Juu-u, eipä sitten tullut manuaalia Supran mukana tms. Eli, teillä varmaan jollaki olis nouhauta kyseiseen autoon, kuten:
Mikä turbo? Miten 350heppaa pihalle, kestääkö kone? Mites näissä suuttimissa tää juttu menee? Eli minkä kokoset vakiona, millaset riittää siihen 350koniin. Onko Suprassa Konin alusta vakiona? Itele oli alla, ni aloin miettiin.. Mites tämä fuel cut defenderi? Tarviiko tollasta jos on esim Walbron225 pumppu? Ja mites tämä coolerijuttu, mitäs sillä isommalla nyt voittikaan? Jatkan ku muistan loputki mieltä askarruttaneet asiat :yum:
Lainaus käyttäjältä: Snousi - 01 kesäkuu, 2007, 23:19:27
Juu-u, eipä sitten tullut manuaalia Supran mukana tms. Eli, teillä varmaan jollaki olis nouhauta kyseiseen autoon, kuten:
Mikä turbo? Miten 350heppaa pihalle, kestääkö kone? Mites näissä suuttimissa tää juttu menee? Eli minkä kokoset vakiona, millaset riittää siihen 350koniin. Onko Suprassa Konin alusta vakiona? Itele oli alla, ni aloin miettiin.. Mites tämä fuel cut defenderi? Tarviiko tollasta jos on esim Walbron225 pumppu? Ja mites tämä coolerijuttu, mitäs sillä isommalla nyt voittikaan? Jatkan ku muistan loputki mieltä askarruttaneet asiat :yum:
pistäs admineille privan auton tiedot ni saat autojäsen nimikkeen, kaikki tarpeellinen tieto löytyy vasta kun foorumi aukeaa kunolla... näitä ei jaksa kovin moneen kertaan selittää... eli privaa vaikka kimmolle...
Lainaus käyttäjältä: -tarzi- - 01 kesäkuu, 2007, 23:21:25
Lainaus käyttäjältä: Snousi - 01 kesäkuu, 2007, 23:19:27
Juu-u, eipä sitten tullut manuaalia Supran mukana tms. Eli, teillä varmaan jollaki olis nouhauta kyseiseen autoon, kuten:
Mikä turbo? Miten 350heppaa pihalle, kestääkö kone? Mites näissä suuttimissa tää juttu menee? Eli minkä kokoset vakiona, millaset riittää siihen 350koniin. Onko Suprassa Konin alusta vakiona? Itele oli alla, ni aloin miettiin.. Mites tämä fuel cut defenderi? Tarviiko tollasta jos on esim Walbron225 pumppu? Ja mites tämä coolerijuttu, mitäs sillä isommalla nyt voittikaan? Jatkan ku muistan loputki mieltä askarruttaneet asiat :yum:
vakio turbo on ct26. sinänsä ihan ok turbo johonkin kiloon asti... pakopesät tahtovat halkeilla... 350 heppaaa ei tunnu missään jos laitat metalli kannen tiivisteen... vakio suuttimet ovat 440cc, riittävät siihen 450 heppaan samoin kun pumppukin... fuel cutti tulee auttamattomasti vastaan 0,7 barissa, eli esim. itpower.com:ista hks fuel cut defender. suprassa on tojon oma alusta, konit maksavat 500-700 kierros riippuu paikasta... isompaa cooleria ei 350 heppaan tarvita...
eli tiivistetttynä ainoat pullon kaulat ovat tuo fuel cut ja kannen tiiviste..
Ok, toi viimeisin selvensi asioita aika paljon, eka taas oli aika hepreaa, kun en näit foorumeit kauheesti ole ennen käyttäny.. Mut thanks kuitenki!
lueppas tiedote sivulta siellä on ohjeet autojäseneksi liittymiseen!
Liittyminen autojäseneksi:
Lähetä sähköpostina:
- Etunimi, Sukunimi
- Auton malli, moottori, vuosimalli
- Sähköpostiosoitteesi
- Tunnuksesi Supra Clubin forumissa. Huom! tärkeä kirjoittaa tunnus oikein
- Auton rekisteritunnus
Tietoja ei julkaista missään !!
Nämä osoitteeseen liity@supraclubfinland.com
Käsittelemme liittymiset ja lisäämme autojäsen statuksen.
Juu, laitoin mie nuo jo.. Mites sulla tietoa tuosta rajoittimesta? Miten sais lisää kiekkaa tauluun esim. tonnin verran?
Se ei se fuel cut defenderi ollu kalliskaan, positiivinen yllätys :D
Lainaus käyttäjältä: Snousi - 02 kesäkuu, 2007, 00:02:29
Juu, laitoin mie nuo jo.. Mites sulla tietoa tuosta rajoittimesta? Miten sais lisää kiekkaa tauluun esim. tonnin verran?
Se ei se fuel cut defenderi ollu kalliskaan, positiivinen yllätys :D
ei se oo kallis, itekkin laitan tilluuseen... vakio alakerralla ei pysty kierrättään yhtään enempää. jos näkisit kampuran livenä niin huomais heti, että on kuorma auton luokkaa :D eli käytetään sitä mahtavaa vääntöä. eaglen kanget vaihtamalla ja kunnon laaakerit kone kestää kierrättää sen 7000- 8000 mut sit voi jo yläkerta tulla vastaam. rajotinta saa kai jotenkin ohitettua/ tai ecua säätämällä
Tämmönen viel on askarruttanut. Mikähän on Supran ahtopaine tehtaan jäljiltä?
0,36 tais olla siellä.. eli ei yhtään mitään ;D
No eipä kyllä hääppösesti ole ei.. Jaa-a, mihinhän net kehtais nostaa kylmiltään.. 0,6? Tasan kiloon?
jos ei oo metalli tiivistettä ni max 0.7 mut siinä voi ehkä tulla fuel cutti vastaan.
tuolla manuaalissa luki että fuel cutti tulee vastaan 0.96 ahto paineilla mutta jollain se ottaaa paljon aikaisemmin ittellä otti 0.9:ssä
mulla on uus massa laitettu tossa noin apaut 1000km sit ja hyvin pysyy tuollainen 0.6 kiloo sisällä.
toi fc on niin yksilöllinen kaikissa että ei kannata ees vertailla :P
Lainaus käyttäjältä: OspreY - 02 kesäkuu, 2007, 12:56:52
mulla on uus massa laitettu tossa noin apaut 1000km sit ja hyvin pysyy tuollainen 0.6 kiloo sisällä.
joo,mullaki on vaan nyt massatiiviste+arp pultit, ja nyt vähä aikaa sit jälki kirittii, mut ei ollu löystyny yhtään.. ja kestää varmasti, ahtoja nyt n.0,65-0,7 vakio putkella+osilla oli ahdot mulla 0,45
Lainaus käyttäjältä: tenkanen - 03 kesäkuu, 2007, 02:48:03
Lainaus käyttäjältä: OspreY - 02 kesäkuu, 2007, 12:56:52
mulla on uus massa laitettu tossa noin apaut 1000km sit ja hyvin pysyy tuollainen 0.6 kiloo sisällä.
joo,mullaki on vaan nyt massatiiviste+arp pultit, ja nyt vähä aikaa sit jälki kirittii, mut ei ollu löystyny yhtään.. ja kestää varmasti, ahtoja nyt n.0,65-0,7 vakio putkella+osilla oli ahdot mulla 0,45
juu mulla on vakio pultit tuossa 90nm ja vakio putkistokin vielä :D
Mites tällänen sitte: Ainaku annan lapikasta vähä reilummin niin syttyy mittariston vasempaan kulmaan vilkkumaan punanen merkkivalo joka lopettaa heti ku höllää kaasua pätkänmatkaa? Vissiin siinä lämpötilakuvake vilkahtelee tms..
onko jäähynesteet vähissä? jos kato pääsee heilahtaan kun painat kaasua niin luulee että nesteet lopussa,...
Paisuntasäiliöstä nesteet vähissä -varoitusvalo. Ts. varottaa koneen ylilämmöstä.
ai suprassa on semmonenkin:S aika hitech O0
Ei noita kaikissa ole, toisessa aiheessa (jäsenpuolella) oli puhetta että vain joillakin markkinoilla on ollut. Esim. mun euro-vaparissa ei ollut, samanikäisessä kanadavehkeessä oli, -92 saksaturbossa oli jne.
Sepä se, paisuntasäiliös on kyl nestettä ja syylärin korkki toimii niinku pitää, tosin orkkis korkki on 0,9 ja toi uus on 1,1bar.. Ja eipä tuo automaatilla niin paljon niia, et nesteet heiluu :D Täytyy siis ihmetellä tarkemmin.. Hei, onks kellaan hajua millä/miten turbon jäähytys toimii? Piruku ole sitä orkkis "käyttäjänkäsikirjaa", siitä sen kai näkis suoriltaan..
..siis sen et mitä se valo tahtoo sammuakseen.. Ärsyttävä pikkuvika, tosin tuo minun SuperCorolla ny muutenki on epämääränen kokoelma pikkuvikoja :D
voi kuule ku oiskin pikkuvikoja eikää niitä isoja vikoja ;D
itellä kone poks ni mrenkaat 200, laakerit 400, tiivistesarja 450, koneistus 500 et ole onnellinen! ;D
ja päälle tuhannet työ tunnit ;D
Ennemmin tai myöhemmin se on itelläki edessä. Jos nyt ens alkuun sais ruuvailtua koneen 300 hepan paremmalle puolen ja alkas sitte kattoon, et kestääkö vai laukeeko käsiin..
kyllä varmasti kestää jos kannen tiivisteon metallia, ja muista hyvä ihminen supran koneeseen vain Öljyä, eli ei mitään mobilin kusta vaan esim castrol 10-60 tws tai kendall 20-50, se pitää koneen kunnoss!
juu-u, en ajatellu rapaa juottaa öljynä. En vaan prkl, vielkään tiä et mitä tarvin tohon heppojen hakuun. Meinasin lähteä eka ihan nostamalla ahtoja liikkeelle, eli fuel cut defender, apexin safc et välttyy lastuttamiselta (ja jos vaik tuleeki tehosokeus ni ei tarvi olla taas heti lastua teettämäsä), paineet 0,8 (?) ja mitä muuta, kas siinä pulma.. Ilmeisesti ilmamäärämittaria tarvii ja arvaa onko hajuakaan et mitä sellanen tekee(mihin hommaan sen tarvii :ohnoes: Ja eiks mk3:ssa ollu jo vakiona 440 suuttimet? Piru vie, henkimaailman hommia, liikaa tapoja virittää ja liikaa pömpeliä siihen hommaan. Sais ny ton tekniikkaosion foorumista auki ni pääsis vähä helpommalla.. Ainaki muut ku en koko aikaa olis kyselemäs :D
3tuuman ränni, suodatin,fcd, ja pensaa lisää. siinä nytten aluksi jotain.
tuolla 3 tuuman putkistolla nousee jo paineet aika kivasti ja sen jälkeen on helppo nostaa lisää jos tarve vaatii. ;)
Juu-u, tehoputkisto löytyy (vaan tuskin on 3 tuumaa koko matkalta, häätyy mittoa i morgon), dumppiki o pellin alla pihisemäsä ja tunnelmaa luomasa.. Sitte nuo loput: fuel cuttin kuulema saa ohjelmoitua samalla pois ku lastuttaa ja samallahan se bensapuoliki hoituu. Pumppuna on Walbron 225 ja vaparisuodatinta jos tarkotit ni seki kyllä on jo.. Tosin se on niin paskanen et vois vaihtaa, vaan ku ei oo hajuakaan et mistä uuden sais. Helpottas jos ois ees merkki tiedos, mutkun ei.. Mites tää muuntotaulukko menee mmHg:sta Bar/kilo asteikolle? Meigän Suprasa jostain syystä mmHg mittari turbolle eikä kilomittaria, ni mitähän tollanen 400mmHg tekis kiloina/bareina vai miten se ny meneekään..
Lainaus käyttäjältä: Snousi - 04 kesäkuu, 2007, 01:50:06
Juu-u, tehoputkisto löytyy (vaan tuskin on 3 tuumaa koko matkalta, häätyy mittoa i morgon), dumppiki o pellin alla pihisemäsä ja tunnelmaa luomasa.. Sitte nuo loput: fuel cuttin kuulema saa ohjelmoitua samalla pois ku lastuttaa ja samallahan se bensapuoliki hoituu. Pumppuna on Walbron 225 ja vaparisuodatinta jos tarkotit ni seki kyllä on jo.. Tosin se on niin paskanen et vois vaihtaa, vaan ku ei oo hajuakaan et mistä uuden sais. Helpottas jos ois ees merkki tiedos, mutkun ei.. Mites tää muuntotaulukko menee mmHg:sta Bar/kilo asteikolle? Meigän Suprasa jostain syystä mmHg mittari turbolle eikä kilomittaria, ni mitähän tollanen 400mmHg tekis kiloina/bareina vai miten se ny meneekään..
se 400mmHg on 0,532 Bar
...Eli se ahtaa kaikki hurjat "noin" 0,45bar. Hoh, ompas vähän ???
