Ensiksi haluan kiittää upeista sivuista ja tiedon määrästä! tippu meinaa auton hinta kivasti ku ensiks kattelin autoa hallilla ja sitten juttelin myyjän kanssa.
Eli gti celica lähtee nyt vaihtoon ja mkIII turbo supra tilalle. olen nyt "opiskellu" sivuilta vikoja ym. ni asiani koskee lähinnä varaosien huonoa/kallista saantia. eli autossa on kardaanin tukilaakeri aika lopussa ja kansipahvia ei oo vaihettu. onko se sitten hyvä vai huono asia? huoltokirja kyllä löytyy. ei vissiin ihan älyttömästi kengitty?? vielä :D eli kannen vaihdon ja kardaanin tukilaakerin vaihdan tietenkin itse mutta joudunko oikeesti toyotan varaosien armoille. kansipahvi tulee kyllä jostain muualta, mutta tukilaakeria ei taida olla muualla??? onko muuten tukilaakerin vaihdossa jotain huomioitavaa? siis muita autoista poikkeavaa? ja sitten tosta turbosta ku malliltaan ct26??? eli sama kun turbo celicassa kö??? vai onko eroja? niin ja jos vielä tulee jotain vikoja mieleen mitä kannattais tarkistaa ni kiitollisena odotan :D
Lainaus käyttäjältä: adonis - 26 toukokuu, 2007, 19:44:09
Ensiksi haluan kiittää upeista sivuista ja tiedon määrästä! tippu meinaa auton hinta kivasti ku ensiks kattelin autoa hallilla ja sitten juttelin myyjän kanssa.
Eli gti celica lähtee nyt vaihtoon ja mkIII turbo supra tilalle. olen nyt "opiskellu" sivuilta vikoja ym. ni asiani koskee lähinnä varaosien huonoa/kallista saantia. eli autossa on kardaanin tukilaakeri aika lopussa ja kansipahvia ei oo vaihettu. onko se sitten hyvä vai huono asia? huoltokirja kyllä löytyy. ei vissiin ihan älyttömästi kengitty?? vielä :D eli kannen vaihdon ja kardaanin tukilaakerin vaihdan tietenkin itse mutta joudunko oikeesti toyotan varaosien armoille. kansipahvi tulee kyllä jostain muualta, mutta tukilaakeria ei taida olla muualla??? onko muuten tukilaakerin vaihdossa jotain huomioitavaa? siis muita autoista poikkeavaa? ja sitten tosta turbosta ku malliltaan ct26??? eli sama kun turbo celicassa kö??? vai onko eroja? niin ja jos vielä tulee jotain vikoja mieleen mitä kannattais tarkistaa ni kiitollisena odotan :D
jooh, varaosia ei löydy oikein kuin toyotaltalta, mut aina voi soveltaa muitten osia ;D ja eikös celicas oo ct 20 ???
Celicoissakin on CT26 ahdinta, mutta supran ahtimen tarkka koodi on CT26A ja se on aavistuksen isompi.
Lainaus käyttäjältä: Juipe - 27 toukokuu, 2007, 12:12:58
Celicoissakin on CT26 ahdinta, mutta supran ahtimen tarkka koodi on CT26A ja se on aavistuksen isompi.
niin ku tuo ct26a on lantikan ahdin ;D
Lainaus käyttäjältä: tenkanen - 26 toukokuu, 2007, 23:02:51
jooh, varaosia ei löydy oikein kuin toyotaltalta, mut aina voi soveltaa muitten osia ;D ja eikös celicas oo ct 20 ???
Tojolta tosiaan varaosat, mutta niitäki alkaa saaman ihan kohtuu hinnalla ku ostelee vaan tarpeeks :D Ja pallolamppu celicassa tais olla CT20B-ahdin.
Koita että toimiiko puhaltimen ykkösnopeus, jos ei niin se vastuspaketti on tod.näk. rikki. Ja jos ei toimi, niin mulla ei ainakaan ilmastointikaan toiminu kunnolla ennen ku vaihto ton vastuspaketin. Ei ollu pahanhintanen toyotalla uus, vajaa neljä kymppiä.
Kiitos näistä!
Ja nyt pahasti tuntuu siltä että oli se missä kunnossa vaan ni ostan pois sen :D semmosta vielä piti kysyä että kun siinä on se kardaanin tukilaakeri väljä ni mistähän se vois johtua ku ei se nyt pitäs kuitenkaa ittekseen kulua et löytyiskö vika esim.ristikosta tai jostain muualta?
....ja nyt tekemään kauppoja. :D
Lainaus käyttäjältä: adonis - 28 toukokuu, 2007, 14:59:41
....ja nyt tekemään kauppoja. :D
noooh... miten kävi? tuliko kaupat?
noh kaupat jäi vähän kesken mutta supra tulee kotiin suprassa palo kansipahvi yllätys yllätys ja venttiilit rupes nakuttamaan nyt vaan yritetään enää saada hinta kohdilleen... ei mikää halpa remppa kuitenkaa 24-venaseen vaihtaa nostimia mitähän maksaa 24kpl nostimia :D
ja oikease kansi ehottomasti ja kato ettei jää jakopään kopasta kantamaan... ettei käy ku mulle :ohnoes:
joo kansi menee pajalle. et saa samalla koeponnistettuu...
saman tienhän voisit heittää kristerille privaa ja hommata arp:in kansipultit. kestää nostaa ahtoja johonki .7 tai .8
villi veikkaus että kannessa nokkalinja kierossa ja sen takia rupes nakutteleen :P
tai nokka akselit on mennyt kuten multa. jos nokkalinja on mennyt niin ei taida auttaa kun kannen vaihto? onneks itellä ei mennyt muuta ku akselit :ohnoes: