Tervehdys ukot!Eli tuli sitten hommattua(kiitos Eurocarsille) otsikon mukainen kulkuneuvo vaimon kauppakassiksi(mihinkähän ne kassit mahtuu?).Nyt sit tartteis ruveta hankkimaan rengasta/vannetta alle.16"(tai 17")olis vissiin ihan hyvä koko,mut minkälaiset alle menee?Jos on jäänyt sopivia tallin nurkkaan pölyttymään,niin tarjotkaa ihmeessä.Tulevaisuudessa pitäis päivittää alustaa,jonka jälkeen(ensi talvena) moottorin kimppuun.Ehdotuksia renkaiden/alustan/moottorin suhteen otetaan mielellään vastaan.Ulkopuoli jää vakioksi,eli ALL GO.NO SHOW.
No 7.5x17" ainakin meni ET35:llä aika sopivasti. Olikohan niissä 205/40 päällä.
Alusta...D2:lta sais koilarit sopuhintaan. Moottori...no mitä sieltä on hakusessa?
PS. Kassit mahtuu normaalisti jalkojen väliin. ;D
Renkaat/vanteet hommattu(Alustar+205/40/17.Nankang ???).Mutta mistä alustaan palikkaa?Coilarit ei kiinnosta,vaan tartteis saada ihan perinteinen 30-40mm.madaltava alusta.Moottori puolesta en vielä osaa sanoa,mut toiveena olis +200 tervettä ja luotettavaa konia.A4-GZE olis varmaan helppo vaihtoehto.Miten pitkälle mahtaa pärjätä ton kompurakoneen eculla,kun noi Haltecit sun muut on niin pirun arvokkaita,ja Megaruuttaan ei taida riittää meikäläisen näppäryys.
Lainaus käyttäjältä: roku - 24 maaliskuu, 2007, 20:38:15
Renkaat/vanteet hommattu(Alustar+205/40/17.Nankang ???).Mutta mistä alustaan palikkaa?Coilarit ei kiinnosta,vaan tartteis saada ihan perinteinen 30-40mm.madaltava alusta.Moottori puolesta en vielä osaa sanoa,mut toiveena olis +200 tervettä ja luotettavaa konia.A4-GZE olis varmaan helppo vaihtoehto.Miten pitkälle mahtaa pärjätä ton kompurakoneen eculla,kun noi Haltecit sun muut on niin pirun arvokkaita,ja Megaruuttaan ei taida riittää meikäläisen näppäryys.
ehm, saanko mielenkiinnosta kysyä, että miksi perinteinen alusta ja paljonko sellasesta joutuu köyhtymään? itse en ainakaan coilovereiden ostamisen jälkeen edes harkitsisi moista.... varsinkin kun nykyisin saa (mun mielestä) hyviä coilovereita prkl halvalla! ;)
MK1 MR2 on varsin kevyt auto. Mielestäni selvästi painavampi MK2 Teinin SuperStreeteillä tuntui jo liian kovalta vaikka iskarit olivat melkein löysimmälle säädetty. Etupää varsinkin tuntui ihmeellisen pompottavalta.
Perinteisissä madallusjousissa ainakin MK2:ssa varsin yleinen käsitys on että Eibach on paras kadulle. Paras perinteisista iskareista MK2:ssa on säädettävä Koni, mutta myös keltainen Bilstein on hyvä eikä pidä väheksyä uudemmista turboista vakiona löytyvää mustaa Bilsteiniakaan.