Ja vähän aiheen vierestä, mistäs niit parempia pinnapulttei ja 2mm jotain-muuta-ku-massaa-kannentiivisteitä saikaan?
juu kunnon putkisto kannattaa laittaa ihan ekaks....
alkupätkä siis turbolta asti vähintään 3" putkea....katit saunan taakse >:D.. ittellä nous paineet jonnekkin 0.7-0.8bar pelkän putkiston ja filltterin vaihdolla ja fuel cutti rupes heti kiusaamaan... ::) ja meno oli ihan toisenlaista vakioon nähden...
ja kun nuita paineita joskus innostut ruuvaamaan niin ei kannata sit vakio turbolla (jos ei oo muokattu) yli kiloon säätää...
sillä paineet nousee matalemmilla kierroksilla ylemmäskin, mutta orkkis ct 26:nen rupeaa yläkierroksilla sakkaamaan jo yli kilon paineilla ja joutuu näin ollen pyörimään ylikierroksilla... kuukauden pari se kestää mut sit :'(
Lainaus käyttäjältä: superpete - 04 kesäkuu, 2007, 06:12:21
juu kunnon putkisto kannattaa laittaa ihan ekaks....
alkupätkä siis turbolta asti vähintään 3" putkea....katit saunan taakse >:D.. ittellä nous paineet jonnekkin 0.7-0.8bar pelkän putkiston ja filltterin vaihdolla ja fuel cutti rupes heti kiusaamaan... ::) ja meno oli ihan toisenlaista vakioon nähden...
ja kun nuita paineita joskus innostut ruuvaamaan niin ei kannata sit vakio turbolla (jos ei oo muokattu) yli kiloon säätää...
sillä paineet nousee matalemmilla kierroksilla ylemmäskin, mutta orkkis ct 26:nen rupeaa yläkierroksilla sakkaamaan jo yli kilon paineilla ja joutuu näin ollen pyörimään ylikierroksilla... kuukauden pari se kestää mut sit :'(
juuri näin! mul on kans se 3" putkisto 1 jalometalli katilla, ja 1 vaimentimella. sekä vapari koneen nokat niin ahdot on n. 0,65-0,7 eikä FC oo tullu vielä vastaan. ainiin ja paikoilleen jäi oma elbow.. eli ei taia saada kauheasti hyötyä 3" elbowilla? ::)
kyllä tuo elbow ois ihan hyvä isontaa... eron voi jopa huomata...
sus intake kit. sellasen saa/sai ainakin poverdoselta. ittelläni on sellainen eikä ole valittamista :)
Lainaus käyttäjältä: Snousi - 03 kesäkuu, 2007, 23:21:08
Hei, onks kellaan hajua millä/miten turbon jäähytys toimii? Piruku ole sitä orkkis "käyttäjänkäsikirjaa", siitä sen kai näkis suoriltaan..
Normaali öljynkierto tietysti jäähdyttää ja lisäksi siinä on vielä vesikiertokin.
Lainaus käyttäjältä: -tarzi- - 03 kesäkuu, 2007, 23:56:42
kyllä varmasti kestää jos kannen tiivisteon metallia, ja muista hyvä ihminen supran koneeseen vain Öljyä, eli ei mitään mobilin kusta vaan esim castrol 10-60 tws tai kendall 20-50, se pitää koneen kunnoss!
Kyl mulla ainaki on nuo mobilin kuset pysyny joka koneessa ja tässäki nousi öljynpaineet ku vaihdoin nuo mobilit koneeseen. Entisillä ei ollu ajettiu ku pari tuhatta, mutta ku ei tienny mitkä oli sisällä, niin oli pakko vaihtaa.
asiasta kolmanteen miks porukalla nousee paineet noin peevelisti putkiston vaiholla? vuotaako mulla ahtoputkisto tai hukkaportti kun modit on 3,5"elbow+dp ja loppuputki 3", vapaavirataus suodatin, iso cooleri+2,5" ahtoputket, bensanpaineita säädetty, alkuperänen dumppi heivattu mäkeen (tilalla turbosmartin joku dumppi) ja ahdot on 0,5-0,6. bleed-valvella säätämällä saa kyl reippaasti yli kilonkin pysyyn koko kierrosalueen vaikka turbona ct26 onkin. (liekö modattu?)
No mikäs tämä tällänen bleed valve o ja minkä kanssa se toimii yksiin ja miten? Menee jo prkl liian vaikiaksi pienelä ihmisellä käsittää. Liikaa tapoja ottaa tehoja ja vain yksi auto O0
bleedi on sellanen hana mikä tulee hukkaportin kelloon menevän lekiun väliin. siitäs saa käännettyä ahto painetta
...ja mistähän sellasen saa???????? ...alakopa kiinnostaan :yum:
v-racingille yv:tä! ja sit tuning liikkeistä saa sellasii et ruuvi tulee kabiiniin niin voit kääntää jos joku persenaama tulee v8 audilla tai bemarilla vierelle ;D
Tämmönen ongelma tuli ku vein lasit tummennukseen; Pitäs ne takana olevat kolmiolasit saada irti, työnjälki oli täyttä paskaa ku koetti paikalleen tummentaa. Onko ne liima vai tiivistelasit?
Lainaus käyttäjältä: Snousi - 06 kesäkuu, 2007, 14:40:50
Tämmönen ongelma tuli ku vein lasit tummennukseen; Pitäs ne takana olevat kolmiolasit saada irti, työnjälki oli täyttä paskaa ku koetti paikalleen tummentaa. Onko ne liima vai tiivistelasit?
jos liikkeessä käytit ni menehän sanomaan että tekevät uusiks ::)
Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 06 kesäkuu, 2007, 15:38:23
Lainaus käyttäjältä: Snousi - 06 kesäkuu, 2007, 14:40:50
Tämmönen ongelma tuli ku vein lasit tummennukseen; Pitäs ne takana olevat kolmiolasit saada irti, työnjälki oli täyttä paskaa ku koetti paikalleen tummentaa. Onko ne liima vai tiivistelasit?
jos liikkeessä käytit ni menehän sanomaan että tekevät uusiks ::)
¨
kyllä ammattimies tummentaa lasin kun lasin paikallaan asianmukaisesti.. ;)
ne kolmiot on muutamalla mutterilla kiinni... 10mm muttereita. sisältä ensin katteet pois ja sit mutterit auki jos tahtoo ne irrallaa tummentaa.
..ilmeisesti ei sitte ollu ammattimies, työn jälki yhtä PASKAA! Kaks tuntia ajelin ja pihisin kiukusta, sitte soitin uuden ajan.. Huomenna jo pääsee ja prkl nyt saa tehä kunnola kerrala :bootyshak Ärsyttää tollanen, oisin itekki tehny parempaa jälkeä. Noh, onneksi siin on 2 vuoden takuu työlle ;D
jepjep. Olipas vain. tummensihan se kunnolla tällä kertaa, purkaa piti puoli autoa ja prkl joudun ite kasaan :ohnoes: Miten toi bleed valve juttu ny menee? Säätääkö jo olemassa olevia ahtoja vai pystyykö jopa nostaan niit??
Lainaus käyttäjältä: Snousi - 07 kesäkuu, 2007, 14:19:15
jepjep. Olipas vain. tummensihan se kunnolla tällä kertaa, purkaa piti puoli autoa ja prkl joudun ite kasaan :ohnoes: Miten toi bleed valve juttu ny menee? Säätääkö jo olemassa olevia ahtoja vai pystyykö jopa nostaan niit??
Bleed päästää osan hukkaportin kellolle menevästä ahtopaineesta "vuotamaan" ja näin ahdot kasvaa kun hukkaportti ei aukenekaan enää niin aikaisin. Eli tuo tavallaan huijaa hukkaporttia ja sillä voi nostaa ahtoja.
Hmm.. suosituksia ahtomittarista?
mulla on autogaugen smoke mittari omassani ja ei ole mitään valittamista. makso +-40€ kun motonetista sellaisen ostin.
Lainaus käyttäjältä: CrazyDriver - 06 kesäkuu, 2007, 22:12:13
ne kolmiot on muutamalla mutterilla kiinni... 10mm muttereita. sisältä ensin katteet pois ja sit mutterit auki jos tahtoo ne irrallaa tummentaa.
