappia? Vaatiiko akselistojen muutoksia vastaamaan kolmoskoppasta? :ohnoes:
Lainaus käyttäjältä: Nippon Power - 02 helmikuu, 2007, 16:01:26
Vaatiiko akselistojen muutoksia vastaamaan kolmoskoppasta? :ohnoes:
Ei, koska kolmoskoppainen on eri auto, ja eri mallisarjaa joten sitä ei voi käyttää vertailumallina.
ja suoraanhan et saa tota 7m-gte leimattu.. mut turbotettu 7m-ge kelpaa ;D
tehty nähty koettu toi 7m laittaminen celicasupraan
Lainaus käyttäjältä: sonic - 02 helmikuu, 2007, 16:24:32
ja suoraanhan et saa tota 7m-gte leimattu.. mut turbotettu 7m-ge kelpaa ;D
tehty nähty koettu toi 7m laittaminen celicasupraan
Tehotko on turbos liian kovat? Vai mistä jää kiinni toi?
Lainaus käyttäjältä: Nippon Power - 02 helmikuu, 2007, 16:41:42
Tehotko on turbos liian kovat? Vai mistä jää kiinni toi?
Kyllä. Teho saa kasvaa 20% ja turbokoneella ne kasvavat reippaasti enemmän. Vapaasti hengittävän 7m-ge:n saisi vielä juuri ja juuri noihin rajoihin.
Eli jos turboa halajat niin turbota nykyinen, tai tee 7m-vapariversiosta. Siitä sitten penkität sopivat teholaput jotka jäävät tuon 20% kasvun sisälle niin onnistuu.
Mitkäs jarrut oot sonic laittanu eteen ja taakse? ::)
Lainaus käyttäjältä: Nippon Power - 02 helmikuu, 2007, 20:16:58
Mitkäs jarrut oot sonic laittanu eteen ja taakse? ::)
itte päästelen suht vakio jarruilla..eioo ollu tarvetta isontaa vielä
Lainaus käyttäjältä: sonic - 02 helmikuu, 2007, 22:17:08
Lainaus käyttäjältä: Nippon Power - 02 helmikuu, 2007, 20:16:58
Mitkäs jarrut oot sonic laittanu eteen ja taakse? ::)
itte päästelen suht vakio jarruilla..eioo ollu tarvetta isontaa vielä
Eikö laki muka vaadi isompia, kun vaihtaa 7M koneen? :o :yum:
ei koska se on mallisarjan tehokkain jo. siitä saa sitten nostaa tehoja sen 20%.
jos ei olis tehokkain mallisarjassaan ja eriävä alustalta/jarruista jne, niin sitten niitä pitäisi päivittää, mutta tässähän ei sellaista tarvetta ole. Hönkää vaan pesään ja uus pata keulille.
Kiitti tiedosta! :D :P-<: