Kiihdytys ylämäkeen kolmosella 0,8 ahdot
Täälä Tammelan nesteellä nyt juodaan kahvia ja ootellaan hinausta tallille ;D
1600km se kesti...
onnittelut täältä päin :P-<: :laugh:
Kiitos, kesälomakin alkoi just,,, ompahan tekemistä :P
nää osaa hajota oikeella hetkellä ;D
Viime vuonna kilahti alakerta kesälomilla 8)
Lainaus käyttäjältä: Wonder - 16 heinäkuu, 2007, 22:16:46
Viime vuonna kilahti alakerta kesälomilla 8)
Hyvä sentään, ettei pääse toimettomuus iskemään. :laugh:
no täytyyhä se kesälomallakii olla tekemistä
Neljä keskimmäistä pyttyä oli puhaltanu vesikanavaan, imusarjaan päin...
sehä ol hajonnu kunnolla... :o
Noh, mikäs sen sit tappoi? Liian laiha soppa vai liikaa ennakkoa?
Tyylikäs muuten toi sun Suprasi, sopii mun makuuni...
vai ahdot??
Vakio kanspahvi ei vissiin kestänyt ;D
ny on kans kiinni taas, 7mg-pahvilla ::)
paha sanoo mikä sen hajotti, ku vakio moottorin ohjauksella ajoin,...
pitää pistää kuvia huomena..(päivällä) baariin ->
neljä keskimmäistä jo.. (http://wonder.verkkomaailma.com/kuvat/2007/kans_pahvi_meni/DSCF6235.JPG)
lisää kuvia, vähä oo isoja, mut kyl tosi Toyoy
ta mies/nainen katoo ne :angel: -> http://wonder.verkkomaailma.com/kuvat/2007/kans_pahvi_meni/
Lainaus käyttäjältä: MattiK - 20 heinäkuu, 2007, 23:48:08
Noh, mikäs sen sit tappoi? Liian laiha soppa vai liikaa ennakkoa?
Tyylikäs muuten toi sun Suprasi, sopii mun makuuni...
kiitosvaan...
mäkin tyykään täst.. ;D
http://forums.celicasupra.com/showthread.php?t=31923
Mitkä suuttimet, näyttivät huolestuttavasti vakioilta?
Lainaus käyttäjältä: MattiK - 21 heinäkuu, 2007, 21:05:27
Mitkä suuttimet, näyttivät huolestuttavasti vakioilta?
Suuttimista ei hajuu, ku ei oo nähny vakioita, tehoo on enemmän ku vakio vaparissa (vaparina), seoksia jos ruuvaa pienemmälle, nii ei pääse ees optimaali arvoon lamdan mukaan,,,, käy liian rikkaalla
(huhujen mukaan autossa oli saksassa 250hp, boxi piti vaihtaa, ku tuli suomeen,, ei menny päästöistä läpi)
Eli mitä luokkaa seossuhde on täydellä ahtopaineella? 0.86-0.87(12.5:1) on yleensä osoittautunut hyväksi jos välijäähdytys pelaa eikä ahtimen turbiinipuoli ole vielä ihan maksimirajoilla. Ennakko on kuitenkin se kriittisempi ja herkästi paikkoja rikkova, kansipahvin menoa kannattaa ajatella sulakkeen palamisena jos kiristysmomentti oli kohdallaan. Ottaisin pari astetta myöhemmälle jos seos on yllämainittu tai rikkaampi, jä välkkäri kohtuullisen suuri. Aika erikoinen löytö tuollainen jo Saksassa ahdettu... 0.8bar ahdoilla pitäisi kyllä irrota jo lähemmäs 300hp jos osat on oikein valittu ja säädöt kohdallaan.