Juu olihan ne mutskuilla kiinni. Arvaa vaan oliko joku tukkinu sinne vitullisen läjän butyyliä! Olipa rattoisat 4 tuntia ku rapsuttelin ikkunoit ja peltei puhtaaksi ;D Mut hyvät niist ny kuiten tuli.. hmm.. Pitäsköhän etulasitki vetää tummaksi :yum:
Lainaus käyttäjältä: Snousi - 10 kesäkuu, 2007, 09:51:55
Lainaus käyttäjältä: CrazyDriver - 06 kesäkuu, 2007, 22:12:13
ne kolmiot on muutamalla mutterilla kiinni... 10mm muttereita. sisältä ensin katteet pois ja sit mutterit auki jos tahtoo ne irrallaa tummentaa.
Juu olihan ne mutskuilla kiinni. Arvaa vaan oliko joku tukkinu sinne vitullisen läjän butyyliä! Olipa rattoisat 4 tuntia ku rapsuttelin ikkunoit ja peltei puhtaaksi ;D Mut hyvät niist ny kuiten tuli.. hmm.. Pitäsköhän etulasitki vetää tummaksi :yum:
tottakai... parikertaa ollu jo poliisin kanssa juttusilla kolmosen kalvoilla...ei edes huomannu... ;)
Tottanoin.. Meneekö MR2:sen pakosarja suoraan 7m koneeseen kiini?
Lainaus käyttäjältä: Snousi - 12 kesäkuu, 2007, 02:53:11
Tottanoin.. Meneekö MR2:sen pakosarja suoraan 7m koneeseen kiini?
No veikkaappa meneekö 4 koneen pakosarja 6 koneeseen suoraan kiinni :P-<:
Ai hitto, onks MR2 neloskoneella? Aina oppii jotain uutta ;D
ei supran pakosarja hirveitä ahista, et ei oo eka pullon kaula. laitappas kuvia tonne jäsen galleriaan niin nähään mihin pirssiin se näitä tunkee ;D
..no -89 Suprahan se... Laittasin kyl, mutten viel oo saanu koko foorumia auki/ ei ossaa käyttää..
...ja enhän mie vasta ku kartota Supran potentiaalia O0 Jos yli kolmensadan pääsis tälle syksylle niin olen enemmän ku tyytyväinen. Ja herranjestas mitä tänään huomasin!! Myytiin mulle Suomiautona (en nähny ku pari kuvaa välimatkan takia), ja PASKAT!! Saksasta tuotu! Maalipinta ihan karsee ja prkl että helisee ja kolisee ku laittaa jenkkaa soimaan :yum: Mut laitan kyl kuvia kuhan opin käyttään tätä foorumii :P-<:
Taitaa 97-98% suomen turbosuprista olla tuontikamaa. Vapareita tuntuu olevan suomiautoina enempi, ainakin myynnissä.
Supran omistamisessa on se hyvä puoli, ettei tarvitse ihmetellä mihin ne rahat katoaa. ;D
Huomattu on..
Miten on.. Kuka/mikä firma nykyään tekee kansihommia? Eikös joskus ollu sellanen ku JR Virtauskansi tai vastaava, ei prkl löytyny enään..
JR tehokansi näkyy ainakin kuuklella löytyvän. http://www.kankaanpaa.fi/ala-honkajoki/Rauno%20Jarvenpaa.htm
Kellään kokemuksia ko. firmasta? Hinnoista tms? Googlela ainaki löyty ihan positiivista palautetta..
ei tuolle kannelle kannata kummempia tehdä jos ei meinaa paljoa yli 500 hv ottaa pannusta...
..Jos nyt pääsis ens'alkuun 300 pollen paremmalle puolelle..
usko jo, 3'' putkisto ja turboruuvi-. suotta alat mitään porttailuja tekeen jos hyvin toimii... ;D
tietenkin portataan , ei siitä haittaa ole , mut 300hp ylitykseen turbon kera se on aivan jonnin joutavaa puuhaa , eriasia jos vaparina sen 300 hp tahtoo ;D
Lainaus käyttäjältä: -tarzi- - 22 kesäkuu, 2007, 21:19:23
usko jo, 3'' putkisto ja turboruuvi-. suotta alat mitään porttailuja tekeen jos hyvin toimii... ;D
JEP! Hetken asiaa mittailtuani, kolmen tuuman röörihän siel on turbolta eteenpäin ja bleedvalve oottas tuossa jo asennusta..